بـ ران ــا

تمرین.

چهارشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۲، ۰۹:۵۱ ق.ظ

از آقا بهجت پرسدند که چگونه امام عصر را دوست داشته باشیم 

ایشان فرمودند:

                    اگر میتوانی خودت را به ایشان نزدیک کنی که خوب است

                   اما اگر نمیتوانی حداقل خط قرمزی برای خودت بکش و بگو من دیگر از این بیشتر گناه نمی کنم.

                    از این طریق میشود به او نزدیک شد و او را دوست داشت

                    و بعد از مدتی که این کار انجام دادی ایشان خودش میآید سمت تو.

یار نزدیک تر از من به من است        وین عجب تر که من از خودم دورم

خب ی جورایی این میشه اولین قدم

اول به خودم و بعد به شما دوستان توصیه میکنم

چقدر تمرین کردیم

هر کدوم تو دلمون یه نمره به خودمون بدیم

نظرات  (۱۲)

یابن الحسن قراری ...
با ما نمی گذاری ...
این جان مبتلا را ...
ای جان جان دوا کن ...
سلام دیر کردید .پست جدید نذاشتید.../
پاسخ:

سلام

میام ایشالا ب زودی...

سلام...

همین الان....

http://zareh.blog.ir/post/263
پاسخ:

سلام

همین الان که نمیشه 


اما ب روی چشم...

۲۵ آذر ۹۲ ، ۲۰:۲۴ حلقه تربیتی شهید اسماعیل زاده تسوجی
سلام
با مطلب (افسانه جومونگ و امام حسین ع ) به روزیم و
منتظر نظرات زیبای شما هستیم
با تشکر
پاسخ:

سلام

میرسم خدمتتون.

سلام
منتظر نظر شما هستم !
چادر خوبه اگر واقعا حجاب باشه....
http://farhangeparvaz.blog.ir/1392/09/24/khaharanchador123123213


یاعلی ع
پاسخ:

سلام 

کاملا درسته.

میام

۲۳ آذر ۹۲ ، ۱۲:۴۵ طلبه امروزی
سلامی و درودی
من دوباره برگشتم ... بروزم با مطلب «بازگشت» ، دلیل غیبتم را نوشته ام ... دوستانی که ما را لینک کرده اند ... آدرس وبلاگ قبلی را حذف و آدرس این وبلاگ را جایگزین کنند . + مباحثی درباره «آزادی بیان»
پاسخ:

سلامی و درودی

...


خوش بگذره

۲۲ آذر ۹۲ ، ۱۴:۰۱ یک سبد سیب
بعد از مدتی که این کار انجام دادی ایشان خودش میآید سمت تو.

درسته...

---

صاف و ساده و خوب نوشتید

ممنونم ؛ یادآوری خوبی بود.

پاسخ:

خواهش.


ان شاالله که اول خودم و بعد دوستان ادامه بدن...

دلم گرفته خدایا تو دل گشایی کن
من آمدم به امیدت تو هم خدایی کن
الهی بحق مهدی فاطمه العفو ...........
پاسخ:
الهی آمین...
*از چاه خود آب برداریم....*

سلام....دعوتید

http://zareh.blog.ir/post/237

یا علی
پاسخ:
سلام

ب روی چشم.
۲۰ آذر ۹۲ ، ۲۳:۳۳ وخدایی که دراین نزدیکیست
...

حیف باشد....
من که صفر میدم :(

گفتم که روی خوبت از من چرا نهان است؟؟
گفتا تو خود حجابی ورنه رخم عیان است....

خط قرمزه رو خوب گفتید
پاسخ:

...


شاعر خوب گفته :

گفتا تو خود حجابی ورنه رخم عیان است....


خط قرمز رو هم آقا بهجت گفتند...

۲۰ آذر ۹۲ ، ۱۷:۰۸ آنتی زیون
سلام
ممنون بسیار عالی .
نمره من زیر صفر.
پاسخ:

سلام

خواهش 

نمره هیچ کداممان زیر صفر نیست حتی صفر

درسته دستمان خالیست اما حب ایشان در دل ماها هست

عشق مثل نماز میمونه ! وقتی نیت کردی دیگه نباید اطرافتو نگاه کنی .
سلام بسیار عالی
پاسخ:

سلام

ولی باید تمرین کرد.


تمرین خیلی مهمه...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی