بـ ران ــا

قوطی خالی کمپوت

شنبه, ۵ مهر ۱۳۹۳، ۰۴:۳۰ ب.ظ

وقتی تو جبهه هدایای مردمی رو باز میکردیم در ی نایلون رو باز کردن دیدم که واقعا یه قوطی خالی کمپوته،

که داخلش یه نامه است.

نوشته بود:

برادر رزمنده سلام:

من یک دانش آموز دبستانی هستم، خانم معلم گفته که برای کمک به رزمندگان جبهه های حق علیه باطل نفری یه کمپوت هدیه بفرستید.

با مادرم رفتم از مغازه بقالی کمپوت بخرم، قیمت هر کدام از کمپوتها را پرسیدم خیلی گران بود حتی قیمت کمپوت گلابی که قیتمش 25 تومان بود

و از همه ارزانتر بود را نتوانستم بخرم آخر پول ما به اندازه سیر کردن شکم خانواده هم نیست.

در راه برگشت کنار خیابان این قوطی خالی کمپوت را دیدم برداشتم و چند بار با دقت آن را شستم تا تمیز تمیز شد.

حالا یک خواهش از شما دارم هر وقت که تشنه شدید با این قوطی، آب بخورید تا من هم خوشحال بشوم

و فکر کنم که توانسته ام به جبهه ها کمک کنم .......

بچه ها توی سنگر برای خوردن آب توی این قوطی نوبت میگرفتند، آب خوردنی که همراه با ریختن چند قطره اشک بود.....

شهید حسین خرازی

نظرات  (۱۸)

۰۷ آذر ۹۳ ، ۲۰:۱۷ ... حسینی ...
به خاطر داشته باشیم
سعادت ساختنی است
یافتنی نیست...
خوش به سعادت شهدا...
سلام بر همسنگر جنگ نرم وب خوبی داری خوشحال می شویم به ما سربزنید
یا علی
چه جالب
اشک آدم در میاد
:,(
۱۹ مهر ۹۳ ، ۱۲:۱۹ محمدرضا فلاح
شما دعوتید به بندگان خالق رستاخیز
lاللهم عجل لولیک الفرج
ای شقایق های آتش گرفته ، دل خونین ما شقایقی است که داغ شهادت شما را بر خود دارد ،آیا آن روز نیز خواهد رسید که بلبلی دیگر در وصف ما سرود شهادت بسراید ؟
.........

التماس دعا..............
پاسخ:
ان شاالله
خدایِ من...

+آجرکَ الله
پاسخ:
اوه مای گاد

مخلصیم
۱۵ مهر ۹۳ ، ۰۹:۲۲ سبک مطهر ..
+
نوبت می گرفتند ..
پاسخ:
+
۱۳ مهر ۹۳ ، ۰۸:۲۷ یک سبد سیب

سلام

عیدتون مبارک

پاسخ:
سلام

عید شما هم مبارک
۱۱ مهر ۹۳ ، ۱۳:۲۰ ی آنتی زایون
سلام
خیلی خیلی خاطره قشنگی بود . ممنون .
پاسخ:
سلام
خواهش.

سلام.
.
.
.
وبلاگ جالبی بود



موفق باشی
_________

http://smj158.blogfa.com/tag/madrese-mosh-ha-2
پاسخ:
سلام
ممنون
۱۱ مهر ۹۳ ، ۱۰:۴۳ محمدرضا شیخی
سلام علیکم.بخدا اگر ما بودیم تو اون قوطی کمپوت آب نمیخوردیم به بهانه اینکه ممکنه کثیف باشه ممکنه مریض بشیم اما رزمنده ها با عبور از این فکرهای مادی اخلاص اون بچه رو با اخلاص جواب دادن

به خدا من یکی که رو سیاهم

با موضوع فیلتر سازی شبکه های اجتماعی منتظر حضور و نظر شما هستم.هشدارها را جدی بگیرید
پاسخ:
سلام

عاقبتتون بخیر
میام ان شاالله
۰۹ مهر ۹۳ ، ۲۱:۳۶ نرگس زهرا
سلام دوست داشتید به وبلاگ منم سر بزنید
پاسخ:
سلام
 
میام. چشم
سلام.
بسیار عالی و به جا بود.
شاید شبیه داستان پیرزن وکلاف نخی که میخواست با ان یوسف را بخرد...
پاسخ:
سلام
ممنون

شاید...
با اجازه کپی کردم امیدوارم راضی باشید
پاسخ:
خوشحال شدم.
۰۷ مهر ۹۳ ، ۱۲:۲۹ محمدرضا فلاح
اجرتان با شهدای گمنام
پاسخ:
ان شاالله
۰۷ مهر ۹۳ ، ۰۰:۰۸ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
چه کسایی بودن
چه کارایی کردن
انوقت ماها ادعا میکنیم که داریم کارفرهنگی میکنیم
و اِل و بِل
در صورتی که با این همه امکانات و ... هنوز هیچکاری نکردیم که درخور باشه!!

پاسخ:
کار برای خدا باشد جواب میدهد

عاقبتتون بخیر
خیلی قشنگ بود :)
پاسخ:
واقعا.
۰۶ مهر ۹۳ ، ۲۱:۴۹ یک سبد سیب

تا منم خوشحال بشوم...

بچه ها توی سنگر برای خوردن آب توی این قوطی نوبت میگرفتند...


جالب بود نشنیده بودم ؛

در پناه خدا باشید
پاسخ:
ممنونم

عاقبت شما بخیر.

ان شاالله.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی