بـ ران ــا

سخن بهجت عارفان.

سه شنبه, ۲ مهر ۱۳۹۲، ۰۵:۳۴ ب.ظ

**********************************************

مهدی جان دوستت دارم.

نظرات  (۶)

سلام
وبلاگ مفیدی دارید
پاسخ:

سلام

ممنونم

۰۵ مهر ۹۲ ، ۱۱:۴۸ محمدرضا محمودی
سلام
صوت قشنگی بود...
مچکر...
پاسخ:

سلام

خواهش...

سلام
ممنون از قبول دعوت.
امشب با مطلب
* به دنبال ابن ابی الحدید*
وفردا شب هم با مطلب
*عقل وعشق *
پذیرای اوقات شما هستیم.
پاسخ:

سلام

میام.

سلام
دعوتید به
زنان هم جنگیدند...

http://zareh.blog.ir/post/113

ممنون
پاسخ:

سلام 

میام .

۰۳ مهر ۹۲ ، ۱۰:۲۲ یک سبد سیب
مهدی جان (عج)دوستت دارم...

--

سلام. باران.

بابت صوت ، سپاس... خیلی خوب بود.



پاسخ:

سلام بر یک سبد سیب

خواهش .

۰۲ مهر ۹۲ ، ۲۲:۳۵ دلنــــــــامه
حرفهایی که ما به هم میزنیم او جلوتر میشنود...
از دلامون خبر داره صد در صد....
چقدر من یکی شرمنده ام خیلییییییییییی
چقدر خوبه شما ها تلنگر میزنید به آدم ولی حیف زود یادمون میره :(
چقدر خوبه که حداقل شماها بیادشید حتی با یه پست اینجوری...
چقدر خوبه که هست...

دلم گرفت...
چقدر برای خودم متاسفم که کم بیادش میافتم ولی اون همیشه بیادمه

التماس دعا
پاسخ:

بله اون هر چیزی که به ذهنمون میرسه خبر داره...

شما شرمنده هممون شرمنده 

تلنگر ...

دل ...

منم برا خودم شرمنده و متاسف.

محتاج دعایم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی