بـ ران ــا

(مادرم هر روز زیارت عاشورا می خواند)

يكشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۲، ۰۴:۴۰ ق.ظ

حاج آقا حسین نظام الدینی اصفهانی می نویسند:روزی در منزل حاج عبدالغفور بودم . یکی از دوستان ایشان به نام حاج سید یحیی مشهور به پنبه کار میگفت:برادرم را که مدتی بود فوت کرده بود در خواب دیدم ، وضع و لباس خوبی داشت و این موجب تعجب و شگفتی من شده بود.

گفتم: داداش! در این دنیا کلاه چه کسی را برداشته ای؟

گفت:من کلاه کسی را بر نداشته ام.

گفتم: من تو را میشناسم این لباس واین موقعیت از آن تو نیست.

گفت:آری! دیشب شب اول قبر مادر قبر کن بود، آقا حضرت سید الشهدا(ص) به دیدن آن زن تشریف آوردند و فرمودند: به کسانی که اطراف آن قبر بودند خلعت ببخشند ومن از هم از آن عنایت بهره مند شدم .

از خواب بیدار شدم، نزدیک اذان صبح بود، کارهای خود را انجام دادم و به سمت تخت فولاد سر قبر برادرم رفتم . بعضی از قاریان کنار قبری قرآن می خواندند، از آنان درباره قبرهای تازه پرسیدم، آنها قبر مادر قبر کن را معرفی کردند .

گفتم: کی دفن شده است؟

گفتند:دیشب شب اول قبر او بوده است.

رفتم نزد آقای قبر کن و ضمن تسلیت، از فوت مادرش از او سئوال کردم.

گفت: دیشب شب اول قبر او بوده.

گفتم:ایشان روضه خوانی می کرد یا کربلا مشرف شده بود؟

گفت: خیر! این پرسش ها برای چیست؟

وقتی خواب خود را برایش بازگو کردم،

گفت: مادرم هر روز زیارت عاشورا می خواند.

منبع: کتاب طوبای کربلا ص 118

نظرات  (۲۵)

۰۶ بهمن ۹۲ ، ۰۱:۴۷ روح الله برزویی
باسلام
وبلاگ بسیارزیبایی دارید
بااجازه ی شمامن این پست شمارادروبلاگم قراردادم.
موفق باشید
پاسخ:

سلام

ممنون از نشر 

شما هم موفق باشید

۲۶ آذر ۹۲ ، ۲۰:۳۹ پاتوق عمارها-ثامن گرافیک
طیب الله
از آیت الله بهجت پرسیدند: داستان ها و قضایایى از کسانى که پیوسته زیارت عاشورا مى خواندند و به این صورت، متوسل مى شدند، گردآورى و چاپ شده است. نظر حضرت عالى در این باره چیست؟

ایشان پاسخ داده اند که: متن زیارت عاشورا، بر عظمت آن گواه است؛ خصوصا با ملاحظه آنچه در سند زیارت رسیده است که حضرت صادق (علیه السلام) به صفوان مى فرماید: این زیارت و دعا را بخوان و بر آن مواظبت کن. به درستى که من چند چیز را بر خواننده آن تضمین مى کنم: ۱. زیارتش قبول شود. ۲. سعى و کوشش وى مشکور باشد ۳. حاجات او هرچه باشد، برآورده شود و ناامید از درگاه خدا برنگردد.


اللهم الرزقنی شفاعه الحسین یوم الورود


یا علی ..
پاسخ:
اللهم الرزقنی شفاعه الحسین یوم الورود
دردنامه
صبح اربعین91، چه روز دردناکی بود. چقدرها در دل سوختن. و چقدر آتش فراق
در نهاد جانها شعله ور بود. ابر باران در چشمها کأنّا شُره میکرد و
خیال بند آمدن نداشت
بخوانید
نظر دهید
ممنونم
حسین جان
پاسخ:
جان بستان
دل را ز شرار عشق سوزاند علی(ع)، یک عمر غریب شهر خود ماند علی(ع) وقتی که شکافت فرق او در محراب، گفتند مگر نماز می خواند علی(ع) شهادت مولای متقیان علی (ع) تسلیت باد التماس دعا
سلام برادر بزگوار ادرس عوض نکردم اشتباه نوشتاری بود ببخشید ..../
پاسخ:

سلام 

        بر شما هم تسلیت

۰۷ مرداد ۹۲ ، ۱۴:۱۶ دلنــــــــامه
مطلب جالبی گذاشته بودید
التماس دعا....
پاسخ:
خواهش
http://allatt.persianblog.ir/
پاسخ:
من چقدر دنبال این آدرس شما گشتم
سلام
مثل شهیدی که جنازه اش بعد از 16 سال سالم از زیر خاک در آورده شد و همرزمش می گفت هر روز زیارت عاشورا می خواند و اشک چشمانش را به بدنش می مالید.

...

التماس دعای خیر در این شب ها...
پاسخ:

سلام 

        محتاجیم به دعای دوستان

سلام داداشم
چرا ک نه؟!

بفرمایید
http://media.afsaran.ir/sizPiN.jpg

التماس دعای مخصوص این شبها و روزها
یاعلی مدد
پاسخ:

سلام 

        ممنونم آبجی

۰۷ مرداد ۹۲ ، ۰۱:۴۰ محمدرضا محمودی
نشسته ام سر راهش
به یک گذر شاید...

مرا به نیمه نگاهی
نظر کند شاید...

به هر وزیدن بادی دلم ب وجد آید
ب این امید کز او میرسد خبر
شاید...
پاسخ:

کز او رسد خبر ...

                       اونم شاید   

بروزم!
۰۷ مرداد ۹۲ ، ۰۰:۲۴ مصطفی طالبیـ
گفتم: هر رمضان ،که می آید، میگید ، دریای رحمته ، خواب وبیداریش عبادته، فرشته ها گروه گروه بین زمین و اسمون دررفت و امدن، شبای قدر که میشه ، زمین آماجِ نزول فرشته ها وملائکه است ،کو؟؟ پس چرا چشمای من نمیبینه ؟ چرا حس نمیکنم ؟؟

لبخند زد...

گفتم بایدم بخندی! سر کاریم دیگه، نه ؟؟

دستشو گذاشت رو دستش و باز لبخند زد...

نگاهش، مثل نگاه یه آدم بزرگ بود به یه بچه نق نقو، لجم گرفت ...گفتم: پس کو.... چرا من فرشته های شب قدرو ندیدم؟! چرا از ماه رمضان جز گرسنگی و تشنگی و سحرهای چرب وچیلی و افطارهای لذیذ ندیدم ؟؟ چرا ...

گفت: یه بطری شیشه ای، اگه دربش، محکم پلمپ بشه، بندازیش تو دریا! تو اقیانوس! سهمش از اقیانوس و دریا چیه؟ جز انعکاس تصویر دریا ؟ شاید یه قطره، بعد سالها غلط خوردن تو آب، نصیبش بشه، شایدم همونم نشه....

برادر! ما روحمونو، تو این بطری دنیا اسیر کردیم... درشو هم، محکم با نفس پرستی ودنیاپرستی و شهوت پرستی و دنیا طلبی و غرور و تکبر و حسد و... گذاشتیم ....این روح را اگه تو دریای روزه داری.... اقیانوس شب قدر.... هفت دریای رمضان هم بیندازند.....، سهمش از همه این معارف الهی و بشری، بعد یه عمر شیعه بودن ... چیه؟ هنر کنیم، انعکاس ماه رمضان و یک قطره کوچیک از این ماه ، را با خودمون از این دنیا ببریم...یا نبریم ...گفت...گفت...و گفت

گفتم: هوم...!

گفت: بشکن و بچش....همین

رفت.... و (من) رو با خودش، برا همیشه برد .....حالا سالهاست، به این بطری دنیا سنگ و لگد می زنم ... تا بشکنه... هر چی سنم بالاتر میره ...اون محکمتر و من بی دست و پاتر میشم ... یعنی می شکنه تا بچشم ...خدا؟

پاسخ:
عالی بود
۰۶ مرداد ۹۲ ، ۲۳:۳۴ جواد کشاورز
سلام اقو یه دو تو مطلبی گذاشتیم بخونی براتون بد نیست
پاسخ:

سلام 

       ب روی چشم

سلام
با سه طرح برای حضرت امیر (ع) بروزیم.

التماس دعا در این شبهای عزیز
پاسخ:

سلام 

       میرسم خدمتتون

ممنون .
کسی میدونه طریقه صحیح زیارت عاشورا چطوریه ؟باصد لعن وصد سلام باید خوند ؟
پاسخ:
بله درسته
هوالقادر
به شهر کوفه در محراب طاعت / علی شد کشته در حال عبادت

ز پـور ملجم مردود کافر / بخون شد غوطه ور ساقی کوثر . . .
سلام.ممنون از این که بهم لطف دارید.راستی وقتی قرآن به سر می گیرید،وقتی بک یا الله میگید برا ماهم دعا کنید
منتظر حضور شما
یازهرا
[گل][گریه][گریه][گل][گریه][گریه][گل]
هوالقادر
دل را ز شرار عشق سوزاند علی(ع)

یک عمر غریب شهر خود ماند علی(ع)

وقتی که شکافت فرق او در محراب

گفتند مگر نماز می خواند علی(ع) . . .
سلام.ممنون از این که بهم لطف دارید.راستی وقتی قرآن به سر می گیرید،وقتی بک یا الله میگید برا ماهم دعا کنید
منتظر حضور شما
یازهرا
[گل][گریه][گریه][گل][گریه][گریه][گل]
پاسخ:

سلام 

       خواهش

مهربان اربابم ..

خودت به فریاد همه مون برس...


زیارت عاشورا..

انشالله که توفیق هر روز خواندش رو پیدا کنیم...
پاسخ:
ان شاالله
سلام
در این شب های عزیز از شما دوست خوبم التماس دعا دارم.
امیدوارم بهترین تقدیرها دراین شب های قدر برات رقم بخوره.
پاسخ:

سلام 

        ان شاالله

خدا ما را از محبّان و پیروان واقعی حضرتشان قرار دهد.

برگشته ام و بروزم.
التماس دعا دارم.
التماس دعا
خیلی حال میده بابام میگه هر کی زیارت عاشورا بخونه همونجا حرم امام حسینه
پاسخ:

بازم شما 

            بله باباتون درست گفتند

سلام
زیارت عاشورا حدیث قدسی واقعا عجیبه
پاسخ:

سلام

        بله

۰۶ مرداد ۹۲ ، ۰۴:۵۴ رضا غفاریان
اللم ارزقنی شفاعه الحسین یوم الورود
پاسخ:
الهی آمین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی