بـ ران ــا

دل ...

پنجشنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۲، ۰۳:۳۲ ب.ظ

بدون شک همه ما در این شبهای قدر بخشیده شدیم

شبهایی که خدا رو به عزت وجلالش قسم دادیم شبهایی که خدا رو به محمد(ص) و آلش قسم دادیم 

شبهایی که تا نام حسین می آمد زمین و زمان گریان از عشق به حضرت عشق

شبهایی که در جوشن خواندیم حضرت دوست را و خواستیم راه عشق را

شبهایی که با دعای ابو حمزه درخواست کمک کردیم

در این اوقات همه ما دلمان زلال شد و مناجاتهای ما به عرش رسید و اینکه دوست شنفت همه را

حال این دلها زلال است و ناب 

این دل گشته منزل دوست

وخلاصه بگویم از این به بعد مشکل نگه داشتن این دل زلال است

حواسمان باشد قول و قرارها را

حواسمان باشد نشود این دل گذرگاه

باید دری ساخت از جنس یوسف زهرا(س)

بارانی باشید همیشه به یاد عشق(ع) 

نظرات  (۱۸)

سلام.خیلی عکسش ناز بود.در پست ثابت آنچه مهدی یاوران باید بدانند بروزم.تشریف بیارین.
پاسخ:
سلام

  ممنون میرسم خدمتتون اما به کدامین آدرس 
سلام و با تشکر از حضورت و مطالبی که نوشتی
عشق....

عشق بی منطق ترین احساس دنیاست، عشق پولدار و فقیر سرش نمیشه!
اما بعضیا نقش عاشقارو بازی میکنن انصافا" هم چقدر بازیگرای خوبین
عشق یعنی از خود گذشتگی،عاشق براش فرقی نداره معشوقش پولدار باشه یا فقیر،زشت باشه یا زیبا عاشق عاشقه!
پس اگه روزی دیدین که معشوقتون شمارو به هر دلیلی ول کردو رفت با دیگری،یعنی شما هم اسیر یه بازیگر چیره دست بودین که حالا مدت نقشش تموم شده و رفته!

آرزویم برایت این است
در میان مردمی که می دوند برای زنده بودن
آرام قدم برداری برای زندگی کردن




امروز در قلبم برای همیشه پلمپ شد به جرم دوست داشتن های بی مورد !
لطفا دیگر سراغ آن نیایید حتی با مجوز رسمی از عقل !

ضمنا" خواهر من وبلاگ جدیدی درست کرده بشرح زیر
با نام ((( اتاق فکر جوانان ایرانی )))
http://manvayas.persianblog.ir/
اگه دوست داشتی او را لینک کنید با تشکر فراوان
░▒██████████
░██▓▒░░▒▓██
██▓▒░__░▒▓██___██████
██▓▒░____░▓███▓__░▒▓██
██▓▒░___░▓██▓_____░▒▓██
██▓ __________________ ░▒▓██
_██▓▒░______________░▒▓██
__██▓▒░____________░▒▓██
___██▓▒░__________░▒▓██
____██▓▒░________░▒▓██
_____██▓▒░_____░▒▓██
______██▓▒░__░▒▓██
_______█▓▒░░▒▓██
_________░▒▓██
_______░▒▓██
_____░▒▓██
دعا می کنم غرق باران شوی چو بوی خوش یاس و ریحان شوی چو یاران مهدی شمارش کنند دعا می کنم جزو یاران شوی اما شما : دعا کن منم غرق باران شوم غبار کف پای یاران شوم چو یاران مهدی شمارش کنند نگاهی به این قطره باران کنند الــلـهــم عجــّل لــولـیــــک الـــفـــرج
پاسخ:
زیبا بود
سلام همسنگر
با سه پست سیاسی منتظرتانیم
سکوت میرحسین...
از نیل ال فرات ...
آقای قاتل
پاسخ:

سلام

       

سلام
وب خوبی دارید
موفق و پیروز باشید[گل]
پاسخ:

سلام

        ممنونم

۱۲ مرداد ۹۲ ، ۰۹:۲۴ جواد کشاورز
یا حق
چه عارفانه
نگفتی یکی بخونه سر به بیابون بذاره
نکن ای کارا رو
همی کارا میکنی تو دلم نمیری نه
پاسخ:
همین که تو دل شما نرم کافیه ...
ان شاء الله به یاری و نظر خدا و همت مون بر نمیگرده
ان شاء الله

بسیار عالی
یا حق
پاسخ:
انشاالله
سلام علیکم
یا رب نظر تو برنگردد
یا علی
پاسخ:

سلام

پاره ای از تنم را زجر می دهند؛

پاره ای از تنم را می خراشند؛

پاره ای از تنم را هر روز صد بار می کشند؛

پارۀ تنم پاره سنگی بیش ندارد برای دفاع؛

پارۀ تنم با اشک و بغض،

با یک کوه حماسه و فریاد،

چشم به راه من است.

لب های تشنه ام در حرارت تابستان کویری شهرم

از شجاعت حسین(ع) تر می شود

و از فریاد زینب رمق می گیرد.

ما فرزندان کربلاییم:

مرگ بر اسرائیل
پاسخ:

سلام

        زیبا بود 

            مرگ بر اسرائیل 

۱۱ مرداد ۹۲ ، ۰۱:۲۷ مهدی درخشان
سلام
آپم با یک شعر در وصف ماه پنهان امام زمان... .
می بینموتون... .
پاسخ:

سلام 

        میرسم خدمتتون

۱۱ مرداد ۹۲ ، ۰۰:۰۳ دلنــــــــامه
ممنون برادر گلم

موفق باشید
پاسخ:
از شما هم ممنونم خواهرم
خداوندا
اگر در کار تو چون و چرا کردم خطا کردم
وگر در ناامیدی تکیه جز بر کبریا کردم خطا کردم
حلالم کن ، خطا کردم
اگر اسمی به جز اسم تو آمد بر زبانم ، من پشیمانم
وگر در نیک روزی غفلت از شکر و دعا کردم خطا کردم
اگر لغزیده گاهی ذره ای پایم ببخشایم
وگر از فرش زیرم اندکی پا را فرا کردم خطا کردم
نفهمیدم که عشق اول و آخر تویی عشق آفرینا من خطا کردم …
پاسخ:

احسنت  

         نفهمیدم که عشق اول و آخر توییعشق آفرینا من خطا کردم ...


بسیار زیبا  :)))))

۱۰ مرداد ۹۲ ، ۲۲:۵۸ دلنــــــــامه
زیبا بود
اگه بشه نگهش داشت!!!!

حالا یک سوال مگه به برادرا نمیشه گفت گلم؟
کلمه مخصوص خواهراست؟؟؟
شاید تیکه کلام باشه بعنوان تشکر...
پاسخ:

جواب: سکوووووووووووت 

ممنون از تشکر شما

با عرض سلام و قبولی طاعات و عبادات شما همسنگر عزیز
بروزم با : به رنگ شرافت و مردانگی
منتظر نگاه های دقیقتان
www.dorbin-man.blog.ir
پاسخ:
سلام میرسم خدمتتون
بله ..در واقع یه سال معنوی جدید رو شروع کردیم ..حواسمون باید باشه به همه قولایی که دادیمو....
پاسخ:
احسنت
۱۰ مرداد ۹۲ ، ۱۸:۴۸ ماهی سیاه کوچولو
عـــــــــــالـــــی بود
پاسخ:
خواهش
سلام..سلام.


-حواسمان باشد نشود این دل گذرگاه...

...

سپاس باران..

همیشه زلال باشی و پاکــــــ.

علی یارتـــــــ.
پاسخ:

سلام

        ان شاالله

سلام

هر چند کوتاه اما مفهومی وزیبا

دل :))))

پاسخ:

سلام 

        ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی