بـ ران ــا

بزرگ مرد کوچک

پنجشنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۲، ۱۲:۲۹ ب.ظ

راوی میگفت :
شهید مرحمت بالا زاده هم قد گلوله توپ بود ...
بهش گفتم چه جوری اومدی اینجا ؟
گفت : با التماس !
گفتم : چه جوری گلوله توپ رو بلند میکنی و میاری ؟
گفت : با التماس !
به شوخی گفتم : می دونی آدم چه جوری شهید می شه ؟
لبخندی زد و گفت : با التماس !
در ادامه راوی میگفت :
تکه های بدنش رو که جمع میکردم فهمیدم چقدر التماس کرده ....

نظرات  (۱۹)

سلام بر تمام شهدا....خدا قوت
واما سلام

کجایی...
http://zareh.blog.ir/post/125

یا علی
پاسخ:

درود خدا بر شهدا

و سلام خدمت ***ذره***


میام.

۱۲ مهر ۹۲ ، ۱۷:۰۹ فرزانه همت
این روزها آدم ها چه دیر بزرگ می شوند...
پاسخ:

...


وای چه ناز...
خوش به حالشون واقعا!
کاش ذره از معرفتشون را ما هم پیدا می کردیم.
پاسخ:
ایشالا.
۱۲ مهر ۹۲ ، ۱۴:۳۹ یک سبد سیب
التماس برای شهید شدن...

چه خوب!

روحش شاد...
خوش به سعادتش...

خیلی جالبه .

پاسخ:

بله عالیه.

التماس برا نگاه کردن

التماس برا تکه تکه شدن 

التماس برا خدایی شدن


...

فکرشو میکنم فعلا داداشی ممنونم
پاسخ:

ایشالا 


خواهــــــــشـ .

اره داداش همون زیاده...
پاسخ:

خب من که گفتم بیا امــــــــــــــــا زود دنبال نتیجه نباش


امــــــــــــا خودشــــــــــــــــون حواسشون هست تنها 


راستی شما تا الان چند تا رفیق خوب و خدایی داری نمیخوای اسمتو عوض کنی؟؟؟

مییرم پیششون باهاشونم حرف میزنم اما زیاد...
پاسخ:
منظور از زیاد همون حرف دیگه درسته؟؟؟
۱۲ مهر ۹۲ ، ۱۳:۵۹ محمدرضا محمودی
همون شهیدی ک ب آقا گفته بود اگه نزارید من برم جبهه پس دیگه بگید تا روضه حضرت قاسم رو نخونن...
پاسخ:

این جریان رو میدونم.


اما ایشون همون شهید هستن نمیدونم.

عکسشو که دیدم انگاری داشت باهام حرف میزد.
خیلی عجیب بود برام تا حالا اینجور نشده بودم
پاسخ:
دل بدی بهشون عجیب نگات میکنن...
سلام داداشی

این همون شهیدی بود که میگفتید؟
پاسخ:

سلام بازم که شما تنهایی


بله ایشون همون شهید هستند.


زنده و حاضر...

۱۲ مهر ۹۲ ، ۱۳:۲۹ محمدرضا محمودی
اگه اشتباه نکنم ایشون همون شهیدی هستند ک با مهر و امضای مستقیم حضرت آقا ک اون زمان رییس جمهور بودن ب جبهه رفت...
پاسخ:
نمیدونم.
۱۲ مهر ۹۲ ، ۱۳:۲۸ محمدرضا محمودی
یک روز یک نفر اما...
پاسخ:

من که نفهمیدم چی شد.


خب بعد نگاه به وبتون فهمیدم منظور شما.

۱۲ مهر ۹۲ ، ۱۰:۰۱ مصطفی مولوی
سلام.

سایت کبوتر و باز راه اندازی شد.
موضوع روابط دختر و پسر
با امکاناتی جدید برای کاربران
لطفا ثبت نام کنید و در تالار گفتمان مظالب و نظرات خودتان را مطرح نمایید.
منتظر حضو فعال شما هستم.
لطفا در وبلاگ خودتان اطلاع رسانی نمایید.

مصطفی مولوی
طلبه تهران
با تشکر از شما کاربر گرامی

ravabetgfbf.vcp.ir
پاسخ:

سلام

میرسم خدمتتون.

۱۲ مهر ۹۲ ، ۰۸:۴۴ بانوی خائف
گم گشته ی دیار محبت کجا رود

نام حبیب هست و نشان حبیب نیست
پاسخ:
...
۱۱ مهر ۹۲ ، ۱۵:۳۲ آنتی زیون
خوش بسعادتش . ..
پاسخ:
بله خوش به سعادتشون ...
۱۱ مهر ۹۲ ، ۱۲:۴۲ دلنــــــــامه
من اگه شهید نشم تقصیر شماست...

وقت بخیر.
پاسخ:

چرا من؟؟؟


وقت شما هم بخیر.

۱۱ مهر ۹۲ ، ۱۲:۰۲ دلنــــــــامه
شما...
اصن بی منظور گفتم
پاسخ:


ایشالا شما هم شهید شی.



۱۱ مهر ۹۲ ، ۱۱:۴۱ دلنــــــــامه
و ما چقدر مدیون خون این شهدا هستیم...
پاسخ:

بله

هعی ...

۱۱ مهر ۹۲ ، ۱۱:۴۰ دلنــــــــامه
شما که احتمالا عاقل تر و فهمیده و با لیاقت هستید خودم رو میگم
والا هنوزش هم نمیتونم مثل این شهیدٍ بزرگوار دو خط بنویسم ،13 ساله...!
پاسخ:
خب حالا منظور از شما خودتون بودید یا کس دیگه ای...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی