بـ ران ــا

کلام شهید دستغیب(ره)

دوشنبه, ۸ مهر ۱۳۹۲، ۰۱:۳۸ ب.ظ

در صورت توان دانلود و گوش کنید.

دریافت

حجم 15مگابایت

نظرات  (۸)

ممنونم داداشی
پاسخ:

خواهش:)


بازم از این سخنرانیا میذاری
پاسخ:

بله ایشالاادامه داره اما ی مقدار حجمشون بالاست.

:)

سلام داداشی

این یکی رو موقعی گوش دادم ی جوری بود انگاری داره جلو روت باهات صحبت میکنه ساده بودنشون خیلی باحاله از طریق صحبت کردنشون معلومه.
پاسخ:

سلام بر تنها

هنوز تنهایی تا کی.

منم خودم هر وقت صحبتهای ایشون رو میشنوم همین حال شما رو دارم با اون حالت سادگی که حرف میزنن به دل انسان میشینه.

:)

سلام بسیار زیبا .من کتابهای اون بزرگوارو مطالعه کردم بسیار اموزنده هستند .موفق باشید .در پناه حق.../
پاسخ:

سلام

خواهش.

:)

سلام

الا تو...

http://zareh.blog.ir/post/119
پاسخ:

سلام

اومدم ...

۰۹ مهر ۹۲ ، ۲۱:۵۳ دلنــــــــامه
هههه این دفعه خودم پست جدید رو پیدا کردم :)
پاسخ:
بازم خدا رو شکر:)
۰۹ مهر ۹۲ ، ۲۱:۵۲ دلنــــــــامه
دوما بسیار زیبا بود حیف کمی کیفیت صدا پایین بود ...
سوما ممنون
چهارما :)
پاسخ:

این صدا مال زمان قدیمه بالامجان.

خواهش

:)

خدا رحمتشون کنه کتاباشون عالین
پاسخ:
ایشان قطعا در رحمت الهی هستند:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی