بـ ران ــا

مادر ...

پنجشنبه, ۲ آبان ۱۳۹۲، ۰۹:۰۰ ب.ظ

اجازه محرم رو از مادر سادات باید گرفت

***

محمود کریمی
حجم 4.60مگابایت

******

اشک هایم تازه تازه اند

به هر خبری می چکند پائین

**********

پ ن: دلمو گره زدم به پنجرت دارم میام

بخواه که بتونم بیام به آغوشت ... دل تنگتم امام رضا

**************

پسر مادرم زهرا(س) دوستت دارم

*

السلام عَلَی الاَعضاءِ المُقَطَّعاتِزیارت ناحیه مقدسه

نظرات  (۷)

۰۵ آبان ۹۲ ، ۱۴:۴۶ یک سبد سیب
همیشه از حرمت، بوی سیب می آید
صدای بال ملائک، عجیب می آید

سلام! ضامن آهو، دل شکسته من
به پای بوس نگاهت، غریب می آید

نگاه زخمیِ تو، تا بقیع بارانی است
مگر ز سمت مدینه، طبیب می آید؟

به پای درد دلت، ای غریبه تنها
علی(ع) ز سمت نجف، عنقریب می آید

طلای گنبد تو، وعده گاه کفترهاست
کبوتر دل من، بی شکیب می آید

برات گشته به قلبم مُراد خواهی داد
چرا که ناله «امّن یُجیب» می آید
پاسخ:
قشنگ بود ...
میگم مادر سادات من رو هم قبول کن.

اشک هایم تازه تازه اند
به هر خبری می چکند پائین
پاسخ:

ایشان همه را قبول میکنند.


و اما اشک باید سرازیر شود برا غریب مادر...

۰۳ آبان ۹۲ ، ۲۱:۳۶ دلنــــــــامه
ایشالله قسمتت بشه

آمین
منم دل تنگم خیلیییی
:(
پاسخ:
ایشالا...
آره بلاگفا قاطی کرده امروز
۰۳ آبان ۹۲ ، ۱۴:۱۴ محمدرضا محمودی
هنوز حال و هوایی که داشتم دارم
هنوز حس گدایی که داشتم دارم

برای گمشده ها یک چراغ روشن کن
نیاز به راه نمایی که داشتم دارم

همان گدای قدیمی که داشتی داری
همان امام رضایی که داشتم دارم


ایشالا تا قبل محرم ی سفر مشهد قسمتت بشه...
:)
پاسخ:
ایشالا 
سلام خیلی جمله های ناحیه مقدسه تأثیرگذاره التماس دعا کاکو
پاسخ:

سلام

محتاجیم.


مثل اینکه بلاگفا مشکل به هم زده قسمت نظرات داخل هر وبلاگ بلاگفا که میرم نمیشه نظر داد.

سلام
یه جوری دلتنگیو نشون دادی که دلم منم پر کشید
یا علی
پاسخ:

سلام

...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی