بـ ران ــا

آغاز امامت امام عصر(عج) مبارک

شنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۲، ۰۵:۲۳ ب.ظ

سلام

عید بر همه شما دوستداران حضرت بقیه الله الاعظم(عج) مبارک باد.

نظرات  (۲۸)

عید شما در آن شب حسابی مبارک شد......................
پاسخ:
ممنونم ........
ای احمـــــدیان به نام احمد صلوات

هر دم به هزار ساعت از دم صلــوات

از نور محمـــــــدی دلم مسرورست

پیوسته بگو تو بر محمــــد صلـــوات
سلام
اعیاد بر شما مبارک

پاسخ:

سلام

بر شما هم مبارک

۲۸ دی ۹۲ ، ۰۱:۰۸ تنهاترین مریم
درخلوت شب آمنه زیبا پسری زاد تنها نه پسر بربشریت پدری زاد در فتنه بیدادگران دادگری زاد چشم همه روشن که چه قرص قمری زاد میلادحضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفرصادق (ع) مبارک باد.
۲۷ دی ۹۲ ، ۲۲:۵۰ فرزند آدم
ان شاالله که منتظر حقیقی بشیم
۲۴ دی ۹۲ ، ۱۸:۱۲ محمد باقر کمالی
سلام
خسته نباشی
بروزیم
یاعلی
پاسخ:
سلام
میام
۲۴ دی ۹۲ ، ۱۶:۲۷ پایگاه خبری -تحلیلی عماریون
سلام همسنگر
پایگاه خبری - تحلیلی عماریون زیر نظر گروه فرهنگی عماریون بعد از 5 روز فعالیت می خواهد به دنبال نخبه های وبلاگ نویسی بگردد.
اگر شما تمایل به همکاری دارید لطفا به ما اطلاع دهید
در ضمن ما منتظر تحلیل های شما هستیم.
به برترین وبلاگ نویس هر ماه جوایز نفیسی اهدا می شود.
بزودی خبر های خوشی در راه شما وبلاگنویس است
یا علی
پاسخ:
سلام
میرسم خدمتتون
با عرض سلام وتبریک به مناسبت آغاز هفته وحدت
درخدمتم با مطلب گناهان کبیره
پاسخ:
سلام
ممنون از شما
میام حتما
۲۲ دی ۹۲ ، ۲۳:۱۱ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ شوق پرواز
شرح احوال مرا بر در این خانه بخوان

شعر بی خط مرا شعله مستانه بخوان

*گر نبودم که کنم جان بفدای معشوق

تربتم را به ره آن شه جانانه بخوان

السلام علیک یا ابا صالح المهدی (عج)
پاسخ:
مهدی جان دوستت دارم:)
۲۲ دی ۹۲ ، ۱۲:۳۵ علیرضا رضایی
سلام

عیدتان مبارک
پاسخ:

سلام

بر شما هم مبارک.

۲۱ دی ۹۲ ، ۱۸:۲۱ در انتظار باران
سلام
زیبا بود
به من هم سربزن
من شما را لینک کردم اگه مایل بودی منو لینک کن
به امید دیدار
پاسخ:

سلام

ممنون

میرسم خدمتتون

۲۱ دی ۹۲ ، ۱۷:۵۵ تنهاترین مریم
سالروز آغاز ولایت و امامت و زعامت

آخرین سحاب رحمت و یگانه ذریه ذخیره دودمان آل طاها،

حضرت مهـدی مـوعـود (عج)

بر منتظران و چشم انتظــاران ظهــور تبریک و تهنیت باد.
پاسخ:

سلام

ممنونم 

عاقبتتون بخیر

هوالجمیل
در انتظار آمدنت همه دلها بیقرارند
ای تک ستاره بهشت حسرت به دلمان نگذار
آغاز امامت منجی عالم بشریت مبارک باد
منتظر حضور شما
یازهرا
۲۱ دی ۹۲ ، ۰۹:۴۵ mosafer karbala
گفتم اگر میدانستم کی می ایی ب حرمت امدنت گناه نمی کردم!
گفت اگر روزی گناه نکنی ب حرمت گناه نکردنت می ایم!
اللهم عجل لولیک الفرج

عیدتان مبارکا باد
۲۱ دی ۹۲ ، ۰۸:۰۸ قلبم را ب حبّ ت خوش دار ..
سلام عیدتون مبارک باشه
اللهم عجل لولیک الفرج
سلام
منم بهتون تبریک میگم
۲۰ دی ۹۲ ، ۲۲:۵۳ و خدایی که در این نزدیکیست
سئوالی ساده دارم از حضورت … من آیا زنده ام وقت ظهورت
اگر که آمدی، من رفته بودم … اسیر سال و ماه و هفته بودم
دعایم کن دوباره جان بگیرم … بیایم در رکاب تو بمیرم
۲۰ دی ۹۲ ، ۲۲:۵۲ و خدایی که در این نزدیکیست
سئوالی ساده دارم از حضورت … من آیا زنده ام وقت ظهورت
اگر که آمدی، من رفته بودم … اسیر سال و ماه و هفته بودم
دعایم کن دوباره جان بگیرم … بیایم در رکاب تو بمیرم
اغازولایت اسمانی مولا صاحب الزمان مبارک باد اللهم العجل ولیک الفرج
التماس دعا
۲۰ دی ۹۲ ، ۲۱:۴۴ شیعه آرت
سلام علیکم
سپاس از لطفتون
عید شماهم مبارک
۲۰ دی ۹۲ ، ۲۱:۴۱ حلقه تربیتی شهید اسماعیل زاده تسوجی
/ سالروز آغاز امامت و ولایت گل سرسبد عالم هستی، تبریک و تهنیت //
۲۰ دی ۹۲ ، ۲۰:۰۱ یک سبد سیب
سلام

عیدتون مبارک باشه.

اللهم عجل لولیک الفرج.
پاسخ:

سلام


بر شما هم مبارک.


الهی آمین

۲۰ دی ۹۲ ، ۱۹:۵۴ گلبرگ (قائم)
سلام بر شما،عید شما هم مبارک ..
پاسخ:

سلام

ممنونم 

سلام
عید شما مبارک کاکو.
پاسخ:

سلام

به همچنین کاکو

ناگهان ... آذرخشی فرا می­ تابد! از مشرق ربیع‎الاول تا آسمان را درهم می­ نوردد؛ طلوع را شرمنده می­ کند؛ فلق را به تحدّی می­ خواند؛ زمین را به آسمان می­ پیوندد؛ کهکشان را در زلال اقیانوس مهمان می­کند و دریا را به روشنی ستاره­ ها می­ بخشد؛ جهان را به تماشای دل­ انگیزیِ خویش می­ خواند.

تمام دنیا یک چشم می­ شود و تمام این چشم، یک نگاهِ خیره به یک صفحه از تقویم: نهم ربیع‎الاول؛ که ملکوتی­ ترین و قدسی­ ترین قلم آفرینش، بر آن نگاشته است:

جآءَ الحقّ و زَهَقَ الباطل
پاسخ:

بسیار زیبا بیان شده.

ممنونم

۲۰ دی ۹۲ ، ۱۸:۴۴ زهرا _الف_
این عید بزرگ بر شما هم مبارک ...

به امید ظهورش که صد البته نزدیک است...
پاسخ:

ممنون

ان شاالله.

۲۰ دی ۹۲ ، ۱۸:۲۲ وخدایی که دراین نزدیکیست
سلام
بر شما هم مبارک

:)

به درک واصل شدن قاتل حضرت زهرا رو نمیدونستم

انشالله پسرش بیاد ....

:)
پاسخ:

سلام

عید بر شما هم مبارک 

عاقتتون بخیر


به امید ظهور بحق عمه سادات 

سلام کاکو عیدتان مبارک
پاسخ:

سلام

بر شما هم مبارک برادر.

۲۰ دی ۹۲ ، ۱۷:۳۳ حلقه تربیتی شهید اسماعیل زاده تسوجی
با سلام
ممنون که به ما لطف کردین و سر زدن
بله همان طسوج آذربایجان شرقی هست
پاسخ:

سلام

خواهش.

ممنونم از شما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی