بـ ران ــا

مثل آقای خامنه ای پیدا نمی کنید

دوشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۲، ۰۶:۲۵ ب.ظ

شما اگر گمان بکنید که در تمام دنیا، رئیس جمهورها و سلاطین و امثال اینها، یک نفر را مثل آقای خامنه‏ ای پیدا بکنید که متعهد به اسلام باشد و خدمتگزار، و بنای قلبی‏ اش بر این باشد که به این ملت خدمت کند، پیدا نمی‏ کنید. ایشان را من سالهای طولانی می‏ شناسم، و در آن زمانی که اوّل نهضت بود ایشان وارد بود و به اطراف برای رساندن پیامها تشریف می‏ بردند، و بعد از این هم که این انقلاب به اوج خودش رسید، ایشان حاضر واقعه بود همه جا، تا آخر و حالا هم هست. یک نعمت خدا به ما، این است که داده ..

 صحیفه امام، ج‏۱۷، ص: ۲۷۳

نظرات  (۱۶)

سلام سالروز انتصاب رهبر عزیزمون رو تبریک میگم این شعر استاد شهریار رو یکی از دوستان برام گذاشت گفتم همه دوست دارن امام سید علی بخونن لذت ببرن[قلب]
وصف قنوت نماز امام خامنه ای
استاد شهریار را با رهبر معظم انقلاب آیت‌الله سید‌علی خامنه‌ای، رئیس‌جمهور وقت ایران- هم الفتی دیرینه بود. در وصف قنوت نماز وی می‌گوید:
در رکوع و سجــودِ خامنـــه‌ای
من هم از دور ســرنگون دلـــم
خاصه وقتِ قنـوت او کز غیب
دست‌ها می‌شــود ستــون دلــم
او به یک دست و من هزاران دست
بــا وی افشانــم از بطــون دلـم
عرشیان می‌کشند صف به نمـــاز
از درون دل و بــــرون دلــــم
من برونی نیم، خـــدا دانــــد
کاین صـلا خیزد از درون دلم
و یا شهریار سلک سخن در سال آخر عمرش در قصیده‌ای دیگر با عنوان شهید زنده که با بیت زیر آغاز می‌شود.
جهاد عشق نو پیروزی است پایانش
که سایه‌پرور سیمرغ پــور دستانش
ضمن وصف مقام شهدا در ابیات پایانی می‌گوید:
نظــر بـه چشــم یتیمـان نمی‌کند طاغوت
ببین چه می‌کند این سیل اشک و طغیانش
گــو شهریار همه ناتوان مبین خــود را
که نــاتوانی مــا هــم خداست تاوانـش
شهید زنده‌ی ما خود رئیس‌جمهوری است
که دست داده به قرآن که جان به قربان
پاسخ:
سلام بر شما هم مبارک
ممنون از شعر استاد شهریار
سلام
ممنون ! لینک شدید !
سلام
لینک کنید و بعد خبر دهید !
سلام عالی بود مطالبتون
پاسخ:
سلام
ممنونم از حضورتون
سلام
با مطلبی با عنوان چند سوال ساده از دکتر قالیباف و دکتر ولایتی ؟؟؟
بروز هستم....
فرهنگ پرواز
http://farhangeparvaz.blog.ir/1392/03/15/soal312312
واقعا مثل اقا پیدا نمیشه
اولش اصلا تو این وادیا نبودم ایشان را نمی شناختم اما اولین بار که آقا رو دیدم خیلی خجالت کشیدم
و بعد از اون کم کم دلم یه چیز دیگه میگفت و الان دوست دارم جونم رو فداش کنم .
فقط ...
پاسخ:
ما و بقیه دوستان مجازی هم جان فدای ایشانیم
دوست دارم رهبرم را.
الحق والانصاف که هیچ کس غیر از آقای خامنه ایی توانایی مدیریت این همه افراد و گروههای مختلف را ندارد مخصوصا جریان انحرافی ، فتنه و ...
خدایا بحق مادرشون حضرت زهرا(س) عمر طولانی بهشون عنایت بفرما.
آمییییییییییییییییییییییییییین
پاسخ:
ایشالا
واقعا همینطوره نظر نداره به قول معروف انچه خوبان همهدارند ایشون یک جا دارند
پاسخ:
درسته آبجی
ممنون
سلام لینک شدید ولی من لینکمو ندیدم
پاسخ:
سلام شما با نام شهدای گمنام لینک شدید
۱۴ خرداد ۹۲ ، ۱۲:۲۰ رضا غفاریان
لینک شدید
یاعلی
من جان فدای سید علیم
این نعمت بزرگیه که خدا به ما داده
سلام
عشقه ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی