بـ ران ــا

او خواهد آمد ...

سه شنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۲، ۰۷:۱۰ ب.ظ

شـادم اما نـگـران ، آیـا او هـم خـواهـد آمـد؟

درختـان  ،  دریـاهـا  و  همه همه مـنــتـــظــــر روز مــوعــودنــد.

نـاگهان صدایـــی میشنوی  که گـــوش دل را نـوازش میـدهـد!

                 

((انـــــــا بـــقــــیـــــــــه الــــلــــه))

چـشـم ها گریان از شوق وصـــل یـــار   ،   زبـانـهـا قفل شده است از وصـفــ جـمـال یـــار

او خـواهـد آمــد تا بار دیگر رهـبـرم را دلشاد کند

      او خـواهـد آمــد بــــا ســـپــاهـی از شـــهــدا

            او خـواهـد آمــد بـا پــرچم یا لـثـارات الحـسـیـن(ع)

آه ای نـسـیــم مــاه شــعبــان          برسان دعای مرا به ره دوست

دل رهــبــرم را شـاد    ،     لـبـش را خـنـدان     ،     قدمـهـایـش را اسـتـوار

      دلـــنوشـــت:

                      چه شـبـها که زهــرا دعا کرده تـا مـا         همه شیـعـه گــــردیم بی تـاب مــــولا 

نظرات  (۵۷)

مطالب پرمحتوایی دارید خوشحال میشم به منم سربزنید.موفق باشید یاعلی...
پست دوم وبم از عکسای شاد استفاده کردم بخاطر گل وجود شما
پاسخ:
ممنونم
سلام
لطفا به سوالات زیر پاسخ دهید
مطلب آخر وبلاگم.یاعلی
سلام
بروزم
یاعلی
پاسخ:

سلام

به چشم

گاهی اگر با ماه صحبت کرده باشی

پیشش اگر از ما شکایت کرده باشی
حتی اگر بی آنکه مشتاقان بدانند

یک شب نمازی را امامت کرده باشی
یا در لباس ناشناسی در شب قدر

از خود حدیثی را روایت کرده باشی
پس مردمکهای نگاه ما عقیم اند

تو حاضری بی آنکه غیبت کرده باشی


میلاد قطب غالم امکان مبارک.

منم "باران" هستم.
لذت بردم
و
لینکتون کردم.
موفق باشید.
التماس دعا.
پاسخ:

ممنونم باران 

شما هم لینک شدید

سلام
نیمه شعبان مبارک...
با مطلبی با عنوان :
نقدی دوستانه بر مقاله ی محمد حسین جعفریان با عنوان وقتی تفرقه از الطاف اللهی می شود !

http://farhangeparvaz.blog.ir/1392/04/03/naghdidostane21312312
بروز هستم...
فرهنگ پرواز
۰۳ تیر ۹۲ ، ۱۵:۵۷ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ شوق پرواز
بنمای رخ که خلقی واله شوند و حیران
بگشای لب که فریاد از مرد و زن برآید

عیدشما مبارک[گل]
پاسخ:
بر شما هم مبارک
۰۳ تیر ۹۲ ، ۱۵:۱۷ رضا غفاریان
آقای من! شب می شوم شاید ازین پس ماه من باشی
یا آشنای خاطر گمراه من باشی
یعنی بگیری دستهایم را به یکباره
یعنی که یلدای شب کوتاه من باشی
سلام تولد آقامون مبارک
میشه لطف کنید به اسم زهر شیرین لینکم کنید؟شدم زنبق
پاسخ:

سلام

مبارک بر شما این روز عزیز

درست شد نام شما در لیست پیوندها

سلام
عیدتون مبارک
امیدوارم به حق این روز عزیز حاجت روا بشید.[:S003:]
اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:

سلام

ممنون

بر شما هم مبارک

سلام و ادب
خسته نباشید...
خدا قوت
بروزم
میلاد امام زمان(عج) مبارک
پاسخ:

سلام

سلامت باشید

۰۳ تیر ۹۲ ، ۰۱:۳۵ زهرا _الف_
عاقبت یک روز مغرب محو مشرق می شود
عاقبت غربی ترین دل نیز «عاشق» می شود

این عید بزرگ بر شما مبارک...
پاسخ:
بر شما هم مبارک
امشب عیدی ما یادت نره
تولده عید شما مبارک
تولده عید شما مبارک
تولده عید شما مبارک
۰۲ تیر ۹۲ ، ۱۷:۱۱ محمدرضا محمودی
سلام علیکم...
:)
عیدتون مبارک
:)
ایشالا ظهور آقا رو جشن بگیریم.
:)
ایشـــــــــــــــــــــــــــــــالا :))
***************************
یا مولای یا صاحب الزمان(عج)
http://nimkat.blog.ir/
اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه
سلام
یه مطلب گذاشتم در مورد مردی محبوب دکتر چمران منتظر دیدگاهتون هستم
پاسخ:
سلام
میرسم خدمتتون
۰۱ تیر ۹۲ ، ۱۲:۱۸ محمد حسین
سلام
منتظر بودن خوبه!
ولی . . .
باافتخارلینگ شدید
۳۱ خرداد ۹۲ ، ۲۳:۳۵ احسان طلبه ی شیطووون
سلام.با معرفی دوستم آپم..قیافشو نمیگم تا بیای ببینی
اسمشم نه تو بیا..
منتظرم
یاعلی
سلام. مرسی از حضورتون.
به امید ظهور مولامون...
ولادت امام زمان (عج ) رو هم پیشاپیش بهتون تبریک میگم.
اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:
سلام 
خواهش
تو دلنوشتت یه "و" جا گذاشتی. اگه گفتی کجا؟
پاسخ:
کجا رو میگی
نمیدونم؟؟؟
سلام
متن خیلی خوبی بود.
به امید ظهور آقامون
پاسخ:
سلام
ممنونم
۳۰ خرداد ۹۲ ، ۱۹:۳۵ کامیار مولودی
سلام ...

مرسی از حضورت ...

ایشالا که منحرف نشن از مسیر حق !!!!


ضمنا لینک شدین !!!
پاسخ:
سلام
ممنون
سلام از حضور سبزت و مطالب قشنگ و گرانبهایی که نوشتی من هم شما را لینک کر دم
شقایق ...

شقایق گفت با خنده ؛ نه تب دارم ، نه بیمارم
اگر سرخم چنان آتش ، حدیث دیگری دارم
گلی بودم به صحرایی ، نه با این رنگ و زیبایی
نبودم آن زمان هرگز ، نشان عشق و شیدایی

یکی از روزهایی ، که زمین تب دار و سوزان بود
و صحرا در عطش می سوخت ، تمام غنچه ها تشنه
و من بی تاب و خشکیده ، تنم در آتشی می سوخت
ز ره آمد یکی خسته ، به پایش خار بنشسته

و عشق از چهره اش پیدای پیدا بود
ز آنچه زیر لب می گفت : شنیدم ، سخت شیدا بود
نمی دانم چه بیماری به جان دلبرش
افتاده بود ، اما طبیبان گفته بودندش

اگر یک شاخه گل آرد ، ازآن نوعی که من بودم
بگیرند ریشه اش را ، بسوزانند
شود مرهم برای دلبرش ، آندم شفا یابد
چنانچه با خودش می گفت ، بسی کوه و بیابان را

بسی صحرای سوزان را ، به دنبال گلش بوده
و یک دم هم نیاسوده ، که افتاد چشم او ناگه به روی من
بدون لحظه ای تردید ، شتابان شد به سوی من

به آسانی مرا با ریشه از خاکم جدا کرد و
به ره افتاد و او می رفت ، و من در دست او بودم
و او هرلحظه سر را رو به بالاها
شکر می کرد ، پس از چندی

هوا چون کوره آتش ، زمین می سوخت
و دیگر داشت در دستش تمام ریشه ام می سوخت
به لب هایی که تاول داشت گفت : چه باید کرد؟

در این صحرا که آبی نیست
به جانم ، هیچ تابی نیست
اگر گل ریشه اش سوزد که وای بر من
برای دلبرم ، هرگز دوایی نیست

واز این گل که جایی نیست ، خودش هم تشنه بود اما
نمی فهمید حالش را ، چنان می رفت و
من در دست او بودم ، و حالا من تمام هست او بودم

دلم می سوخت ، اما راه پایان کو ؟
نه حتی آب ، نسیمی در بیابان کو ؟

و دیگر داشت در دستش تمام جان من می سوخت
که ناگه روی زانوهای خود خم شد ، دگر از صبر او کم شد
دلش لبریز ماتم شد ، کمی اندیشه کرد ، آنگه

مرا در گوشه ای از آن بیابان کاشت
نشست و سینه را با سنگ خارایی
زهم بشکافت

اما ! آه صدای قلب او گویی جهان را زیرو رو می کرد
زمین و آسمان را پشت و رو می کرد
و هر چیزی که هرجا بود ، با غم رو به رو می کرد

نمی دانم چه می گویم ؟ به جای آب ، خونش را
به من می داد و بر لب های او فریاد
بمان ای گل ، که تو تاج سرم هستی
دوای دلبرم هستی ، بمان ای گل

و من ماندم نشان عشق و شیدایی
و با این رنگ و زیبایی
و نام من شقایق شد
گل همیشه عاشق شد


آرزویم برایت این است

در میان مردمی که می دوند برای زنده بودن

آرام قدم برداری برای زندگی کردن

روز جوان مبارک
پاسخ:
ممنونم از شعر زیبات
۳۰ خرداد ۹۲ ، ۱۶:۵۳ محمدرضا محمودی
سلام جوون
روزت مبارک...
:)
پاسخ:
 سلام
بر شما هم مبارک
جــــــــــــــــــــــــوون
روزی تو خواهی آمد از کوچه های باران
تا از دلم بشویی غمهای روزگاران
سلام
سالروز میلاد حضرت علی اکبر علیه السلام و روز جوان برشما مبارک باد.
امیدوارم همیشه شاد و پیروز و سربلند باشید.[:S020:]
دریاب جوانی را...[:S027:]
با سلام و از حضور سبزت و مطالبی که برام نوشتی تشکر می کنم با تبادل لینک موافقی
سلام بر مولایمان، او خواهد آمد بیایید خودمان را بسازیم
تقصیر ماست غیبت طولانی شما

بغض گلو گرفته پنهانی شما ..

هوالعشق

هوالعزیز
بیا برای فرج روز و شب دعا کنیم / دل امام خویش را ز خود رضا کنیم
عزیز فاطمه مهدی دلش پر از خون است / بیا که بهر خدا از خدا حیا کنیم . . .
سلام.ولادت حضرت علی اکبر و روز جوان مبارک
منتظر حضور شما
یازهرا
پاسخ:
سلام
میرسم خدمتتون
سلام انشاالله در زمره یارانش باشیم.یامهدی

سلام دوستم وب جالبی داری بهت تبریک میگم
ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞,ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ
ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞,ּּּּּ ּ ּ ּ ּ ____________________
ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞,ּ ּ ּ ּ ּ ּ ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ֹֹ
ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּּ۞۞,ּּּ ּ ּ ּ تبادل لینک میکنی؟؟!! ִ
ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ۞ּ ּ ּּ۞۞ـּ ּ ּ ּ__________________̲̲/_̲
ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
ּּ ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ
ּ ـ۞۞ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ּ ـ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞
ּ ۞۞ـּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ـ۞۞ּּ ּ ּ ּ ּ ּ۞۞
ּ ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
ּ ּ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
ֹֹֹֹ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִִִ ۞ִ۞ ִִִ ִ ִ ִ
اگه موافقی بودی ندا بده تا لینک شی....

با افتخـــــــــــــــــــــــار
سلام
وبلاگ بسیار خوبی دارید لینکتون کردم.
پاسخ:
سلام 
ممنون
۲۹ خرداد ۹۲ ، ۲۱:۳۱ احسان/طلبه ی شیطووون
این جمعه و جمعه های دیگر بهانه است
ادم بشوم دوشنبه هم می |آیی
۲۹ خرداد ۹۲ ، ۲۱:۲۹ احسان/طلبه ی شیطووون
سلام خداقوت
ممنون از حضورت
وب جالبی دارین...التماس دعا
ان شا الله که او خواهد
اللهم عجل لولیک الفرج...
سلام
وب خوبی داری
باحال بود
پاسخ:
سلام 
ممنونم
۲۹ خرداد ۹۲ ، ۱۴:۳۸ یک اخرالزمانی
سلام خدا قوت
بسیار عالی
برام جالب بود
خسته نباشید
بروزم
یا علی
پاسخ:
سلام 
عاقبتتون بخیر
متنتون خیلی دلنشین بود خصوصا دعا برا رهبرمون
پاسخ:
خواهش...
او خواهد آمـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــد . . .
پاسخ:
انشا الله.
۲۹ خرداد ۹۲ ، ۱۳:۴۹ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ شوق پرواز
طلوع می کند ان آفتاب پنهانی
ز سمت مشرق جغرافیای عرفانی
که دنیا به خسران عقبی نیرزد به دوری ز اولاد زهرا نیرزد

مولای من
آقای من
.
.

اللهم عجل لولیک الفرج
۲۹ خرداد ۹۲ ، ۱۲:۳۴ یک اخرالزمانی
سلام
الهم عجل لولیک الفرج
آمین
پاسخ:
و علیک السلام
۲۹ خرداد ۹۲ ، ۱۰:۰۵ محمدرضا محمودی
دل رهــبــرم را شـاد ، لـبـش را خـنـدان ، قدمـهـایـش را اسـتـوار...
**********************************************************
مولایم …!

بی تو دفتر دلمان پر است از مشق های انتظار و من با دلم می خواهم

آن روز که می آیی زیباترین مدال ایثار را تقدیم نگاه تو کنم...
آخ که چه زیبا گفتی دعا برا رهبر ایشالا که همیشه باشن آخه خیلی نازه
تولدش مبارک
دوسش دارم آقامه
چه شـبـها که زهــرا دعا کرده تـا مـا همه شیـعـه گــــردیم بی تـاب مــــولا
دلمان به او خوش است تا که بیاید و دل آرام گیرد
۲۸ خرداد ۹۲ ، ۲۳:۱۸ رضا غفاریان
اللهم اشف صدر الحجه بظهور الحجه
انشــــــــــــــــــــــــــــــــــاءالله ...
تا ما ادم نشیم نمیاد
۲۸ خرداد ۹۲ ، ۲۱:۰۵ حسین علیمحمدی
انشالله...
دلمان روشن است!
سلام علیکم
اللهم عجل لولیک الفرج

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی