بـ ران ــا

کاروان عشق

سه شنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۲، ۱۱:۰۹ ب.ظ

باران بازم ببار ...

و تو بگو قصه تنهایی را...

وجا ماندم باز از کاروان عشقـــ ...

***

۹۲/۰۹/۲۶

نظرات  (۱۲)

در آسمانهـــا بیش از زمین برای زائران کربلــا دعــا می‌کنند ...
همین جمله کافی استـــ تا بغض گـــلو را بفشارد، ...
اشکــ در چشــــم حلقهـــ زند.....
و باران بی‌صــــدا بر چهـــره جاری شود ...
و تو بسوزی در حسرت جاماندن ...
آن هم جاماندن از کــــاروان پیاده کربلــــــــــــا........
پاسخ:
...
۲۸ آذر ۹۲ ، ۱۴:۴۷ یک سبد سیب
دگر کار من از باران گذشته است...

پاسخ:
باران رحمت است ...
سلام

ی بار دیگه با خونواده ایشالا میرید
پاسخ:

سلام


ان شاالله...

۲۷ آذر ۹۲ ، ۲۱:۲۹ علیرضا رضایی
ایشالا ی کربلا نصیب هممون شه ! ! !

التماس دعا
پاسخ:

ان شاالله.


علامت تعجب موفق باشی.

۲۷ آذر ۹۲ ، ۲۱:۰۰ زهرا _الف_
رفتند.به همین سادگی.جاماندیم به همین تلخی.دعوت نشدیم،به همین جگرسوزی.میبردشان به همین سرعت،می سوزاندمان ،به همین آرامی...
پاسخ:
شرط ماندن سوختن است...
۲۷ آذر ۹۲ ، ۱۸:۵۸ آنتی زیون
سلام
ان شاء الله قسمتتون بشه تو همین سال برید زیارت حضرت اباعبدالله.
با سلام و پیشاپیش عرض تسلیت به مناسبت ایام اربعین سیدالشهداء
در خدمتم با مطلب " متخصص را رد نکنید " از زبان مقام معظم رهبری
اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه

سلام علیکم همسنگر
با مطلبی بعنوان نگاهی به فضای سیاسی ایران اسلامی ....
بروزم
سلام بعله....من همیشه با خودم زمزمه میکنم
کاروان رفت و تو در خواب و بیابان در پیییش.....
پاسخ:

سلام

کاروان ...


خواب ...


بیابان ...


...

هر چقدر هم که ضعیف باشی
گاهی اوقات
می توانی تکیه گاه باشی.

سلام
ممنون از اینکه بهمون سر زدی داداش
پاسخ:

تکیه گاه زینب که بود...


سلام


خواهش.

۲۶ آذر ۹۲ ، ۲۳:۲۷ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ شوق پرواز
حسین جان!

همه دارند به پابوس شما می آیند

♣طبق معمول من بی سر و پا جاماندم ♣

عظم الله اجورکم بمصاب اباعبدالله الحسین علیه السلام

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
با سلام و عرض ادب
حدود 15 روز است که مجله ی رأس الحسین علیه السلام را منتظر کرده ام ، اما از 17 نفز از دوستانی که درخواست داده بودند فقط یک نفر ایمیل را باز کرده است!
خدا را شکر می گویم ... وظیفه ی خودم را انجام دادم و کوتاهی دوستان......

التماس دعا
یاعلی مدد
پاسخ:

سلام 


بنده باز کردم و مطالعه کردم


ممنونم

۲۶ آذر ۹۲ ، ۲۳:۲۵ و خدایی که در این نزدیکیست
خیلیییییییییییی سخته....درک میکنم :(

اما موندن و اره انداختن مهمونای ارباب هم دست کمی نداره ها....

انشالله بزودی زود نصیبتون بشه آمیــــــن
پاسخ:

سخت خیلی ...


موندن و خدمت ...


ان شاالله بحق دختر عشق(ع)...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی