بـ ران ــا

پیامک ماه رمضان

جمعه, ۲۱ تیر ۱۳۹۲، ۱۲:۰۷ ق.ظ

 ramadan uk پیامک ماه رمضان جدید (سری پنجم)

 

به یارو میگن سحر صدات کنیم میگه مگه اصغر چه شه ؟!

 .

.

فرا رسیدن ماه زولبیا و بامیه بیخوابی شبانه ، گرسنگی روزانه ، روز شماری ماهانه پرخوری سحرانه ، افطاری شاهانه و توقع آمرزش سالانه ! مبارک !

.

.

روزه دار گرامی ، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما جهت رفاه حال اطرافیان و حتی حیوانات لطفا موقع سحر ، ۵-۶ بار مسواک بزنید !

.

.

از بالاترین فضیلت ها در ماه رمضان ، افطاری دادن است

منتظر تماس شما هستیم . . . !

.

.

رمضان خوش آمدی من به تو عادت دارم
از تو با نغمه ی پرسوز شفاعت دارم
گرچه دیریست خدا رفته زیاد دل من
من به ایام خدا ولی ارادت دارم  . . .
فرارسیدن ماه رحمت و مغفرت الهی مبارک باد

.

.

ماه رمضان آمد و تمرین صبوری /  هنگام دعای سحر و رزق سحوری
برخیز که از قافله راز نمانیم /  حیف است نیابیم در این جمع حضوری

.

.

ماه رمضان امد و دلت جشن گرفت
گلبرک خنده ها بر روی لبت نقش گرفت
اشک شوق می رقصد و می لرزد بر گونه هات
نغمه ی یارب یارب بر کلامت اهنگ گرفت
التماس دعا

.

.

السلام علیک یا شهر الله الاکبر و یا عید اولیائه
در ماه پر خیر و برکت رمضان برایتان قبولی طاعات و عبادات را آرزومندم
التماس دعا

.

.

مژده ای منتظران ماه خدا امده است / ماه شبهای مناجات و دعا امده است
ماه دلدادگی بنده به معبود رسید / بر سر سفره شاهانه گدا امده است . . .

.

.

ماه رمضان
ماه مفروش کردن قدوم شب قدر با اشکهای شوق برای درک
«زیباترین لحظهء حیات انسانی» است.

.

.

تابلو هلال احمر رو به حیف نون نشون میدن

میگن معنی این تو جاده چیه؟

میگه به ماه مبارک رمضان نزدیک میشوی !

.

.

ما فردا شب واسه افطار میایم خونتون

(ستادایجاد رعب و وحشت درماه رمضان) !

.

.

اندکی صبر …

“زولبیا بامیه ” نزدیک است !

.

.

ساعت دوازده ظهر ارسال شود:

آخ یه لیوان شربت آب لیمو حال میده الان.

…..

…..

(ستاد افزایش اجر معنوی روزه داران )

.

.

به طرف میگن چرا روزه نمیگیری؟

میگه :  مشکل دارم، نمیشه

میگن مشکلت چیه ؟

میگه : گرسنه ام میشه !

.

.

رسول خدا ص:
کسی که ( با اخلاص ) ماه رمضان را روزه بگیرد ، خداوند گناهان گذشته اش را می آمرزد.

.

.

رمضان شهر عشق و عرفان است / رمضان بحر فیض و احسان است
رمــضــــان، مــاه عــتــرت و قــرآن / گــــاه تــــجدید عهد و پیمان است

ماه رمضان مبارک

۹۲/۰۴/۲۱

نظرات  (۱۳)

سلام

ممنونم

کسی که بخواهد از راه گناه به مقصدی برسد ، دیرتر به





آروزیش می رسد و زودتر به آنچه می ترسد گرفتار می شود



امام حسین (ع)
پاسخ:

سلام 

احسنت

سلام
نمیدونم به پستت بخندم یا فکر کنم ؟؟؟؟؟؟؟
اصلا ولش کن نظر نمیدم
:)
۲۱ تیر ۹۲ ، ۱۳:۴۸ محمدرضا محمودی
خدایا...
ی ماه روزه میگیریم ک درد فقرا رو بفهمیم.
ی ماهم بهمون پول بده تا اغنیا رو درک کنیم...
سلام سلام باران :)

قشنگ بودش... :)
پاسخ:

سلاااااااام 

آبجی

سلام
با طرح " حجاب " بروزم.

التماس دعا
پاسخ:

سلام 

میرسم خدمتتون

:)
راستی بانام در دفتر دلت نام خدا را حک کن شما رو لینک کردم
سلام
ممنون از حضورتون و اینکه آویژه رو لینک کردین
شما هم با افتخار لینک شدین
واقعا!
من اول فکر کردم شما خانم باشین شرمنده آخه معمولا خانمها اسم باران رو انتخاب می کنن ولی کامنت های وبتون رو کخه خوندم متوجه شدم آقا هستین
عجب!

با نمک بود!
طاعات و عبادات قبول درگاه حق انشاالله...
۲۰ تیر ۹۲ ، ۲۳:۲۷ جواد کشاورز
اولا بابت افطاری ممنون، دوما چون رفیقمی خندیدم، وگرنه اصلا خنده دار نبود
با ای نوناتون
بین خودمون باشه ها
۲۰ تیر ۹۲ ، ۲۳:۱۴ محمد حسین خانی کوثرخیزی
بسیار بسیار عالی
کلی لبخند و تفکر طلبید
ممنون
التماس دعا
یا حق
۲۰ تیر ۹۲ ، ۲۲:۴۹ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ شوق پرواز
سلام علیکم
ممنونم از یاداوری
بله حتما این کار رو هم می کنیم
راستی اون پست جدیدم رو بخونید. ممنونم
۲۰ تیر ۹۲ ، ۲۲:۳۷ محمدباقر کمالی
بسیار نکته های جالبی
خسته نباشید
خیلی ممنون یادم انداختید یادم نبود حتما اینکارو میکنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی