بـ ران ــا

ببار ...

سه شنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۲، ۱۲:۱۸ ق.ظ

ببار بــــ ران ــــا
تو نیز باید بباری
گاهی آنقدر سوز زیاد میشود 
که اشک هم باید گریه اش بگیرد
بــــ ران ـــــا هم باید بسوزد
و امشب تو سوز غریبانه ات را تندتر ببار
تو به گریستن مستحق تری بــــ ران ــــــا

باید بارید و سکوت کرد

***

عکس بی ربط

۹۲/۱۱/۰۱

نظرات  (۱۳)

سلام
وبتون بی نهایت زیبا بود لذت بردم
پاسخ:

سلام

ممنونم

۞*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•✿✿ღ☆* آموزش نقاشی ✿✿ღ☆*•.¸¸.*´`*•.*•.¸¸.•*
................ ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
..................... ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
........................... ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
................................... ۞۞۞۞۞۞۞
۞•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥*•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥*•۩▓
۞*سلام [گل] امیـــدوارم در تمـام مـراحـل زنـدگـی موفق و موئد باشید
۞*در ضمن نام وب من از ورود آزاد به نام (( آموزش نقاشی)) تغییر کرده لطفاً مرا با نام جدید لینگ کنید ممنونم
۞*آموزش نقاشی توسط استاد ویسی در سطوح مقدماتی و تکمیلی و درکلیه تکنیک های سیاه قلم- چهره – رنگ روغن – مینیاتور و آبرنگ بصورت خصوصی پذیرفته میشود لطفاً با شماره تلفن های 66636782-- 09126574143 تماس حاصل نمائید .
۞•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥*•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥*•۩▓
................................... ۞۞۞۞۞۞۞
........................... ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
..................... ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
................ ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
۞*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´✿✿http://noentery92.blogfa.com/✿✿.´`*•.¸¸.*´`*•.
۰۲ بهمن ۹۲ ، ۱۵:۳۱ وخدایی که دراین نزدیکیست
تجدید نطرم بخاطر اینه که میگید زمین هم جای شهداست و...
امــا همچین جای قشنگی هم نیست.
:)
پاسخ:
حرفتون درسته اما زمین جاییه که ما باید خودمون رو نشون بدیم تا پرواز کنیم.
۰۲ بهمن ۹۲ ، ۱۲:۵۹ وخدایی که دراین نزدیکیست
حالا شاید تجدید نظر کردم
:)
شعر یک سبد سیب خیلی خوب بود...

ببار بــ ران ـــا
پاسخ:

حتما تجدید نظر کنید.


بله.

سلام
خون دل ها خورده ایم.
پاسخ:

سلام

احسنت ...

ببار که دل انتظار میکشد ...
تمنای دعا
پاسخ:

ببار ...


محتاج دعای خیر

سلام وبلاگ زیبایی داری
اجرت با سیدالشهدا
ب منم سر برن اگه لایق دونستی جزدوستات باشم
التماس دعای فرج
یا علی
پاسخ:

سلام

ممنونم 

میام حتما

سلام
عکس + متن زیبا بود . ممنون
پاسخ:

سلام

ممنونم

۰۱ بهمن ۹۲ ، ۰۰:۳۶ وخدایی که دراین نزدیکیست
اتفاقا بر عکس....

نیا باران ، زمین جای قشنگی نیست!
من از جنس زمینم خوب میدانم،
که دریا، جد تو در یک تبانی ماهی بیچاره را در دام ماهیگیر می راند.
من از جنس زمینم خوب میدانم،
که گل در عقد زنبور است،
... یک طرف سودای بلبل،
یک طرف بال و پر پروانه را هم دوست می دارد.
نیا باران!!!!
من از جنس زمینم خوب میدانم،
که ای باران پشیمان میشوی از آمدن،
در ناودانها گیر خواهی کرد،
پس آنگه آرزوی خورشید، خواهی داشت.
من از جنس زمینم خوب میدانم،
که اینجا جمعه بازار است؛
و دیدم عشق را در بسته های زرد کوچک نسیه میدادند،
در اینجا قدر مردم را به زر اندازه میگیرند،
در اینجا شعر حافظ را به فال کولیان در به در اندازه می گیرند.
نیا باران... زمین ناپاک و مردمانش شکوه از آسمان دارند.....
نیا باران .. همان دستان نامردی که رو به آسمان بهر دعا دارند...
همان بودند که خنجر بر پشت سرو نقش عشق کوبیدند....
نبار بر این زمین و مردمانش، که تو پاکی و آلوده می گردی....
نیا باران ، نیا باران...
پاسخ:

باید دیدتون رو عوض کنید


***


ببار ...

۳۰ دی ۹۲ ، ۲۳:۵۷ زهرا _الف_
خوب است ما هم مثل باران حس بگیریم ...
هر شب سراغى از گل نرگس بگیریم ...
پاسخ:
خیلی قشنگ بود.
راس میگی
باید بارید و سکوت کرد
پاسخ:
بارید و سکوت کرد...
۳۰ دی ۹۲ ، ۲۲:۴۰ یک سبد سیب
ببار که چتری بر روی دلم نخواهم گرفت

ببار که شاید اندکی از داغ این دل سوخته بکاهی

ببار که ویرانه دل من سقفی ندارد که از قطرات سردت ایمن باشد

ببار که خانه دلم بسی تشنه و ملتهب است

ببار که شاید اندکی غبار غم را از دل تیره ام بزدایی

ببار و سیلی به پا کن و دل مسکین و گوشه نشین مرا با خود ببر ...

ببار ای باران ...
پاسخ:

ببار که چتری بر روی دلم نخواهم گرفت


قشنگ بود.

من نیز دل‌ام هوای باران دارد.
من نیز نیاز به دل شستن و درد دل کردن با باران را مشتاقم..
ببار باران
ببار که دلها تشنه اند...
ببار که من نیز غبار اندوه گرفته ام....
پاسخ:
ببار که دل انتظار میکشد ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی