بـ ران ــا

شب زیارتی حضرت سیدالشهدا{ص}

جمعه, ۲۷ دی ۱۳۹۲، ۱۲:۳۱ ق.ظ
***
نقل از : بنده خدا

ی شب قبل از محرم بود اومد بهم گفت محسن یکی در مسجد کارت داره

گفتم کیه

گفت برو رفیقته

رفتم در مسجد دیدم یکی از بچه های محله که کارش مشروب فروشیه

سلام  حمید جان خوبی سلامتی چه خبر 

سلام آقا محسن ممنون سلامت باشید

 خدا رحمت کنه مادرت رو حمید 

خدا رحمتش کنه ببخشید این پول رو آوردم برا ماه حسین

حمید این پول از کجا اومده شما که ...

آقا محسن این پول رو بگیرید اگر نمیخواید ا بدم ی هیئت دیگه

محسن: من این پول رو نمیگیرم تا جریانشو واسم تعریف نکنی 

اگه نمیخوای خب میدم ی جای دیگه

محسن: تا نگی نمیگیرم

حمید خداحافظی کرد و رفت فردا شب دوباره حمید اومد در مسجد دنبال آقا محسن و جریان اینجور تعریف کرد

آقا محسن مادرم هر سال ماه حسین که میشد صد هزار تومن نذر داشت حالا که مرده من نذرشو میدم .

محسن: خب از کجا پول در میاری؟

من به اندازه صد تومن عملگی میکنم عرق میریزم تا بتونم نذر ننمو بدم.

محسن صورت حمید رو بوسید و گفت من میدونستم که ی جریانی این کار داره به همین خاطر پول رو ازت نگرفتم

خدا ازت قبول کنه که مطمئنم قبوله.

هر سال حمید پول رو میاورد برا ماه حسین همین امسال هم آورد داد و الان تقریبا دو ساله که دیگه مشروب فروشی نمیکنه

*************

پ ن1:این اتفاق بالا واقعیت داشت

پ ن2: چجوریاست که ارباب دست همچین آدمی رو میگیره و نجاتش میده اونم بواسطه نذر مادر

پ ن3: این حسین جنس بُنجُل رو میخره(کشتی نجاته) دیگه  

نظرات  (۱۱)

۳۰ دی ۹۲ ، ۱۶:۳۸ علیرضا رضایی
سلام

ب آلونک دعوتید

تشریف بیاورید . . . .
پاسخ:

سلام

میام.

سلام...
ممنون بابت این صوت زیبا...
پاسخ:

سلام

خواهش...

چه کسی می گوید جاذبه رو به زمین است ؟؟؟
من کسانی را دیدم که

فارغ از هر کششی رفته اند تا بالا ، تا اوج … آری ؛

جاذبه رو به خداست
سلام عیدتون مبارک..../



پاسخ:

سلام

عید بر شما هم مبارک

۲۹ دی ۹۲ ، ۱۹:۱۶ تنهاترین مریم
♫شخصی گفت الله اکبر و بعد گفت لا اله الا الله محمد رسول الله و باز گفت سبحان الله و بحمده سبحان الله العظیم. پس گفت سبحانک ان لا اله الا انت سبحانک انی کنت من الظالمین این شخص اکنون 70000هفتادهزار نیکی را بدست آورده است و این شخص خود شما هستید.
پاسخ:
عاقبتتون بخیر
۲۹ دی ۹۲ ، ۱۶:۴۲ یک سبد سیب
به یاد لشکر 27 محمد رسول الله...

http://yeksabadsib.blog.ir/
پاسخ:
آمدم
۲۸ دی ۹۲ ، ۱۴:۲۵ آنتی زیون
سلام
عیدتون مبارک
التماس دعا
۲۸ دی ۹۲ ، ۱۲:۳۱ علیرضا رضایی
حسین جان من از کودکی عاشقت بوده ام

آقا جان ، قبولم نما گر چه آلوده ام
***********************************

عیدتون مبارکا باشه . . .
مهربانترین قلبها متعلق ب کسانیست ک با محبت خود دیگران را یاد میکنند.
۲۷ دی ۹۲ ، ۲۲:۵۳ فرزند آدم
خیلیا تو سیستم امام حسین متحول شدن ....
به قول خودتون کشتی نجاته
ان شاالله دست مارم محکم بگیره و نذاره رهاش کنیم
۲۷ دی ۹۲ ، ۲۲:۵۲ یک سبد سیب

سلام باران

پیشاپیش عیدتون مبارک...

:)
۲۷ دی ۹۲ ، ۱۸:۵۳ وخدایی که دراین نزدیکیست
اینجوریه که میگیم اربـــاب مهربون...
انشالله دست گیرمون باشن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی