بـ ران ــا

دومین قدم

شنبه, ۶ مهر ۱۳۹۲، ۰۵:۴۸ ب.ظ

خدا تو خودت بازم شاهد باش که سعی میکنم زبانم را در راه تو خرج کنم.

درسته ی وقتایی از رو ناراحتی حرفهایی زدم که نباید میزدم و بازم تو خودت ببخش و

 کمک کن البته میدونم که میکنی.

عزیزا، تو عزیزتر از جان ، مال و خانواده ای اما نتوانستم با زبانم این را ثابت کنم و بازم تو خودت زبانم را کمک کن.

زبانم وصف دنیا را میگفت اما از ذکر تو غافل.

زبانم عاجز از وصف تو ، تو خود زبانم را در دست گیر.

در سحرگاه غافل بودم تا بتوانم زبانم را گویا کنم از ذکر تو.

این زبان باید آماده شکرتو باشد و پر از گفتن هایی از عشق به تو.

دیگر زبانم را نمی گشایم به هر سخنی.

بسم الله الرحمن الرحیم

لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیم 

نظرات  (۶)

۰۹ مهر ۹۲ ، ۱۱:۵۲ آنتی زیون
حدیث قدسی :
یا أحمَدُ، لَیْسَ شَیْءٌ مِنَ العِبادَةِ أحَبَّ إلَیَّ مِنَ الصَّمْتِ والصَّوْمِ، فَمَن صامَ ولَمْ یَحْفَظْ لِسانَهُ کانَ کَمَن قامَ ولَمْ یَقْرَأ فی صَلاتِهِ.ای احمد! هیچ عبادتی نزد من محبوب‌تر از خاموشی و روزه نیست؛ پس اگر کسی روزه بگیرد، ولی مراقب زبان خود نباشد، مانند کسی است که به نماز بایستد ولی در آن قرائت نداشته باشد. بحار الأنوار، ج 74، ص 29
پاسخ:
ممنون
۰۸ مهر ۹۲ ، ۱۱:۲۳ یک سبد سیب
دومین قدم

زبان...

جالبه!

قافله ای که گناهکاران را در ان راهی نیست اما پشیمانان را هست...

-
ممنونیم باران. مختصر و مفید بود مثل همیشه.

پاسخ:
:)
سلام
تیتر اشتباه تایپی داره!
پاسخ:

سلام

ممنون اصلاح شد.

۰۷ مهر ۹۲ ، ۱۹:۵۵ حسین علیمحمدی
احسنت
بسیار زیبا
پاسخ:
ممنون
۰۷ مهر ۹۲ ، ۱۱:۲۷ دلنــــــــامه
اما پشیمانان را میپذیرند....

از عشق به تو،غافل بودم؛ واقعا.....
مثل الان که از خیلی از کارای قبلمون پشیمونیم یروزی میاد از این کم لطفیامون کم توجهی هامون پشیمون میشیم
البته امیدوارم پشیمون نباشیم
امیدوارم که خیلی زود سر عقل بیایم
امیدوارم که خدا رو بچسبیم و ولش نکنیم
امیدوارم...

البته ششماها که اینطور نیستید من خودم رو میگم
پاسخ:
امیدوارم ...
باسلام
خوشحالم به مهمانی چون شما...

http://zareh.blog.ir/post/118

با علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی