بـ ران ــا

شهدا با همدیگه بودن...

پنجشنبه, ۴ مهر ۱۳۹۲، ۰۳:۳۴ ب.ظ

اونا با همدیگه بودن 

*

دستشون تو دست همدیگه. 

*

تو مراحل زندگی حواسشون به هم بود.

*

اگر غمی تو دل رفیقشون بود به هر نحوی که میشد غم رو بر طرف میکردند.

*

چند روز میگذشت خبری از رفیقاشون نمیشد میرفتن در خونه و احوال همدیگه رو جویا میشدند.

*

اما الان با این همه امکانات موبایل ، تلفن خونه ، اینترنت ، متاسفانه دیر به دیر احوال هم رو میپرسیم.

*

شهدا خودتون شاهد باشید که ...

*************************************************

مهدی جان دوستت دارم.

نظرات  (۸)

"چند روز میگذشت خبری از رفیقاشون نمیشد میرفتن در خونه و احوال همدیگه رو جویا میشدند."
الان یک سال هم ازت خبری نشه رفیقت سراغتو نمیگیره...
ه ه ه ه ه ی ی ی ی ی
پاسخ:
چی بگم .
سلام
بهانه است...

http://zareh.blog.ir/post/121

پیشاپیش از حضورتان ممنونم.
پاسخ:

سلام

میام حتما.

۰۸ مهر ۹۲ ، ۱۱:۳۲ یک سبد سیب

شهدا باهم بودن...

دلاشون...
قدم هاشون...
فکرشون...

اوهوم...
پاسخ:
:)
۰۷ مهر ۹۲ ، ۱۴:۵۳ یا ابا صالح ادرکنی
واقعا تا کی بگیم شهدا شرمنده ایم ؟؟ تا کی خونشان را پایمال کنیم و بگیم شرمنده ایم ؟؟؟دریغ از یک اصلاح کوچک... بی حجابی و چشم چرانی و بی بند باری تا کی ؟؟ ای کاش بیدار بشید ای کاش به خودتان بیاید و خون شهدا را پاس بدارید...خون شهید حرمت داره . حرمتش را حفظ کنیم...
آری من از خون شهیدان شرم دارم...
ممنون از وبلاگ خوبتون.
۰۷ مهر ۹۲ ، ۱۱:۳۴ دلنــــــــامه
من از خون شهیدان شرم دارم....

اوهوم
من یکی که خیلی...

هرچقدر پیشرفت بیشتر باشه خب معلومه آدما از هم دورتر میشن اصن اینا علت و معلول همدیگن
پاسخ:
ایشالا هر چی زودتر شما هم شهید بشی...
۰۶ مهر ۹۲ ، ۲۲:۰۶ یا ابا صالح ادرکنی
*دور اول قرائت ختم قرآن کریم آغاز شد*
سلام دوست گرامی برای همکاری در ختم دور اول قرآن کریم به وبلاگ من بیایید. خوشحال میشم اسم شما را هم برای ختم قرآن جهت سلامتی و تعجیل ظهور آقا صاحب الزمان(عج)، ثبت کنم.
به امید ظهور یار
اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:
سلامـــ .
۰۵ مهر ۹۲ ، ۱۱:۴۲ محمدرضا محمودی
ایشالا ک ما از این دسته از آدما نباشیم...
البته ایشالا...
پاسخ:

خیر 

این پیام کلی نوشتم.

چرا با این همه پیشرفت انسانها از هم دورتر میشن؟؟؟

غفلت ازیار گرفتار شدن هم دارد از شما دور شدن ،خوار شدن هم دارد عیب از ماست که از دیدنتان محرومیم چشم بیمار شده ،تار شدن هم دارد مهدیا،لطف نما درد مرا درمان کن غم هجران تو بیمار شدن هم دارد
پاسخ:
بسیار زیبا بود.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی