بـ ران ــا

آخرین پنج شنبه ماه شعبان

سه شنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۲، ۰۹:۱۷ ق.ظ

 

بیا خیلی با صفاست فرق میکنه 

 :تا حالا چند بار اومدم هر وقتم گفتم باز نشده

   این هفته هفته آخره آخرین پنج شنبه این ماهه

 :هر چی اومدم بهتر که نشد بدترم شد

  ایندفعه رو بیا اون ناز کردن تو رومیخواد اون دوست داره بنده هایی که زود خسته نمیشن

 :آخه ...

.

.

.

.

.

یک هفته گذشت آخرین پنج شنبه ماه شعبان سر رسید 

رفقا با همدیگه رفتن برا مناجات شعبانیه

خداوندا! با مهلت و میدانی که به نفس داده ام، بر خویش ستم کرده ام، پس اگر مرا نیامرزی، پس وای بر من.

خدایا! همواره در طول زندگی، از لطف و احسانت برخوردار بوده ام، پس از مرگ هم، لطف خویش از من دریغ مدار.

خدایا! چگونه مایوس باشم از اینکه پس از مرگ هم نگاه لطف و احسان تو بر من خواهد بود، در حالی که در طول حیاتم، با من جز احسان و نیکی نکرده ای.

خدایا! کار مرا آنگونه به سامان برسان که تو سزاوار آنی (نه آن سان که من در خور آنم).

خدایا! با بزرگواریت، به من عنایت کن، بر گناهکاری که در لجه جهل خویش فرو رفته است.

خدایا!

نمیدونید چه صفایی داشت موقعی که نام حسین تو فضای مجلس پیچید و خود به خود اشکها جاری شد

توصیه به تمامی دوستان آخرین پنج شنبه این ماه رو از دست ندید.

خدایا بحق فرزند زهرا(س) دل تمامی دوستان ما را آرام و شاد گردان.

((الـــــــــهی آمـــیــــــن))

۹۲/۰۴/۱۱

نظرات  (۳۷)

۱۶ شهریور ۹۲ ، ۱۵:۲۲ احسان طلبه ی شیطووون
آدمها کنارت هستند،تــاکــی؟
تا وقتی که به تو احتیاج دارند.
از پیشت میروند یک روز،کدام روز؟
وقتی کسی جایت آمد.
دوستت دارند،تا چه موقع؟
تا موقعی که کسی دیگر را برای دوست داشتن پیداکنند. میگویند عاشقت هستند ، برای همیشه؟؟
نه...!! فقط تا وقتی که نوبت "بـازی" با تو تمام شود.
**و این است بازی تلخ باهم بودن**
پاسخ:
تا حدود زیادی درست است.
۲۰ مرداد ۹۲ ، ۱۱:۱۵ احسان طلبه ی شیطووون
من در این تاریکی فکر یک بره روشن هستم که بیاید علف خستگی ام را بکند

من در این تاریکی امتداد تر بازوهایم را زیر بارانی میبینم که دعاهای نخستین بشر را ترک کرد

ابر ها رفتند،یک هوای صاف،یک گنجشک،یک پرواز

دشمنان من کجا هستند

فکر میکردم در حضور شمعدانی ها شقاوت آب خواهد شد

در گشودم قسمتی از آسمان افتاد در لیوان آب من،آب را با آسمان خوردم!!!

سللام خداقوت
تونسین وبم بیاین پست 1مو بخونین.منتظر حضور گرمتون هستم درمورد حضرت آقاست
پاسخ:
شما که هیچ آدرسی از خودتون نگذاشتید
۱۷ تیر ۹۲ ، ۱۴:۵۷ فرهاد سالاری
التماس دعا برادر..........
۱۶ تیر ۹۲ ، ۱۱:۰۴ درخت بهشتی
سلام انشالله ماه رمضون خوبی در پیش داشته باشید
پاسخ:

سلام

انشاالله

۱۶ تیر ۹۲ ، ۱۱:۰۳ درخت بهشتی
سلام
ان شالله ماه رمضون خوبی در پیش داشته باشید
سلام .خدا قوت هم وبتون خیلی عالی ونوشته های متنی بسیار زیباوتکان دهنده بود اگر دوست داشتی سری به ما بزن تا با همدیگر تبادل لینک داشته باشیم و از نوشتهای زیبایت استفاده کنیم.../موفق پایدار باشید..../
پاسخ:

سلام

ممنون

میام حتما

۱۴ تیر ۹۲ ، ۱۱:۴۸ پاتوق عمارها-ثامن گرافیک
یا حسین ع
خیلیییییییییییی عکس قشنگی
ادم دچار یه حسی میشه
۱۴ تیر ۹۲ ، ۰۰:۲۸ احسان/طلبه ی شیطووون
سلام خیلی بم حال دادم
خداقوت آبجی
با اجازه لینکتون می کنم
یاعلی
سلام ...

بسیار زیبا و خواندنی بود ...

من که شخصا خیلی لذت بردم ...
پاسخ:

سلام

خوشحالم که ب دلتون نشست

۱۳ تیر ۹۲ ، ۱۴:۲۵ محمدرضا محمودی
هنر شهید...
http://nimkat.blog.ir/
۱۳ تیر ۹۲ ، ۱۱:۴۴ محمد باقر کمالی
سلام التماس دعا شرمنده چند روزی نبودم رفته بودم سفر
اینشا الله به زودی بروز میشوم
پاسخ:

سلاااااااام

یا الله عجبی تشریف فرما شدید

میگفتید گاوی گوسفندی قربونی میکردیم اما هزینش پای خودتان

۱۳ تیر ۹۲ ، ۱۰:۱۵ محمدرضا محمودی
سلام
انشاالله این پنجشنبه حرم حضرت شاهچراغ(ع) دعاگوی همه عزیزان هستیم...
متنتون خیلی خوب بود.این ی خط خیلی ب دلم نشست.ایشالا ک عاقبت بخیری نصیبتان شود.

خدایا! چگونه مایوس باشم از اینکه پس از مرگ هم نگاه لطف و احسان تو بر من خواهد بود، در حالی که در طول حیاتم، با من جز احسان و نیکی نکرده ای.
پاسخ:

سلام

ان شاالله

http://ImamZaman.Blog.ir
وبلاگ خوبی دارید.به وبلاگ بنده هم سر بزنید.
۱۲ تیر ۹۲ ، ۲۳:۴۸ معبر سایبری فندرسک
باید آماده مهمونی بشیم کم کم
۱۲ تیر ۹۲ ، ۱۹:۴۷ فرزند آدم
کم کم باید آماده بشیم ..چه زود داره میگذره ماه شعبان ..من هنوز درگیرم !
دوس داشتید به وبم سربزنید تبادل لینک کنیم
بسم الله...
سلام علیکم....با یک پادکست به نام "یاد امام" به روزیم....
پاسخ:

سلام 

میرسم خدمتتون

سلااااااااااام باران.

بدو بیا ..خاطره گفتیم :)
پاسخ:

سلام

میام آبجی

سلام
لطفا به وبلاگ بنده هم یه سری بزنید اگه وقت داشتید:
http://saghiname-e-dell.blogfa.com
پاسخ:

سلام

ب روی چشم

۱۲ تیر ۹۲ ، ۱۰:۱۹ محمد جواد ابراهیمی
سلام
خدایا در این مهلتی که به من دادی بیدار نشدم
پس به لطف و رحمتت بیدارم کن نه با بلاء و سختی
انشاالله معرفتش حاصل بشه
پاسخ:

سلام

ان شاالله

۱۲ تیر ۹۲ ، ۰۶:۳۳ محب الرضا
سلام . حقیر ساکن مشهد نیستم اما مشهدالرضاییم . چشم دوست بزرگوار اگرلایق باشم دعاگوی دوستانم
سفارش و دعایی است از مولا و اقا و امام ما امام رضا علیه السلام که فرمودند:خدایا اگر تا به الان از ماه رجب و ماه شعبان مارو نبخشیدی به برکت باقی مانده از این ماه عزیز و پرخیر مارا ببخش . امین یا رب العالمین
محتوی وبلاگت زیبا و دل ادم رو بسوی حق می کشونه . وجودت بی بلا و دلت پرخدا
التماس دعا
یا امام رضا ع
پاسخ:

سلام

ممنونم

تذکر به موقعی بود ممنون
پاسخ:

خواهش

آبجی

سلام
ممنون از محتوا و ظاهر خوب وبلاگتان!
به ما هم سر بزنید...
پاسخ:

سلام

ب روی چشم

سلام از حضور سبزت و مطالب قشنگ و گرانبهایی که برام نوشتی تشکر میکنم ضمنا" من هر روز با یک پست جدید منتظر آمدن شما هستم

__________________________▄▓▓███▓▓▄▄
_______________________▄████████████▄
_____________________▄████████████████▄▄
__________________▄▄████████████████████▄
____________▄▄▄▓▓████████████▓▓██████████
________▄██████▓▓█████████▓▓▓▓▓▓▓████████▄
_______███▓▓████▓▓▓▓▓████████████▀
______████▓████████▓▓▓████▓▓▓▓█▓▓████████
____________▀████████▓▓███▓▓▓▓▓▓███▓▓▓▓▓▓▓▓
______________████████▓▓███▓▓▓███▓▓▓▓▓▓▓▓▓██▓
______________▓▓█████████▓▓██████▓▓▓████████▀
_____________▄█████████▓▓▓██▓▓▓▓█████████▓
____________▄██████▓████▓▓█▓▓▓▓█████████▓
____________██████▓▓▓███▓▓▓▓▓▓████▓██████
____________█████▓▓▓████▓▓▓▓▓████▓▓██████
____________████▓▓▓▓▓████▓▓▓████▓▓▓██████
____________████▓▓▓▓▓████▓▓████▓▓▓▓██████
____________█████▓▓▓▓███▓█████▓▓▓▓▓██████
____________▓████▓▓▓▓▓██████▓▓▓▓▓▓▓██████
____________▀█████▓▓▓▓████▓▓▓▓▓▓▓███████▀
_____________▀███████▓███▓▓▓▓▓▓▓███████▀
______________▀█████████████▓█████████▀
_______________▀█████████████████████▀
____█___________▀▓████████████████▀
___███____________▀█████▓█████▓▀
__████____________██▓▓██▓
_█████▄___________█___▓▓██
███████▄__________█__█▓█▀
█▓█▓████▄_________██_▓█▀
█▓▓██████________█__█▀
█████████_______█__█▀
█████████_________██
█████████________██
█████████_______██▓▄▄█▓█▄▄
████████______██▓▓███████████▄
████████_____██▓██████████████▄
█▓▓████____███_███▓▓▓▓█████████▄
█▓▓███__▄███____████▓▓▓▓▓████████▄
████▀__███▀______█████▓▓▓██████████▄
██▀__▄███__________██████▓██████████▀
█▀_████______________▀█████▓███████▀
▄████__________________▀▓▓▓█▓▓▓██▀


دیروز اومده بود دیدنم،با یه شاخه گل سرخ و همون لبخندی که همیشه آرزوش رو داشتن گریه کرد و گفت دلش برام تنگ شده،ولی من فقط نگاش کردم،وقتی رفت سنگ قبرم از اشکاش خیس شده بود...
ادامه یه کمی بخندیم در
http://chavosh.blog.ir
پاسخ:
مناجات شعبانیه یادت نره جناب اشلو
۱۱ تیر ۹۲ ، ۱۹:۱۳ رضا غفاریان
خدایا به حق ناله های شیعیان مصر و سوریه فرج مولا را برسان
دوباره سلااااااام باران ِ مهربان.

چه تصویری قشنگی. :)

منو بردددددددددددددددددددد به پارسال...

زنگ خونه ی خدا رو زدم..

همین شکلی بووووووووووود..

:(


بنده هایی که زود ختسته نمیشن.. اوهوم...

اما چه قدر زود دیر میشود!

آخه ..چی ؟!

مناجات شعبانیه...قشنگه... :)

وااااااااااااااای بر من..اگر ما را نبخشی. :(



خدایا! با بزرگواریت، به من عنایت کن، بر گناهکاری که در لجه جهل خویش فرو رفته است..



الهی آمین یا رب العالمین.. :) قشنگ بود باران. خوشم اومد. :)

حسیـــــــــــــــــــــــــــــن(ع) نمک ِ مجلسامون ...
حسیـــــــــــــــــــــــــن (ع) شور محرمامون..

خیلی دوستت دارم مهربان اربابم...

السلام علی الحسین (ع)
و علی علی بن الحسین(ع)
و علی اولاد الحسین(ع)
و علی اصحاب الحسین(ع)..

خدایا...به حق امام حسین(ع) ..دل ِ باران ِ مهربان رو هم شاد بگرادن.. :)

ممنونم باران. التماس دعا.
سلام
التماس دعا.
۱۱ تیر ۹۲ ، ۱۸:۱۳ علیرضا بیگدلی
التماس دعا...
در آستانه ماه مبارک رمضان خداوند ان شا الله توفیق بندگی به ما عنایت کنه!
التماس دعا!
سلام

ان شاء الله که روزی مون شه مناجات 5 شنبه

خیلی التماس دعا
پاسخ:

سلام

ان شاالله 


سلام.
خدا قوّت.
طاعات و عبادات و مناجات ها قبول درگاه حق.
بی زحمت برای ما هم دعا کنید.
پاسخ:

سلام

محتاجیم به دعای شما

بسار زیبا عالی بود
پاسخ:
خواهش برادر
سلام علیکم
یه متن خوب که یه حس خوب رو به آدم منتقل میکنه
و ایضا امید به رحمت الهی و مغفرت رو تو دل آدم زنده میکنه
سپاس
پاسخ:

و علیک السلام

سپاس از حضورتون

سلام
آره خیلی باصفاست
هر کی این پیام رو میخونه برا منم دعا کنه
پاسخ:

سلاااااااااام علیکم

خوش اومدی

سلااااااااااااام
ایشالا سعی میکنم که حتما برم مناجات آخه خدائیش 23روز گذشت و تا الان یه مناجات شعبانیه نخوندم
ممنونم داداااااااااااش
پاسخ:

سلااااااااااام 

داداش گلم

ایشالاااااا

سلام علیکم
بروزیم با
زهرای سوریه...
منتظر نگاه گرمتونم
یا حق
http://dorbin-man.blog.ir/post/15
پاسخ:

سلام

ب روی چشم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی