بـ ران ــا

بی غیرتی و بی عفتی

سه شنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۲، ۰۵:۱۲ ق.ظ

پیامبر اکرم(ص)فرمودند:

از ما نیست زنی که خود را شبیه مردها

می سازد و مردی که به هیبت زنان در می آید

(میزان الحکمه:9132)

نظرات  (۳۰)

۱۷ مرداد ۹۲ ، ۰۰:۰۲ مهدی درخشان
سلام
با یک شعر جدید آپم
پاسخ:

سلام 


میام حتما

___________$$$$$$
______$$$$$$__$$$$$$$$__$$
____$$____$$$$__$$$$__$$$$
__$$______$$$$$$__$$$$$$$$
__$$____$$$$$$$$__$$$$$$
__$$$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$
$$__$$$$$$$$$$__$$__$$$$$$
$$$$__$$$$$$__$$__$$$$
__$$$$______$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_$
_$$$$$$$$__$$$$$$$$$__$$$
__$$$$$$___$$$$$$$_ $$$$
___$$$$_____________`$$$
___________________ $$
__________________`$$`
________________$$`
_____$$$$$$$$$$
___$$$$$$$$$$
_$$$$____$$_$`
$$$$$__$$___$$___$$$$
$$$$$$$______`$$_$$$$$$
$$$$__________$$$_____$
$$___________` $$____$$
_____$$$_____$$`___$$$$
___$$$$$$___$$__$$$$$$
__$$$$$$$$_$$_$$___$$$
_$$$____$$$$_$$__$$$$
__$$_____$$_$$$$$$$
___$______`$$
___________$$
____________$$`
___________`$$
__________$$
_________$$
________$$
پاسخ:
ممنون
۱۶ مرداد ۹۲ ، ۱۰:۵۴ جواد کشاورز
ای کاراته هاااااااااااا
سلام
همی کارا میکنی تو دلم نمیری نه!!!!!!!!
خو میمیری سر بزنی کنتور میندازه خوشکل.....خ
پاشو بیا کارت دارم چند پیامک آس دارم بر دار برو عشق کن
به دوسات هم بگو بیان جا برا همه هس
پاسخ:

سلااااااااااااام 

حتما میام

سلام
چرا اینجا اینقدر چیز تو چیز شده چه خبره رسا ، باران ،لیلا مثل اینکه مجلس زنانه هستش ما رفتیم ولی قبل از رفتن باید بگم که:
رسااااااااااااااااا
باران خوبت رو میخواد
پاسخ:

سلام 

         ممنونم

سلام
"هر که شد محرم دل..."
قبول باشه ایشالله
پاسخ:

سلام 

         مرسم خدمتتون 

قبوله 

سلام.بسیار زیبا بود.یاعلی...
پاسخ:

سلام

          ممنونم

۱۵ مرداد ۹۲ ، ۲۰:۱۱ تبا(تربیت بسوی الله)
سلام
چادر یعنی جا درّ
ما چادر رو بعنوان حجاب برتر مطرح کرده ایم.
حجاب هم فقط در چادر و پوشش خلاصه نمیشه.
حجاب در راه رفتن، حرف زدن، برخورد کردن هم مطرح میشه.
حجاب یعنی مصونیت زن از نگاه و برداشتهای غیر انسانی.
البته معتقدم مسئله حجاب در جامعه ما رو به مسایل سیاسی آمیختند و خیانت بزرگی کردن.
هرکی میخواد رأی بیاره اول بسم الله میره سراغ حجاب و آزادی زنان!!!!!!
خدا عاقبتمون رو بخیر کنه
پاسخ:
سلام 
        ممنون از توضیحاتتون
۱۵ مرداد ۹۲ ، ۱۹:۱۷ مصطفی طالبیـ
درود...
زیبا بود
یا علی
پاسخ:
ممنون
۱۵ مرداد ۹۲ ، ۱۸:۲۷ دلنــــــــامه
حدیث جالبی بود ولی جالبتر این بحث شما بود با رسا و لیلیا...
حالا نتجیه چی شد رسا چادری میشه یانه؟؟
والا مگه ماها که چادری هستیم مسخره امون میکنن؟؟؟خب دوستای رسا یکم کم.... وگرنه مسخره کردن نداره
رسا بیاد با ما دوست بشه
پاسخ:
نمیدونم
            شما براش دعا کنید
۱۵ مرداد ۹۲ ، ۱۷:۴۸ فاطمه سادات
سلام!
به قول یک دانشجویی...
اگر بی حجابی و عریانی فرهنگ است حیوانات بسیار از ما با فرهنگ ترند!!
پاسخ:
سلام 
        احسنت بر شما
سلام
پاسخ:
سلام کبوتر...:)
سلام طاعات قبول.
وبتون خوب و پر محتواست...
ممنون که به ما سرزدید.بازم سر بزنید خوشحال میشیم.!
التماس دعا
یــــاعلـــــی
پاسخ:

سلام 

          ممنونم 

                    ب روی چشم

چادر حفظ حریم شخصیه....نوعی مرز بندی..نوعی بیان اعتقاداته ....نوعی تبلیغه ...
پاسخ:

بله نوعی نگهبان ماست که ما رو حفظ میکنه


اون میراث مادره

سلام
دیروز تو یه وبی عکس یه سری از بازیگر های زن هالیودی که خودشون رو شبیه مردها کرده بودند گذاشته بود. ماشاالله اندازه رستم ریش و سیبیل داشتند. بعضی ها کمبود محبت دارند. به تعبیر عامیانه عقده ای هستند. برای اینکه دیده بشن حاضرند همه کاری بکنند. یکی از دلیل های مردان زن نما و زنان مردنما همینه. یعنی میخوان دیده بشن. میخوان مورد توجه قرار بگیرند.
پاسخ:

سلام

        کاملا درسته خودنمایی تا هر مرزی

وقتی پایین ترینم خدا امید من است
وقتی تاریک ترینم خدا روشنایی من است
وقتی ضعیف ترینم خدا نیروی من است
وقتی تنهاترینم خدا یاور من است
وقتی غمگین ترینم خدا آرام جان من است
ایام به کام [گل]

متاسفانه مردم کم کم دارن به این سمت گرایش پیدا می کنن
پاسخ:

آره 

     پائینم   تاریکم    ضعیفم   تنهایم   غمگینم    اونه که با منه نه من با او


متاسفانه 

زود رفتیااا رسا.. :(

حالا که مادر نجاتت داده...

پس

دختر خوبی باش واسه مادرت زهرا (س)..

به امید دیدار.. رسا :)

شب و روزت پر از محبت خدا..
بچه ها!

مگه تو برا بچه ها زندگی میکنی!

واسه خودت زندگی کن..

باید به خوب بودن چادر ایمان بیاری.. اونوقت بچه ها مهم نیستن..

من این مسیرو رفتم..و به خودم ثابت کردم که چادر خوبه.. و به خودم ثابت کردم که عاشق چادرمم و از سر عادت و یا اجبار چادر سر نمیکنم..
پاسخ:
کو گوش شنوا رسا اگه هسی چشاتو باز کن
آره اون خوبه اما من چادر سختمه بابابم میگه
خدا حافظ لیلیا جون با لیلیا بودم ن با توباران
پاسخ:
باشه نوبت منم میرسه رسااااااااااااااااا
ببخشیدا من باید برم لیلیا جون حرفات قشنگن دوسشون دارم مادر اون جون منو نجات داد
باران که ارزون نیست..

باران نعمت ِ .. :)

اسمت چیه بگو دیگه. خجالت نداره که..

رسا ولی جالبه.. :)

باران گیر نمیده که..

باران... خط چین های رحمت ِ تا خدا.. :)

مگه نه رسا؟؟
چادر خوبه بعضی وقتا بچهها مسخرم میکنن حوصلم نمیشه
پاسخ:
ای بابا بازم حرفای قدیمی رسا
باران..

به من لطف دارن.

اما منم مث خودتم.. رسا..

فقط یه چادر دارم که عاشقشم..

و خیلی وقتا نجاتم داده..

نه حرفه نه شعاره.. نه هیچی دیگه..

فقط تجربه است.. تجربه خودمه..

خودم چادرو انتخاب کردم.. چون دیدم که چه جاهایی به فریادم رسید چادر..

باران درست میگه..

چادر میراث مادر ِ..

و

من خیلی خوشحالم که میراث مادر ِ رو .. دارم..




پاسخ:
رسا ....
ن بابا جان ارزونی خودت ای همش گیر میده هی میگه رسا البته اسمم خجالت میکشم اسمم رو بگم ولش کن ای باران گیر بازاره
پاسخ:
رسا دست درد نکنه 
سلااااااااااااااااام رسا.. :)

آره لیلیا..

من..

از وقتی که باید.... :)

ناراحت میشی باران به من میگن آبجی.. !؟
پاسخ:
هی رساااااااا 
مادر با او تماس گرفت و از او خواست مقداری میوه را پوست بکند

و آنها را آماده روی میز بگذارد .

هیچ وقت دلیل کارهای مادرش را نمی فهمید .

تاکید مادر بر روی پوست کندن میوه ها بیشتر گیجش کرده بود .

به هر ترفندی بود سعی کرد میوه های پوست گرفته را تا رسیدن مادر تازه نگه دارد

اما وقتی مادر از راه رسید میوه ها شادابی و طراوتشان را از دست داده بودند..

هنوز منتظر بود تا دلیل کار مادر را بداند .

مادر بسته ای را به او داد و گفت : دلیل کارم اینجاست .

من نمی خواهم تو مثل این میوه ها طراوت و تازگی ات را از دست بدهی عزیزم..

درون بسته ، یک چادر بود..

پاسخ:

رسا خانوم تحویل بگیر ...

                                بابا جان داری با ی آدم تحصیل کرده صحبت میکنی ن با ...

سلام بر چی
لی لی یا درست گفتم ... شوخی کردم میدونم آبجی باران راستی شما کی آبجی باران شدیکه من نفهمیدم
پاسخ:

رسا یادت نره ادبـــــــــــــــ


اگه دو خط دو طرف عدد قرار بگیرند
عدد را مثبت می کند
حتی اگر منفی باشد
دوخط که اسمشان قدر مطلق است
چادر من ؛
قدر مطلق من است
چه خوب باشم چه بد
از من انسانی خوب می سازد
یادم باشد ؛ قدر مطلق عدد را مثبت جلوه نمی دهد ، عدد را مثبت می کند.

پاسخ:

احسنت آبجی 

                   قابل توجه رسا خانوم...

میدونی موقعی میگی مادر یاد اون مجلس میفتم میدونی کدوم میگم که.
پاسخ:
خب دیگه حضرت زهرا(س) نجاتت داد اون شب یاد مادر رو فراموش نکن
نه یادم نرفته اما آخه سخته باز من اومدم شماهم شروع کردی
پاسخ:

باباجان من شروع کردم یا خودت 


بد میگم بگو بد میگی ...

از این یکی خوشم میاد
خداییشای روزا چه بلایی سر خودشون دارن در میارن
درسته خودم چادری نیستم آما مث اینا هم نیستم

پاسخ:

واااااااای رسا تو که هنوز بیداری 


                                       چادر خوبه تو رو حفظ میکنه از نگاه های شیطانی 

چادر میراثه مادره یادت نرفته که...


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی