بـ ران ــا

ببار باران که خوشحالم امشب ...

شنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۲، ۰۹:۴۴ ب.ظ

بدون شرح.

۹۲/۰۵/۱۹

نظرات  (۸۰)

بارش باران همه چیز رو معطر میکنه حتی دلها رو......
به منم سر بزن اگه دوست داشتی تبادل لینک کنیم
پاسخ:
میرسم خدمتتون
سلام ظاهرا اینجا فضا یه کمی فیس بوکیه
پاسخ:

سلام

         چرا؟

ســلام
مرسی زیبا بود

پاسخ:

سلام

         ممنون

سلام عیدتون مبارک و طاعا ت قبول حق.../
پاسخ:

سلام

        بر شما هم مبارک

۲۱ مرداد ۹۲ ، ۰۳:۰۰ آقــا علیرضـــا
بروزم
سلام هرچند دیر گفتم ولی عیدتون مبارک...
با موضوع شبهات نماز پیرامون قبولی اعمال اپ هستم
پاسخ:

سلام 

        بر شما هم مبارک

سلام عیدتون مبارک طاعاتتون هم قبول
پاسخ:

سلام 

       بر شما هم مبارک

سلام و ادب.
یه داستان کوتاه در خدمت باشیم.
پاسخ:

سلام 

       میرسم خدمتتون

۲۰ مرداد ۹۲ ، ۱۵:۰۱ دلنــــــــامه
سلام
دیشب توشهر ما داشت بارون میومد یاد شما افتادم با گوشیم اومدم اینجا اما موفق به نظر گذاشتن نشدم
خلاصه اینکه باران بارید همون دیشب هم بارید میگم برام دعا کن دلت پاکه قبول نمیکنی!!!
موفق باشید...
پاسخ:

سلام ممنون 

                 خدا ایشالا بحق زهرا(س) عاقبت بخیرتون کنه

۲۰ مرداد ۹۲ ، ۰۹:۳۷ فرهاد سالاری
سلام سلامی به بوی گل یاس اسمتو منویسم روی دلم چو احساس
خواننده:ف.س
پاسخ:

سلام 

        پسر خوب

سلام ،من شمارو لینک کردم لطفا من را با نام گلبرگ لینک نمایید ..
پاسخ:

سلام

         

۲۰ مرداد ۹۲ ، ۰۰:۴۸ محمدرضا محمودی
ایشالا سفر پر باری داشته باشی رسا
یا حق
:)
شبتون بخیر بچه ها...
پاسخ:
ایشالا
۲۰ مرداد ۹۲ ، ۰۰:۴۵ محمدرضا محمودی
ببخشید اشتباه شد :))))))))
۲۰ مرداد ۹۲ ، ۰۰:۴۵ محمدرضا محمودی
ممنونم رسا :(
زهرا.. جوووون..

اسمت خیلی قشنگه...

زهرا(س) نگهدارت باشه...

گل گل
رساااا..

شبت با مهربان ارابم حسیــــــــــــــــــــــــــــن (ع)..


برو به سلامت. انشالله یه عالمه بهت خوش بگذره..

پاسخ:
ان شاالله
رساااا..

حالا که میخوای با چادر بری..

نیت کن برو.. دست خالی برنگری از پیش امام رئوف.. :))
پاسخ:
ایشالا
ببخشید خستم میخوام بخوام فردا هم که عموباران گفتن
عموخیلی جات سبزه دوست داشتم شما هم باشی
لیلی جون مرسی امام حسین رو دوست دارم همیشه مادرم برام میگفت اسمم زهرا ست
چون بابام نیمکت رو میشناسه و اونو تائید میکنه از شما هم ممنونم همتون رو دعا مییکنم
پاسخ:
رسا ممنونم که خوبی خیلی خوب اینقدر خوب که خدا هم دوست داره
رسااا..

دلنامه رو هم دعا کن!
راس میگه باران..

ما رو یادت نره...

اصن..

تا پرچم سبز ِ روی گنبد رو دیدی.. یادمون بیفت!
پاسخ:
:(
۲۰ مرداد ۹۲ ، ۰۰:۳۶ محمدرضا محمودی
خدا شاهده ک مدیونی اگه این نیمکت ناچیز رو دعا نکنی...

خوشبحالت با هواپیما میری؟؟
اصن کلی دوس دارم حسادت کنم.

من هبابیما میخام
:(

با چادر میری عایا؟
پاسخ:
بله با چادر میرن
رسا منو نیمکت لیلیا و


مـــــــــــــــــــــــــــــادرتـــــــــــــــــــو

فراموش نکنیا
چییییییییییییییییییییییییییییی!

داری میری امام رضا(ع) !! ؟؟ خوشبحالت رساااااااااا... :(

منم میخوام...


نیمکت!

با اینکه منو دعوت نکردی..

ولی ... 12 خیلی دیره آقا ما فرداش باید کله صبح بریم اردو.. :(

نمیشه زودتر بیایم خونتون مهمونی..
پاسخ:
منم موافقم
روز عاشورا..

این همه درد و و غم و سختی .. و از دست دادن عزیزان .. برای بچه های امام حسین یه طرف!

افتادن چادر براشون یه طرف..

با اون همه غم و درد.. بچه های امام حسین.. (ع).. چادر که از سرشون افتاد...

:((((
نیمکت!

قضیه چیه!

کدوم مهمونی..

پ چرا منو دعوت نکردی!! :(



رسا بیا خوش میذگرد.. :)
۲۰ مرداد ۹۲ ، ۰۰:۳۰ محمدرضا محمودی
آقا فرداشب راس ساعت 12 دعوتید ب نیمکت بنده...
فقط سعی کنید اضاقی چیزی نیارید ک جا نداره نیمکتم...
پاسخ:

ایشالا 

           البته قابل توجه همتون که خوشبختانه فردا رسا بدلیل چادر اندازون الان طی یک پیام خصوصی گفتن که دارن با طیاره میرن امام رضا 

خواستی اهمیت چادر رو بدونی برو روز عاشورا..

برو قصه ی روز عاشورا رو بخون..

اهمیت چادر برات روشن میشه!

همین رسااااا...
۲۰ مرداد ۹۲ ، ۰۰:۲۸ محمدرضا محمودی
ای وای فضا عشقولانه شد.


منم باران رو دوس دارم...

اصن باران عچــــــــــــــقمه...
عچــــــــــــیچــــــــــــــــــــــم...
پاسخ:

میبینی رسا املاش 0

البته خدا میدونه باران رو میگه یا منو

۲۰ مرداد ۹۲ ، ۰۰:۲۷ محمدرضا محمودی
اگه با روبنده چهره دلفریبم پوشیده بشه حرفی ندارم...

اصن حال کن اعتماد ب نفسو
:دی
پاسخ:
بابا اعتماد ب نفس
رسا...

امدوارم یه روز چادر زندگیت رو نجات بده.

اونوقت دیگه هیچوقت از خودت دورش نمیکنی..
پاسخ:
ای والله آبجی
۲۰ مرداد ۹۲ ، ۰۰:۲۵ محمدرضا محمودی
ناراحتم ک باشه باید بشینه.(لطفن)
تو مهمونی زشته زودتر از موقع بلندشی و بری...

تازشم فردا مهمونی خونه ماست...
قدمتون رو چشم.
فقط کادو یادتو نره...
پاسخ:
فردا چه موقع
نه لی لی جون ناراحت نیستم اما این باران یا بگم اسمشو این عمو رو خیلی دوسش دارم اخه همیشه اذیتم میکنه
پاسخ:

ممنون رساااااااااااااااااا

                              منم کلی تو رو دوس دارم 

ی کم یاد بگیرید

نیمکت شوخی کردیم..ناراحت نشو..




چادر خاکی.... خیلی با ارزش ِ...
پاسخ:
4 تا بیشتر از خیلی
۲۰ مرداد ۹۲ ، ۰۰:۲۴ محمدرضا محمودی
ای نامردا حالا همتون گیر بدید ب منااااااااا.
خعلی نامردید.

خجالت بگشید جلو پدر رسا...

براتون دارم...
پاسخ:
چادر که بد نیست از این روبندا هم بزاریا کامل کامل میشی
۲۰ مرداد ۹۲ ، ۰۰:۲۲ محمدرضا محمودی
ب پدر محترم بفرمایید ک آدما عاشق خیلی چیزا و کارا میشن...
عایا باید همه رو انجام بدن؟؟؟

حرفا میزنیااااااااااااااا

ولی واقعا گفتم.
من عاشق چادرم...
مخصوصا چادر خاکی...
رسااااا ناراحتی از بودن ما؟؟

:(
نیمکت چادر میخوای!!

بیا من دوتا دارم.. یکیشو بهت بدم...امتحان کن! :)
پاسخ:

نیمکت تحویل بگیر 

                        بدید من تو مسجد هدیه بهش میدم

۲۰ مرداد ۹۲ ، ۰۰:۱۹ محمدرضا محمودی
تو این تابستون و ماه رمضون برا اینکه ی دره از گرمای چادر خانومارو درک کنم ی پیراهن گرم میپوشیدم با رنگ تیره و تو آفتاب راه میرفتم...
اصن خیلی حس خوبی داشتم.گرمم بود.عرق میریختم... ب ظاهر زجر میکشیدم ولی خدا...

خدا ک راضی باشه ازمون کافیه...

همین ک خدا هست کافیست...
پاسخ:
اینم شعار  نیمکت داخل وبلاگشه
بابام میگه به نیمکت بگین حالا که عاشق چادر بپوشه
راستی اون خط بالا بابام نوشت ن من
دیدی گفتم اینا رو گفتی بیان که به من بگن
پاسخ:
بالامجان من ازت ی سئوال پرسیدم که امشب با چادر رفتی  اینا هم اینجوری میگن
گرمه..

زیر چادر بعضی وقتا خیلی گرمه....

اما..

امن ِ .. امن رسااا....
۲۰ مرداد ۹۲ ، ۰۰:۱۷ محمدرضا محمودی
چادر ی یادگاریه ب نظر من...
خوش ب حال دخترا...
یادگاری ب این خوبی...

اصن منم میخام...
به به رساااااااا خانوم...

ماشالله ماشالله..

راست میگه باران. تو خیابون سر کردی خودش کلــــــــــــــــــــــــــــــی ِ ..

بهت آرامش نداد چادر؟؟

شاید اولش سخت باشه چادر سر کردن..

اما

آرامشی که چادر میده بهمون.. یه چیزه دیگس..

یه آرامش خاص!

اما گرمه امروز خیلی اذیت شدم باز خدارو شکر ماشینمون کولر داره
پاسخ:

ب نظر من گرما بهتره تا اونیکه خودت میدونی 


۲۰ مرداد ۹۲ ، ۰۰:۱۴ محمدرضا محمودی
وای خدای من
رسا هم چادریه؟
اصن چ باحال...

با اینکه پسرم اما عاشق چادرم...
مخصوصا اگه ساده باشه و خاکی...
:)
آرهتا دم در رفتم اما داخل دراوردم
پاسخ:
همین خوبه همین که تو خیابون میکنی سرت خوبه
شیرینی خراب!!!!!!!!!!!!!!

نخیرم.. اصنم خراب نیس!

صرفا جهت اطلاع.. یک سبد سیب مجهز به سیستم سرمایشی خوبی میباشد!

:)
پاسخ:

احسنت 

            لطفا جر و دعوا واسه بعد

رسا امشب چطور بود
با چادر رفتی

آره بابام هستش اونم داره میگه اینا ... هستن
این نیمکت یا لیلی جون میشناسمشون
پاسخ:
نه شما نمیشناسیشون اما این نیمکت رو بابات میشناسه
۲۰ مرداد ۹۲ ، ۰۰:۰۵ محمدرضا محمودی
دختر بچه ای ب نام رسااااااااااااااااا گم شده...

پسر بچه ای ب نام پیتر گمشده...

پیتررررررررررررررررررررررررررررر...
۲۰ مرداد ۹۲ ، ۰۰:۰۳ محمدرضا محمودی
این رسا هم فک کنم خسه مسه ای چیزیه...

بابا دوشب با ما بیای مهمونی خستگی از سرت میپره...

اونوقت میشی جغد شب...
آقایون وخانوما لطفا یواش یواش مطلب بذارید

ممنون مدیریت پارک باران
۲۰ مرداد ۹۲ ، ۰۰:۰۲ محمدرضا محمودی
الفراااااااااااااااااااااااااااااااااااااارررررررررررررر

الان لیلیا شیرینیای خرابشو میاره میده ما بخوریم...

:)
پاسخ:
داشتیم 
۲۰ مرداد ۹۲ ، ۰۰:۰۱ محمدرضا محمودی
آقا بادمجونم دُم داره...
خواهشا ب من بگید آقای نیمکت...
خیر سرمون شخصیت داریم برا خودمونااااااااااااااااااا
پاسخ:

بله بله بله 

             بالامجان شخصیت

ما شیرینی میخوایم یالا..


رسااا چطور دلت اومد تنهایی شیرینی بخورِی!!!!!!


موافقید..برم هرچی از یک سبد سیب مونده بیارم!! :) بخوریم..
تو روح من صلوات..

:)

رسااا .. ما خودمون خواستیم اومدیم.. :)

چااااااااااادر هدیه گرفتی!!

دست عمه محترم درد نکنه..

الان خوشحالی رساااا یا ناراحت!!! ؟
پاسخ:
فک کنم :(
۱۹ مرداد ۹۲ ، ۲۳:۵۸ محمدرضا محمودی
ب رسا بگو آقا ما اصن هرشب شب نشینی داریم...
دیشب ی جا بودیم.امشبم اینجاییم فرداشبم شاید اگه حوصلتونو داشتم گفتم بیاین بشینید رو نیمکت من...

البته وسایل پذیرایی فرآهم نیسااااااااااااااااا.
گفته باشم...
پاسخ:

رسا شوخی میکنه 

                         همون نیمکت خودت بهتره

راستی این نیمکته صندلیه محمودی این کیه مگه من چی گفتم
پاسخ:

این صندلی یکی از بچه های مسجده 


باباتم اونجاست رسا؟

رساااا...

امشب مشکوکیااا... :)
۱۹ مرداد ۹۲ ، ۲۳:۵۶ محمدرضا محمودی
ب نظر من اگه شیرینی نیورده شیرینیش کن.
:)

اینجا شکلک نداره همش ضد حاله اصن...
اگه داشت کلی طبون نثار رسا میکردم تا دفع دیگه شیرینی یادش نره...
P-:
P-:
P-:
P-:
P-:
P-:
منم به روح اعتقاد دارم.. :)
پاسخ:
پس تو روح شما هم
۱۹ مرداد ۹۲ ، ۲۳:۵۴ محمدرضا محمودی
نخیرم منظورم این نبود....
میخاسم ببینم ک حالا ک ب روح اعتقاد دارید
ب عمه هم اعتقاد دارید عایاااااااااااااااا؟

خخخ خ خخ خ خ خ خ خ خ خخ خ خ
پاسخ:

نذار بگم

       این رسا به عمه اعتقاد بد داره چون عمش براش ی چادر آورده 


نکنه به من گفتی بیا به اونا گفتی بیان تا به من بگن ....
راستشو گو
پاسخ:
بالامجان اینا اومدن چون من خوشحالم شما چرا ناراحت میشی 
۱۹ مرداد ۹۲ ، ۲۳:۵۳ محمدرضا محمودی
بیا حالا ی بارم ک تو عمرمون از ته دل خوشالیم رسا نمیزاره...

:(
:)
P-:
کدوم تولد..؟؟

رساااااااااا بعه فکر دوستاتم بودی..؟؟

شیرینی و اینا منظورمه.. آوردی یا شیرینیت کنم؟؟؟
۱۹ مرداد ۹۲ ، ۲۳:۵۱ محمدرضا محمودی
آقا اینجا کی به روح اعتقاد داره؟
لطفا بگه
:)
پاسخ:
خب پس تو روحت نیمکت
میگم اینا چشونه اینا خوشحالن یا .........
پاسخ:

نه اینا بخاطر خوشحالی من خوشحالن 


شما خوشحال نیستی

ای بابا..

باران سرکاریم ایا؟؟
پاسخ:
نه بابا ...
رساااااااااااااااااا نیمده داری میرِی !!!!! وااا..

:)


اینو دلنامه داد بهت بدم.. تحویل بگیر..

http://ahsanalhdys.blogfa.com/
پاسخ:

رسا مثل اینکه برات کادو آوردن 


مثل اینکه جشن تولد ادامه داره

اقا اینجا چه خبره به مام بگید..

همه جمعشون جمعه..

:))

پاسخ:
هیچی بابا رسا اومده اونم از جشن تولد
۱۹ مرداد ۹۲ ، ۲۳:۴۶ محمدرضا محمودی
امشب مث اینکه جمعتونم جمعه هااااااااا
فک کنم رسا اومده و دیگه محل من نزاری؟؟؟

والا :)
پاسخ:

رسا 

        رسا خانوم تاج سر بنده هستن 


نیمکت ...

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام..

همگی سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام :))
پاسخ:

سلام 

          به شما 

جون عمو خستمه میخوام بخوابم
پاسخ:

یکم واستا دیگه بفرما صد بار نگفتم نگو عمو

این نیمکت هم مسخره میکنه 

۱۹ مرداد ۹۲ ، ۲۳:۴۴ محمدرضا محمودی
سلااااااااااااااااااااااااااااممممممممممم
عموووووووووووووووووووووووووو بارااااااااااااااااااااااااااااااان...
:)))))))))))))))))))))))
پاسخ:

جناب نیمکت عمو 

                        اونم باراااااااااااااااااااااااااااان آخه میشه؟؟؟

گفتم همون اول کار نگما حالا چرا خوشحالی میگی یا برم
پاسخ:
ن بالامجان میگم اما صبر کن یکمی ی نفسی تازه کن 
۱۹ مرداد ۹۲ ، ۲۳:۴۲ محمدرضا محمودی
آقا ما هنوز هستیماااااااااااااااااااااااا...

قابل توجه بعضی هااااااااااا
:)
پاسخ:
بله خوش آمدیاااااااااااااااا
سلام خوبی عمو
چه خبره که خوشحالی و منم گفتی بیام بابام گفت برو که عمو خوشحاله
پاسخ:
سلام

رسا خانوم خوبی چه خبر امشب مثل اینکه حسابی خوش گذشته جشن تولد همون اول کار گفتی عمو
سلام باران جون
خوبی خانمی ؟؟
عیدتون مبارک
ببار بارون که باران ما خوشحال امشب
و ما هم از خوشحالی او دلشاد
پاسخ:

سلام 

        هیییییییییی 

 بنده حقیر برادر شما هستم

۱۹ مرداد ۹۲ ، ۲۲:۵۷ محمدرضا محمودی
میتونم بپرسم ک چرا خوشحالی؟؟؟

خخخ خ خخ خ خخخخخخخخخخ خ خ خ خخ خخ خ
هههههههههه ههه ه ه هههه ه هه هههههههههه

:))))))))))))))))))))))
پاسخ:

سلااااااااااااام 


خدا میدونه خوشحالم بماند...


ایشالا روز موعود میرسد تا غم نباشد در دلها 

سلام.جالب بود.دلیل خوشحالیتون رو که بیان نکردین اما ان شاالله همیشه شاد باشین.یا علی.....
پاسخ:

سلام 

        دلیل ...

                  

۱۹ مرداد ۹۲ ، ۲۱:۵۹ دلنــــــــامه
سلام باران عزیز
خوشبحالت که خوشحالی امشب
میشه واسه منم دعا کنی؟چون خوشحالی خدا نزدیکتربهت
خداکنه منم خوشحال بشم!هستما بیشتر بشم!
پاسخ:

سلام 

        ممنونم 

                  ایشالا خدا دلتون رو شاد کنه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی