بـ ران ــا

غروب جمعه ....

جمعه, ۲۶ مهر ۱۳۹۲، ۰۴:۵۲ ب.ظ

 

غروب جمعه

دل + گیره

همه روز منتظر یک نفری 

یک نفر منتظره که صداش کنیم 

بهش بگیم دوست داریم آقا جان

یک نفر از دیار مادر 

از دیار ارباب

غروب جمعه ...

دعای سمات 

آسمونی به رنگ قرمز

و کم کم صدای اذان 

که میگه یه غروب دیگه گذشت و نیومد

اما اومد*،* من نبودم

آقا جان دوستت دارم به زهرا(س) قسم 

*****************************************

یا لثارات الحسین(ص)

نظرات  (۱۲)

بااین عکس دلمون بدجور هوای جمکران کرد...
۲۸ مهر ۹۲ ، ۱۶:۲۵ یا ابا صالح ادرکنی
گلى از گلشن طه به جهان رو کرده
که جهان را ز صفا جنت رضوان کرده
نور چشمان جواد است بود نام، على
که خدایش ز شرف، ناطق قرآن کرده
سلام بزرگوار ولادت امام هادی علیه السلام بر شما مبارک
با طرح یک روزه هدیه صلوات به محضر مبارک امام علی النقی علیه السلام منتظر حضورتان هستیم.
تشریف بیاورید شما هم به این مهمانی پر برکت دعوتید...
التماس دعای فرج
یاعلی
پاسخ:

سلام

میلاد امام هادی(ص) بر شما مبارک باد.

ب روی چشم.

۲۷ مهر ۹۲ ، ۱۹:۵۰ زهرا _الف_
جمعه ها طبع من احســـــاس تـــغـــــزل دارد....
تا خود آگاه به سمت تو تمایل دارد....

**الهی عجل لولیک الفرج**
۲۷ مهر ۹۲ ، ۱۷:۲۵ مــــقـــــّـــــر عـشـــــــــــــق ...
«من ممکن است نتوانم این تاریکی را از بین ببرم، ولی با همین روشنایی کوچک، فرق ظلمت و نور و حق و باطل را نشان می‌دهم و کسی که دنبال نور است، این نور هر چقدر کوچک باشد، در قلب او بزرگ خواهد بود»
شهید دکتر مصطفی چمران
پاسخ:
ممنون از مطلبتون
اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه

همسنگر عزیز
با دو مطلب سیاسی و فرهنگی بروزیم
پاسخ:
آمدم .
۲۶ مهر ۹۲ ، ۲۳:۱۴ یک سبد سیب
عصر یک جمعه ی دلگیر، دلم گفت بگویم بنویسم

که چرا عشق به انسان نرسیده است؟

چرا آب به گلدان نرسیده است؟

چرا لحظه ی باران نرسیده است؟

وهر کس که در این خشکی دوران به لبش جان نرسیده است،

به ایمان نرسیده است و غم عشق به پایان نرسیده است.

بگو حافظ دلخسته ز شیراز بیاید بنویسد

که هنوزم که هنوز است

چرا یوسف گمگشته به کنعان نرسیده است ؟



***
یوسف زهرا(س) دوستت دارم...

پاسخ:
بسیار زیبا...
۲۶ مهر ۹۲ ، ۲۲:۴۴ دلنــــــــامه
به به چه عکس زیبایی...

التماس دعا

پاسخ:
محتاج دعای شمائیم.
۲۶ مهر ۹۲ ، ۲۰:۱۵ محمدرضا محمودی
می دانی که من جز با تو،با هر کس که باشم،

بــــــــاز تنهایــــــــــــــــــــم...

یا ایــــــــــهاالعزیز(عج)
پاسخ:

باز تنهایـــــــــــــــم ...


عالی بود.

۲۶ مهر ۹۲ ، ۲۰:۱۴ محمدرضا محمودی
یا ایهاالعزیز(عج)
پاسخ:
یا ایها العزیز بگیر این دست که سالهاست از دوری شما به سر و سینه زده است.
سلام. وبلاگ زیبایی دارین. اگه میشه به من هم سر بزنین تقریبا موضوعش مثل وبلاگ شماست

پشیمون نمیشی. قول میدم
پاسخ:

سلام 

ممنونم 

میام پیشتون.

۲۶ مهر ۹۲ ، ۱۹:۱۷ آنتی زیون
نذر کردم تا بیایی هرچه دارم مال تو
چشم های خسته پر انتظارم مال تو
یک دل دیوانه دارم با هزاران آرزو
آرزویم هیچ ، قلب بی قرارم مال تو (اللهم عجل لولیک الفرج )
پاسخ:
قلب بی قرار ...
۲۶ مهر ۹۲ ، ۱۸:۰۷ آلـــــــــــــــــــــونک
غروب جمعه که می شود . . .

دلگیر که می شوی ، تنها که می شوی . . .
پاسخ:

دلگیر و تنها ...


او منتظر ماست که ما برویم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی