بـ ران ــا

تعبیر خواب : مخصوص کاندیداهای انتخابات شوراها

چهارشنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۷:۰۰ ق.ظ

ارژنگ حاتمی

۱-اگر خواب دیدید فیلی بر پشت شما سوار شده است و شما نمی توانید کمرتان را راست کنید، تعبیرش آن است که کمرتان در آینده زیر بار سنگین مسئولیت ها خواهد شکست، به شما پیشنهاد می کنیم با این روحیه ضریفتان هر چه سریعتر از کاندیداتوری استعفا دهید!

 

۲-اگر خواب دیدید در زیر آوار مانده اید و یک سگ زنده یاب شما را پیدا کرده و در حال تکه پاره کردن شماست، تعبیرش آن است که نه تنها در انتخابات موفق نمی شوید بلکه به خاطر هزینه های انتخابات یه عالمه بدهی هم بالا می آورید، آن سگ هم احتمالاً یکی از طلبکاران شماست که به نحو خاصی(!) حال شما را اخذ می کند!

 

۳-اگر خواب دیدید در سر کوچه یک کشتی گیر شما را ضربه فنی کرد و در ته کوچه یک کاراته باز شما را ناک اوت کرد، تعبیرش این است که نمی توانید با هیچکدام از احزاب ائتلاف کنید!

 

۴-اگر خواب دیدید که «سیزده بدر» است و شما در وسط یک فلکه نشسته اید و چای می خورید، تعبیرش این است که دور می خورید!

 

۵- اگر خواب دیدید در کره مریخ هستید و مردم را از آن بالا بالاها خیلی کوچک می بینید، تعبیرش این است که در یک « لپ لپ» جایزه سفر به کره ماه را خواهید برد!

 

۶-اگر خواب دیدید که دارید خواب می بینید، تعبیرش این است که مگر خواب ببینید که در انتخابات شورا رای بیآورید!

 

۷- اگر خواب دیدید که یک مرغابی هستید و مدام زیر آبی می روید، بعد مارمولک شده اید و از دیوار راست بالا می روید و بعد تبدیل به آفتاب پرست ... ، تعبیری ندارد فقط کمتر شام بخورید!

 

۸- اگر خواب دیدید که تخم مرغ کیلویی 1250 تومان شده است و قیمت نان هم 25 درصد افزایش یافته ، تعبیری ندارد چون شما بیدار هستید و الکی خودتان را به خواب زده اید!

 

نظرات  (۱)

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه
درود بر شما
در چه زمینه ای راهنمایی تون کنم؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی