بـ ران ــا

دل نوشت ...

چهارشنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۲، ۱۱:۰۰ ق.ظ

میگم خدای من 

من همیشه غافل بودم از تو ؛ اما همیشه با بــــــارانــــ رحمتت از من دعوت میکردی

*

همیشه کــــولـه بـــــار گناه رو برات می آوردم

اما تو گفتی اشکال نداره رو نــیـمکـتـــ بهشت*م* بشین 

*

گفتم دلـــــنـامـه هامو برا همه گفتم

اما تو گفتی بازم من منتظر مـــلاقـاتــ تو بودم* دلنامه هاتو برا منم بگو *

*

گفتم من تو حــریــمـ خـیـالــ * ، *هر کسی رو داشتم غیر از تو

اما تو گفتی بازم بیا و* * بـا منــ حـرفـــ بــزنـــ

*

زبونی میگفتم بــا اجـازه خـــدا این کار رو انجام میدم اما دلم با تو نبود

اما بازم تو با یـکــ سبد سـیــبــــ اومدی گفتی بنده من دوست دارم

*

همه نگاه به ظاهر من میکردند و میگفتند این جزء سـردارانـــ گـمنـامــِ امام زمانه

اما تو با ا* ی *نکه میدونستی من کیم بازم منو کنار درخـتــ بـهشـتــیـــ جا دادی

*

به ظاهر بود این رفتار من تـبــا(تربیتـــ بسویــــ الله)

اما تو بازم نادیده گرفتی و گفتی بیا زیـــر سـایـهـ سرو بهشت بشین 

*

برا همه ورود آزاد بود در دل من جز تو

بازم به ملائکه گفتی کـبـوتــر دلش یه روزم میاد پیش من

*

بعضی وقتا میرم سر قبر شـهـدایـــ گـمـنـامــ میگفتم کاش منم مثل شما می پریدم

اما یه نوری از تو دلم به من امید شـوقــ پـرواز می داد

*

میگفتم کاش میشد مثل شهدا مـخـلِصـــ می شدم

اما بازم میگفتی این بنده من نیّت اینو داره که مـنـتـظـر مـــوعــودِ

*

هر کس نصیحتی میکرد میگفتم تا خدا راه ها باید پیمود و رفت ...

اما تو با بصــیــرتـــــــ خدایی خودت صبر میکردی و میگفتی بر میگرده

*

من همیشه مثل خـط ممـتد بودم یه لحظه راه رو گم میکردم

اما تو به مانند مـــــــــــــــــنـــــور همیشه راه رو برام روشن میکردی 

*

خدا بـــــــارانـــــ همیشه برا من رحمتت رو به ارمغان میاره 

تو هم براش کنیزی حضرت زهرا رو بنویس !!!!!!

****************************************

مهدی جان دوستت دارم

نظرات  (۲۱)

من همیشه کوله بار گناهمو میارمو....
کنیزی حضرت زهرا هم آرزومونه...
سلام
بسیار زیبا و جالبناک بود و خیلی هم زیبا
عید قربان نبودیم تبریک بگوییم ولی پیشاپیش غدیر مبارک
یا علی
پاسخ:

سلام

خواهش

بر شما هم مبارک.

سلام ممنون که سر زدین بازهم سر بزنین
پاسخ:

سلام

...

۲۶ مهر ۹۲ ، ۱۰:۱۷ طلبه امروزی
سلام

با مطلب « نگاه یک طلبه به نامحرم » بروز هستم . در این مقاله می خوانید که نگاه طلبه به یک دختر و زن باید چگونه باشد هم از لحاظ نگاه دل و از لحاظ نگاه چشم . نظرات خود را صریح به ما بگویید .
پاسخ:

سلام

ب روی چشم.

سلام
بسیار زیبا
پاسخ:

سلام

ممنونم

۲۵ مهر ۹۲ ، ۲۰:۲۱ دلنــــــــامه
دلنامه ن کشیده شده...

صرفا جهت اطلاع

دلنــــــــامه

:)

مرسی
پاسخ:

بازم گیر دادی


:)


خواهش.

۲۵ مهر ۹۲ ، ۱۸:۵۱ یک سبد سیب
خیلی قشنگ بود...

:)



یا زهرا(س)...
پاسخ:

ممنونم


:)


زهرا(س) 

۲۵ مهر ۹۲ ، ۱۷:۴۱ یک آخرالزمانی
سلام
خسته نباشید
بروزیم
یاعلی
سلام
وبلاگ جالبی دارید این متنتون هم ابتکار جالبی بود.
پاسخ:

سلام

ممنونم

شکر که داریمش..
پاسخ:
شکر ...
۲۵ مهر ۹۲ ، ۱۲:۵۴ دلنــــــــامه
:)
پاسخ:
:)
سلام .جالب وزیبا .ممنون .عید شما هم مبارک.../
پاسخ:

سلام

خواهش.

عید شما هم مبارک.

۲۴ مهر ۹۲ ، ۲۰:۵۲ آنتی زیون
سلام
ممنون قشنگ بود . عیدتون مبارک .
پاسخ:

سلام

خواهش.

عید شما هم مبارک.

۲۴ مهر ۹۲ ، ۱۷:۴۲ محمد جواد آهنگر
این روزها چه روزهای با عظمتی است...
موسی به طور میرود...
فاطمه به خانه علی...
ابراهیم با اسماعیل به قربانگاه...
محمد با علی به غدیر...
حسین با تمام هستیش به کربلا..
پاسخ:
حسین با تمام هستیش به کربلا...
عید قربان مبارک...
پاسخ:
بر شما هم مبارک.
۲۴ مهر ۹۲ ، ۱۴:۴۵ حریم خیال
اینجور کارها رو بسیار دیدم
زیبا بود ماشاالله
پاسخ:

خواهش

بسیار!!!

کس نیست که افتاده ان زلف دوتا نیست/در ره گذر کیست که دامی ز بلا نیست
چون چشم تو دل می برد از گوشه نشینان /همراه تو بودن گنه از جانب ما نیست
حافظ

سلام خیلی درد دل زیبایی بود........
پاسخ:

سلام

درد دل نه صحبت دل با حضرت عشق


شعر هم قشنگ بود.

۲۴ مهر ۹۲ ، ۱۳:۱۶ حسین علیمحمدی
کار جالبی بود
خداقوت
پاسخ:

ممنونم


سلام جالب و زیبا بود ....عیدتون هم مبارک
پاسخ:

سلام

ممنون

عید شما هم مبارک.

سلام عیدتون مبارک ماشاالله اهل دلی کاکو
پاسخ:

سلام

عید شما هم مبارک.

مخلص شما هم هستیم.

۲۴ مهر ۹۲ ، ۱۲:۰۱ زهرا _الف_
سلام

فوق العاده محشر بود...
عیدی قشنگی بود!
عیدتون مبارک

در پناه حــــق

یاعلی..
پاسخ:

سلام


عیدی ...


علی یارتون.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی