بـ ران ــا

دلـ نوشتــ

دوشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۲، ۰۱:۲۴ ق.ظ

یکی آقا خطاب میکنه

یکی دوست

یکی ...

من 

مریضم

من

دردم

من

هیچ نیستم

فقط تو

هیچ کس این حرفِ منو نمیفهمه

فقط تو میفهمی.

*

دلم درده چشام پُره حرفه

خودت میدونی

درمانم دست خودته 

منتظرم مولای من

منتظرم

...

نظرات  (۸)

واقعا پست جالبی هست
من سعی ام بر این هست چیزایی بذارم تو وب که خودمم انجامش بتونم بدم
ایشاله خدا کمکمون کنه و ما رو برای خودش تربیت کنه
آمین
پاسخ:
ان شاالله.
۰۶ اسفند ۹۲ ، ۰۸:۰۲ خادم الحسین
سلام.
با مطلبی در مورد حضرت زهرا به روزیم.
منتظر شما و نظر هاتون...
التماس دعا
یا علی مدد
پاسخ:
سلام

سلام و درود

بسیار عالی

انشاالله که عامل باشیم.
پاسخ:
سلام
...
سلام
تصویر این پستتون جالب بود.
من بیشتر از 200 تا گذاشتم...ان شاالله عامل باشیم
پاسخ:
سلام
...
۰۵ اسفند ۹۲ ، ۱۳:۱۱ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
تصویر کنار وب هم عالیه...
خیلی وقته قسمتم نشده...
:(
لیاقت میخواد....دل میخواد...
پاسخ:
ممنونم
۰۵ اسفند ۹۲ ، ۱۳:۱۰ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
نوشته ی قبل از ادامه ی مطلب عالی بود...
آره واقعا چقدرشو خودمون عمل کردیم؟؟؟
یه درصدش هم کافیه...
+ناگهان چقدر زود دیر میشود.....

میگم خوش سلیقه شدید..چه تصویری رو انتخاب کردید....
پاسخ:
...

چه عکسی!

چقدر دردناکه. یه گل زنجیر بشه!

:(

---


درمان دردم آرزوست...



چقدر قشنگ بود این پست باران

واقعا از دل بود و به دل نشست.


پاسخ:
...
۰۵ اسفند ۹۲ ، ۰۱:۵۵ تنهاترین مریم
خداوند،روی خطوط کج و معوج، راست و مستقیم می‌نویسد
پاسخ:
...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی