بـ ران ــا

معرفی کتاب

شنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۲، ۱۲:۳۰ ب.ظ

حالم گرفته بود. حوصله هیچ کس رو نداشتم. هر جا میرفتم فایده نداشت.

چند روزی بود که این حال رو داشتم، کسی درک نمیکرد که چی میگم.

به هر کی میگفتی یا میخواست نصیحت کنه یا یه جورایی دلتو آروم کنه.

اما فایده ایی نداشت میدونم نیّت اونا هم خیر بود اما فایده ای نداشت.

*

نمیدونم چی شد یه لحظه تو فکرم کتاب شهدا اومد گفتم برم کتابفروشی و یه کتاب دیگه بگیرم.

اون روز رفتم و چند تا کتاب خریدم :

پایی که جا ماند.

هاجر در انتظار.

آرزوی فرمانده.

کتاب هاجر رو شروع کردم خوندن آخه کتاب کوچیکی بود و میشد زود تمومش کرد.

یک روزه کتاب رو تموم کردم، دو زوج جوون که دو تاشون حضرت زهرایی بودن چه زندگی زیبایی داشتند.

یه زندگی ساده اما به معنای واقعی کلمه عشق تو این زندگی غوغا میکرد عشق زهرایی.

*

دلم خیلی آروم شد. توصیه میکنم که این کتاب رو بخونید.

*

نام کتاب : هاجر در انتظار(این بی بی بزرگوار)

نویسنده : سعید عاکف

موضوع   : خاطرات زندگی شهید عباس کریمی

راوی     : زهرا منصف (همسر شهید)

انتشارات: ملک اعظم

بهاء      :  1600تومان

************************************ 

مهدی جان دوستت دارم:)

نظرات  (۸)

همین روزا میام
پاسخ:
ایشالا 
هاجر دیگه منظورم کتاب هاجر در انتظار
پاسخ:

بیا ببر بالامجان 


سلام
پ من چی؟
پاسخ:

سلام

چی شما چی؟؟؟

با سلام و عرض تبریک ولادت با سعادت امام هادی(ع)
به روزم با شکیّات نماز
پاسخ:

سلام

عید بر شما هم مبارک.

۲۷ مهر ۹۲ ، ۲۲:۴۲ محمدرضا محمودی
سراسر عشق ، عشق و عشق...

من ک همش حسرت بودم موقع خوندنش و اشک و گاهی هم لبخند...
لبخندی از جنس لبخند شهید کریمی...همون لبخندی ک روی جلد کتاب خودنمایی میکنه...
حسرت بود و اشک و لبخند...
پاسخ:

سراسر عشق ...


اشک و لبخند:)


و عشق به بی بی بزرگوار

۲۷ مهر ۹۲ ، ۲۰:۴۱ آنتی زیون
سلام
ممنون از مطلبتون .
خیلی خیلی ممنون که دعام کردید . عظمت حضرت فاطمه معصومه فوق العاده ست و حرم خانوم حرم رسول الله هستش . خوش به سعادت کسانی که هر روز میرن زیارت حضرت .
پاسخ:

سلام

خواهش.


۲۷ مهر ۹۲ ، ۱۹:۴۶ زهرا _الف_
سلام
از معرفی کتاب تشکر...

واقعا خوش بحال همه ی اونهایی که با خوندن همچین کتابایی به آرامش میرسند...!!!
این از الطاف خداست...
همیشه شکر گذارش باشید

در پناه حــق
یاعلی..
پاسخ:

سلام

ممنون 

...

سلام
شهدا را یاد کنید با ذکر صلوات
اپم منتظر حضورتون هستیم
پاسخ:

سلام

ب روی چشم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی