بـ ران ــا

بدون شرح.

سه شنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۲، ۰۲:۰۱ ب.ظ

۹۲/۰۹/۱۲

نظرات  (۸)

۱۸ آذر ۹۲ ، ۲۲:۴۹ وخدایی که دراین نزدیکیست

این روزهـــا عجیب احساس دلتنگی میکنم
نمیدانم از دوستانم جدا مانده ام یا از خــــــدا . . .
.
پاسخ:

این روزها از دوستان خـــــدا جدا مانده ام ...


سلام بر دوست خدایی(شهید)



از انسانها غمی به دل نگیر؛ زیرا خود نیز غمگین اند؛

با آنکه تنهایند ولی از خود میگریزند زیرا به خود و به عشق خود و به حقیقت خود

شک دارند؛ پس دوستشان بدار اگر چه دوستت نداشته باشند
پاسخ:

دوست داشتن ...


زیبا بود.

۱۳ آذر ۹۲ ، ۲۳:۵۷ زهرا _الف_
جریـــمه مشـــق امشــب...! صـــد بار بنویس...! آقایـی کــه یـــادش نبــــودم...! در قُنـــوت نمـــازش یـــادم کـــرد...!!!
.
.
.
[گریه][گریه][گریه][گریه]
.
.
.
مولای من... دیگر بس است این همه غفلت برای من
باید به درد عشق شما مبتلا شوم
سوگند میخورم که خبر داری از دلم...
آیا شود که زائر "کرب بلا "شوم..؟؟؟؟

پاسخ:

هی ....


آیا شود که زائر کرب بلا شوم...؟؟؟

۱۲ آذر ۹۲ ، ۱۹:۵۳ یک سبد سیب
تلنگر خوبی بود لااقل برای من.

ممنون.

---
راهیان بودیم

به هر کس یه نامه ای از آسمان دادند.

بازش که کردم

سخنی از حاج اقا بهجت(ره) بود

" کسانی منتظر فرج هستند که برای خدا و در راه خدا منتظر آن حضرت باشند ،

نه برای برآورده شدن حاجات شخصی خود. "

انشالله که همه مون منتظر واقعی باشیم...

پاسخ:
منتظر ...
سلام
ممنون ا زحضورتون
با پستی در خدمتتون هستم تشریف بیارید
پاسخ:
سلام.
۱۲ آذر ۹۲ ، ۱۸:۳۲ وخدایی که دراین نزدیکیست
دوستداشتم این شعرو بذارم حالا با ربط بی ربط....
البته باربطِ....

ساعات عمرمن همگی غرق غم گذشت / دست مرا بگیرکه آب ازسرم گذشت

مانند مرده ای متحرک شدم بیا / بی تو تمام زندگی ام درعدم گذشت

می خواستم که وقف تو باشم تمام عمر / دنیا خلاف آنچه که می خواستم گذشت

دنیاکه هیچ،جرعه ی آبی که خورده ام / از راه حلق تشنه ی من مثل سم گذشت

بعدازتوهیچ رنگ تغزل ندیده ام / ازخیرشعرگفتن حتی قلم گذشت

تا کی غروب جمعه ببینم که مادرم / یک گوشه بغض کرده که این جمعه هم گذشت

مولا،شمار درد دلم بی نهایت است / تعداد درد من به خدا از رقم گذشت

حالا برای لحظه ای آرام می شوم / ساعات خوب زندگی ام در حرم گذشت
سروده سیدحمیدرضا برقعی
پاسخ:

سلام

کاملا با ربط

و بسیار زیبا...

با سلام درخدمتم با فایل ویدئویی ببینید ونظر دهید.یاعلی
پاسخ:

سلام

میام.

۱۱ آذر ۹۲ ، ۱۸:۵۲ آنتی زیون
امام صادق (علیه السلام):

«المنتظر للثانى عشر کالشاهر سیفه بین یدى رسول الله صلى الله علیه و آله یذب عنه».

غیبت نعمانى، ص 41.

کسى که منتظر امام دوازدهم است مانند کسى است که در کنار رسول خدا (صلى الله علیه وآله وسلم) و براى دفاع از آن حضرت شمشیر مى زند.
پاسخ:
ممنون از حدیث.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی