بـ ران ــا

تو بگو ...

دوشنبه, ۴ آذر ۱۳۹۲، ۰۶:۱۶ ب.ظ

ببار باران که امشب دلم هوای یار کرده

او مهربان است من از او

دور ،دور ، دور

ولی او همیشه نزدیک است

نزدیک تر از رگ حیاتم 

ببار که فریادم امشب بی صداست

تو بگو به جای من...

ای ابر دل ...

تو بگو...

۹۲/۰۹/۰۴

نظرات  (۸)

۱۸ آذر ۹۲ ، ۱۶:۲۶ محدثه انصاری
باران ببار
هوا سمیست
بیا
سر راهت بوی خدا را هم بیاور

دعوتید به نقد تشریف بیارید
پاسخ:

بیا و از ره دوست خبری ...


قشنگ بود.

۰۵ آذر ۹۲ ، ۱۷:۳۴ و خدایی که در این نزدیکیست
جز خدا را بندگی حیف است حیف
بی غم او زندگی حیف است حیف....
پاسخ:

باید 2رکعت نماز خواند بدون هیچ درخواستی...


هیچ درخواستی...

سلام کاکو چندروز پیش دلم شبیه این ابرا بود ولی خدا ی بنده خوبشو سر راهم گذاشت راه وچاه رو نشونم داد الان صاف صافه ان شاءالله خیر باشه
پاسخ:

سلام

خدااااااااااااااا رو شکر که دلت وا شد.


ان شاالله که همیشه صاف صاف باشه

اتفاقی افتاده
پاسخ:
به طرف میگن چیکار میکنی میگه دارم دوحل میزنم میگن پس صداش کو میگه بعدا در میاد.

حالا بعد.


گفتم که بعدا ...


دیگه تائید نمیشه بالامجان بعدا...

سلام چه خبره داداش ابرا میگن دلت خیلی تو هم گره خورده
پاسخ:

سلام

خبر نه ها خودمم نمیدونم

ابرا اونا هم ...

۰۴ آذر ۹۲ ، ۱۹:۰۰ آنتی زیون
دمش گرم... باران را میگویم...به شانه ام زد و گفت :خسته شدی ...امروز را تو استراحت کن من به جایت می بارم
پاسخ:
دمش گرم ...
۰۴ آذر ۹۲ ، ۱۸:۲۶ و خدایی که در این نزدیکیست
چقدر خوب نوشتید...
و خدایی که در این نزدیکیست...

قلبتون پر از خــــــــدا...
پاسخ:
حالا شما هم وقت گیر آوردی...
۰۴ آذر ۹۲ ، ۱۸:۲۵ یک سبد سیب
تو ببار به جای من ای ابر دل...
پاسخ:
ابر دل ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی