بـ ران ــا

نام دلربای او نقش سربند شهیدان

يكشنبه, ۱ دی ۱۳۹۲، ۰۸:۳۹ ق.ظ

خون حضرت زهرا(س) خرج راه ولایت شد

راه ولایت راهیست که چشمان من و شما را هدایت میکند سمت نور حق

دریافت

حاج مهدی سلحشور

روضه و سینه زنی

مادر= زهرا(س)

نظرات  (۱۲)

۰۸ دی ۹۲ ، ۱۶:۱۱ فرزند آدم
یازهرا ...
عکستون بسیار زیباست
جالب بود
راه ولایت ...
اما ...
پاسخ:

بله 


اما چی؟؟؟

۰۵ دی ۹۲ ، ۰۰:۳۸ تنهاترین مریم
سلام وبلاگتون خیلی زیباست خوشحال میشم به منم سر بزنید و منو جز دوستانتون قرار بدین
پاسخ:

سلام

میام

۰۴ دی ۹۲ ، ۱۷:۵۵ بصیرتیها
اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه

۰۴ دی ۹۲ ، ۱۵:۲۲ وخدایی که دراین نزدیکیست
کسی که زیبایی اندیشه دارد،زیبایی ظاهر خود را به نمایش نمیگذارد "شهید مطهری"

(حجاب آقایون)
۰۳ دی ۹۲ ، ۱۴:۵۲ آنتی زیون
سلام
خیلی ممنون عالی بود .
۰۲ دی ۹۲ ، ۱۶:۴۳ و خدایی که در این نزدیکیست

چل منزل است که دنیا بی گل است
چل منزل است که داغها بر دل است
آواره ایم به منزل ها در سوگ گل
سوگ گل ها توتیای هر دل است
بار گران کشیده ام زخم زبان شنیده ام
هجده سر بریده به روی نیزه دیده ام
یک اربعین گذشته و من از اسارت آمدم
از شام وکوفه عاقبت بهر زیارت آمدم
شرح کدامین غصه ات با تو گویم یا اَخا؟؟؟
منزل به منزل بوده ام با قاتل تو همسفر...
سیلی نخورده بین ما، حتی نمانده یک نفر...
در مجلس نامحرمان مرگ از خدا کردم طلب...
لب تو بود وخیزران که جان من آمد به لب...
بیا بزرگی کن مگیر از من سراغ دخترت را ...
درگوشه ی خرابه ماند کنار بریده سرت اَخا...
اربعین سید وسالار شهیدان تسلیت باد.التماس دعا
۰۱ دی ۹۲ ، ۱۶:۱۸ محمدرضا محمودی
سلام
ممنون
روضه حاج مهدی خیلی زیبا بود.
این روضه رو در محضر حضرت آقا خوندند...
******
خون حضرت زهرا(س) خرج راه ولایت شد
راه ولایت راهیست که چشمان من و شما را هدایت میکند سمت نور حق
خواستم بگویم، فاطمه دختر خدیجه‌‌ی بزرگ است.
دیدم فاطمه نیست.
خواستم بگویم که فاطمه دختر محمد است.
دیدم که فاطمه نیست.
خواستم بگویم که فاطمه همسر علی است.
دیدم که فاطمه نیست.
خواستم بگویم که فاطمه مادر حسین است.
دیدم که فاطمه نیست.
خواستم بگویم، که فاطمه مادر زینب است.
باز دیدم که فاطمه نیست.
نه، این‌ها همه هست و این همه فاطمه نیست.
فاطمه، فاطمه است
۰۱ دی ۹۲ ، ۱۳:۴۷ وخدایی که دراین نزدیکیست
بــاز دگر بـاره رســیــد اربـعـیــن / جوش زند خـون حـسـیـن از زمیــن

شـد چـهـلـم روز عــزای حـسـیــن / جــان جــهــان بـــاد فدای حـسین

*****
سفر کردم به دنبال سر تو سپر بودم برای دختر تو
چهل منزل کتک خوردم برادر به جرم این که بودم خواهر تو
سلام پیشاپیش اربعین حسینی را به شما و تمام عاشقان ولایت تسلیت می گویم. التماس دعا .../ اللهم عجل لولیک الفرج

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی