بـ ران ــا

خدا بزرگه...

دوشنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۲، ۱۱:۵۹ ق.ظ

در دستور زبان عرفان فعل اینگونه صرف میشود:

من نیستم

تونیستی

او هست ...

تا حالا فکر کردین به معنی این جمله :

{ الله اکبر } *** {خدا بزرگه}

در طول روز چند بار میگیم؟؟؟

**********************

آخدا درسته ما یکم که نه یکم بیشتر از یکم درد دلامون رو بجای اینکه به تو بگیم به بندت میگیم.

خودت میدونی از سر کم حوصلگیه نه لج کردن با تو

***

خودت بهتر میدونی ماها کم حوصله ایم صبر که چی بگم...

میدونم از رگ گردنم به من نزدیکتری اما من خیلی دورم خیلی ...

هوامو خیلی داشتی اما یکم بیشتر دستمو بگیر نزار تو این دوره کم بیارم!

هر روز به خوبات سلام میدم تازه قسمشونم میدم به مادر که دستمو ول نکنن

آخ آقا جان بحق مادر پهلو شکسته ول نکن دست ماها رو درسته پیرو شما نیستیم اما دوستون داریم که...

اشک 

اشک

اشک

***

آقا امروز دوشنبه ست و پرونده من چه نمره ایـــ داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

*

"آقا جان پســـ فاطمه ـــــر دوست دارم"

نظرات  (۱۴)

۱۲ بهمن ۹۲ ، ۱۲:۰۴ یک سبد سیب

روسیاهم که هنوز از تو خیلی دورم...

مهربونی با من اما انگار کورم...

اگه دورم از تو

تو به من نزدیکی

دلمو میبینی حتا تو تاریکی...
پاسخ:

دلمو میبینی حتا تو تاریکی...


قشنگ بود.

۱۱ بهمن ۹۲ ، ۱۷:۱۶ آلــــــو نــــــک . . .
زمینی که بوی آسمان گرفت !

در :. ،

http://aloonak.blog.ir/
۱۱ بهمن ۹۲ ، ۱۵:۳۴ فانوس جزیره ...
آقا اجازه! دل زده ام از تمام شهر
بی تو دلم گرفته از این ازدحام شهر
اللهم عجل لولیک الفرج ..

سلام علیکم
عاقبتتون بخیر ...
پاسخ:

سلام

عاقبت شما بخیر

۰۹ بهمن ۹۲ ، ۱۱:۵۷ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
بـــــــاران را دوست دارم

چون رفتـــــن بلد نیستـــــــــ

فقط مــــــــــی آیـــــــــــــد....
پاسخ:
ببار باران...
۰۹ بهمن ۹۲ ، ۱۱:۲۴ آلــــــو نــــــک . . .
الهی و ربی من لی غیرک
الهی من لی غیرک..
۰۸ بهمن ۹۲ ، ۱۶:۵۷ یک پله تا آسمان
سلام
وبلاگ زیبایی دارین
اگه با تبادل لینک موافق هستین خبرم کنید..
ممنون
اجرکم عندالله
پاسخ:

سلام

ممنونم


با سلام و عرض خسته نباشید
لطفا نظرتان را پیرامون مطلب جدیدم بین فرمائید.یاعلی
پاسخ:

سلام

میام

۰۷ بهمن ۹۲ ، ۲۳:۴۹ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
نوشته ی بالای وب....
:)
پاسخ:

نوشته


...

خدای من !

مگر نه اینکه از عشق خودت قلب هایمان را زنده کردی؟

پس چگونه میخواهی از عشقم دور بمانم

در حالیکه خودت از رگ گردن به معشوقت نزدیکتری.....
سلام
نظر خاصی ندارم جز
الهی وربی من لی غیرکــــــــــ
۰۷ بهمن ۹۲ ، ۲۰:۱۸ افشین پارسائیان
أَلَیْسَ اللَّهُ بِکافٍ عَبْدَهُ.(زمر/36)
آیا خدا برای بنده اش کافی نیست؟!
التماس دعا.
۰۷ بهمن ۹۲ ، ۱۳:۳۰ باران (رازی در منتهی الیه مشرق)
سلام و عرض ادب.

ای خدای نزدیک! دوستت دارم! دستم را بگیر!

در پست جدید ارمغان سفر، از وقتی گفته‎ام که بودنمان در ایران سخت‎تر از بودن در یک کشور لائیک شد!
در خدمت باشیم.
یا علی.
پاسخ:

سلام

...


میرسم خدمتتون

۰۷ بهمن ۹۲ ، ۱۲:۰۴ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
الله اکبر زیاد میگیم اما نمیدونم چقدر از ته ته دل بهش ایمان داریم به بزرگیش...
به قول استادمون خدایی که در این نزدیکیست و ما دوردستها دنبالش میگردیم...

:)
انشالله که جزء بهتریناشون باشید
آمین
پاسخ:
ممنونم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی