بـ ران ــا

تنها شهیدی که امام بر پیشانی او بوسه زد

پنجشنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۰۰ ق.ظ

لباس عراقی

داخل کیفش یک دست لباس نظامی عراقی پر از جای ترکش و خون خشک داشت! گفتم این لباس به چه کار تو می آید؟ گفت :" من با این لباس کارهای بزرگی انجام میدهم."

عکسی را نشانم داد که با لباس و کلاه عراقی در یک جیپ غنیمتی نشسته بود ، تعریف میکرد:"من با همین لباس ،چند بار به داخل عراقی ها رفتم و با آنها نان و ماست خوردم! با این جیپ هم با بچه ها در منطقه گشت میزنیم.این جیپ را هم از خودشان گرفتم."

حتی از دوستانش شنیدم در همین شناسایی ها مخفیانه خود را به کربلارسانده بود!

سردار شهید مرتضی جاویدی

تولد 1337 _ استان فارس ، شهرستان فسا، روستای جلیان

شهادت 1365/11/18 _ شلمچه کربلای 5

سمت : فرمانده گردان فجر لشکر 33 المهدی

آنها رفتند تا در گلها جا بگیرند

نظرات  (۳۰)

سلام اخوی بروزیم خوشحال میشیم سر بزیند
پاسخ:

سلام 

        ب روی چشم   

۰۶ مرداد ۹۲ ، ۱۴:۰۸ خادمین زخمی
خیلی زیبا بود ایول انشال در رکاب امام زمان شهید بشی ....
راستی منو شما همدیگرئ میشناسیم یا نه ؟
شما از بچه های شیرازید....
پاسخ:

سلام 

بله

بله آقا رضا
شهید مرتضی جاویدی(اشلو) را میشناسم
بهشون هم ارادت خاصی دارم
پاسخ:

مثل اینکه کامل میشناستشون

۰۵ مرداد ۹۲ ، ۱۳:۵۷ رضا غفاریان
این جناب اشلو میدونه که این شهید بزرگ کیه؟
با کتاب تپه های جاویدی و راز اشلو باهاشون اشنا شدم...
خوشا به حالشون
۰۴ مرداد ۹۲ ، ۲۲:۰۸ رضا غفاریان
سلام دوست عزیز
تو این روزا به دعای شما به شدت نیازمندم
دعا کنید عاقبت بخیر شم
یاعلی

پاسخ:

سلام

       ب روی چشم

. . . نوچ . . .
پاسخ:
اومدی نسازی
سلام
خوشا بحالشون
کاشکی به ما جا مانده ها هم توجهی کنن.
از حضور گرمتون ممنونم
پاسخ:

سلام

        خواهش

نه بابا بچه های بالا کجا بود محمدرضاجون
شما هستید که . . .

باران
زیاده روی
ها؟؟؟؟!!!
اگر سوغاتی واست آوردم
پاسخ:

سلام 

        شمو سوغاتی بیار تا بعد ...

چه جالب!

خیلی جالب ..

شهدا همیشه منو شگفت زده میکنن.........

اشلو رو قبلا شنیده بودم..

اما چیزی راجبشون نمیدونستم..

باران واسه این پست گرانهبها و پر بار ممنونم..

کوتاه بود اما خووووووووووب..

روحشون شاد.. یادشون گرامی..
پاسخ:
ممنونم آبجی
۰۴ مرداد ۹۲ ، ۰۱:۱۲ محمدرضا محمودی
جناب اشلوهم شده جزء بچه های بالا عایا؟؟؟
پاسخ:
بنده خدا ی کم زیاده روی کرده
رفتم تحقیق کردم تازه فهمیدم اشلو مال کجا بوده
پدرش روستای گلیون
میان شهر(نام قبلش روستایی میانده)
بنازم هر دوتا مکان از اون مکانهای خفن هستن
قسمتت بشه یه سری بری اونجا
سوغاتی های خیلی خوبی داره
پاسخ:
جناب اشلو داری خطرناک میشیااااااا
ای کاش ما را هم شفاعت کنند.
پاسخ:

سلام 

       ان شاالله

۰۳ مرداد ۹۲ ، ۱۸:۰۸ محسن حمیدی
از سروستان
پاسخ:

سلام جناب ((هلن))


خوش آمدید

خوشحال میشم کاری ازدستم بر بیاد انجام بدم


سلام
جالب بود
موفق باشید
پاسخ:

سلام 

        ممنونم

سلام
من میخوام یه سوالی کنم ممنون میشم جوابمو بدین؟
شاید حدود100وبلاگ مثل وبلاگ شما سر زدم
چیز خواسی ندیدم که منوارضا کنه.
یه عده شعار میدن یه عده نصیحت یه عده برا سرگرمی یه عده اصلا نمیدونن بره چی وبلاگ ساختن
حلا شما
1برا چی این وبلاگ رو ساختی
2هدفتون ازساختش چی بوده وهست
3اطلاعاتتون چقدر است
4ایا یه تیم هستین یا فردی این وبلاگ رو ساختین
5ایا مطالبی رو که میزارید برا یه گروه خاص است یا نه
سوالاتی که من نوشتم شاید شما جواب ندین ولی من هدفمی از این سوالات دارم که ممنون میشم اگرجواب بدین؟؟؟؟
پاسخ:

سلام

باید دید چیز خاصی که فرمودید چه چیزی است؟

هدف انتقال بعضی از مطالب

در حد خودم

جواب س 4بماند

خیر جهت گروه خاصی نیست

خب شما چی اول خودتون رو معرفی کنید تا بنده بدونم دارم با کی صحبت میکنم؟؟؟

خوشا آنان که با عشق به خدا پر کشیدن

و سلام از حضور سبزت و مطالب قشنگ و گرانبهایی که برایم نوشتی تشکر میکنم

░▒██████████
░██▓▒░░▒▓██
██▓▒░__░▒▓██___██████
██▓▒░____░▓███▓__░▒▓██
██▓▒░___░▓██▓_____░▒▓██
██▓ __________________ ░▒▓██
_██▓▒░______________░▒▓██
__██▓▒░____________░▒▓██
___██▓▒░__________░▒▓██
____██▓▒░________░▒▓██
_____██▓▒░_____░▒▓██
______██▓▒░__░▒▓██
_______█▓▒░░▒▓██
_________░▒▓██
_______░▒▓██
_____░▒▓██
زیبا بود

قلمت را بردار بنویس از همه خوبیها
زندگـــی ،عشق ، امیــــــد
و هر آن چیز که بر روی زمین زیبا هست
گل مریــــم ، گل رز
بنویس از دل یک عاشق بی تاب وصال
از تمنــــــا بنویس ...
از دل کوچک یک غنچه که وقت است دگر باز شود
از غروبـی بنویس که چو یاقوت و شقایق ســـرخ است
بنویس از لبخنــــد
از نگاهی بنویس
که پر از عشق به هر جای جهان می نگرد....
قلمت را بردار روی کاغذ بنویس ...
زندگی با همه تلخی ها باز هم شیرین است..
پاسخ:

سلام

        مینویسم 

۰۳ مرداد ۹۲ ، ۱۳:۵۰ دلنــــــــامه
سلام
مطلب جالبی بود منم تاحالا اسمشونو نشنیده یودم
یادم باشه کتابشون رو بخونم
موفق باشید
پاسخ:

سلام 

        ایشالا

مشتی هستی جوون
پاسخ:

جوون!!!

          بنگر به موهای سفید 

       

اشلونی باران . . .

حال دیگه میای عکس رفیق ما عمو مرتضی رو میذاری داخل پستت!!!باشه . . . باشه. . . .
ولی خیلی حال کردم با این پستت دوبار حوس کردم برم کتاب راز تپه های جاوید رو بخونم
(اگر یه بنده خدایی کتاب رو واسم بیاره)

(به دوستان توصیه میکنم حتما کتاب این شهید بزرگوار را مطالعه کنند)
پاسخ:

سلاااااااااام جناب اشلو


آخ آخ شرمنده ...

                      کتاب کتاب چی؟


۰۳ مرداد ۹۲ ، ۱۰:۳۹ فرشته ابراهیمی
سلام ممنون از پست فوق العادتون.
پاسخ:

سلام 

        ممنون

۰۳ مرداد ۹۲ ، ۰۴:۳۶ سیّدمیلاد موسوی
چه نیکوست کودکی که از شیر پاک بزرگ بانویی هم چون زهرا (علیها السلام) نوشیده باشد و در دامان پرمهر بزرگ مردی چون علی (علیه السلام) پرورش یابد و بر دوش آموزگار بزرگ بشر پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله) راه زندگی پیموده باشد ...
+ کودکی از گهر آسمان
باما همراه باشید ...
سلام علیکم
تا حالا اسمشون رو نشنیده بودم
چه شجاعتی
روحش شاد و یادش گرامی
سپاس
پاسخ:

و علیک السلام

                    خواهش برادر

۰۲ مرداد ۹۲ ، ۲۳:۴۵ یک آخرالزمانی
کار بسیار عالی کردید که این شهید رو معرفی کردید
حرف نداشت
یاعلی
پاسخ:
وظیفه بود
۰۲ مرداد ۹۲ ، ۲۳:۳۱ محمدرضا محمودی
سلام
خیلی خوب بود معرفی این شهید.
عکسش هم زیبا بود.
پاسخ:

سلام برادر

              ممنونم

۰۲ مرداد ۹۲ ، ۲۳:۲۴ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ شوق پرواز
سلام
ممنونم از حضورتون



خوش ب سعادتش...شهادت هنر مردان خداست ...
پاسخ:

سلام 

        خواهش

سلام ماه مبارک رمضان و تولد امام حسن علیه السلام مبارک
حبیب هادی هستم نویسنده وبلاگ پایگاه اطلاع رسانی وهابیت
دشمنان اسلام با ایجاد شبکه هایی مزدور و انگلیسی سعی در ایجاد اختلاف در جوامع اسلامی دارند.
با ایجاد وبلاگی برای رسواسازی دروغ های شبکه وهابی نور با لطف خدا کمر همت بسته ام
از شما خواهش می کنم ضمن سر زدن به وبلاگ در انتشار بیشتر این مطالب بنده را یاری نمائید
با تشکر حبیب هادی
پاسخ:

سلام

        ان شاالله  

                    ممنون 

۰۲ مرداد ۹۲ ، ۲۲:۳۰ علیرضا بیگدلی
سلام
عیدتون مبارک
ممنون از دعتتون.
برای شادی روح شهدا صلوات.....
فرهنگ پرواز
پاسخ:

سلام 

        خواهش

سلام
جالب بود
خداوند ما رو با شهدا محشور بفرماید انشاءالله
یا علی
پاسخ:

سلام 

        ان شالله

خوش به سعادتش . ممنون فوق العاده بود .
التماس دعا.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی