بـ ران ــا

دل نیمه عاشق!

سه شنبه, ۴ تیر ۱۳۹۲، ۰۶:۴۷ ب.ظ

من و موج آسمان ابری

دلم تنگ بارانش

او داده به من قطره قطره

اشک چشمانم لحظه لحظه

یاد او دارد دلم

تنگ او دارد دلم

کاش با او بودم لحظه ایی

اما او هست لحظه ها

زبانم شکر میکند او را 

اما دلم پی دیگری

کاش بودم لحظه ها با تو

نبودم لحظه ای بی تو

((باران))

دلنوشت:

دوستش داشته باشی 

دوستت دارد

۹۲/۰۴/۰۴

نظرات  (۱۶)

سلام این شعر خیلی جالب و قشنگه.
این شعر ها رو ز کجا میگیرید؟
پاسخ:

ای بابا

        آخه کجاش به شعر میبره

اینو خود جناب باران گفتند 

سلام یه سوال از شما پرسیدم!!!
اگه جواب بدین بد نیس !لطفا!!!
عرض کردم میشه از قالب شما برا وبلاگ هم استفاده کرد یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟
یاعلی
پاسخ:

سلاااااااااااااااام

برادر من گفتم که برا سیستم بیان میشود غیر از سیستم بیان خیرررررررررر

سلام...ممنون میشم بهم سر بزنید و منو هم لینک کنید...اجرتون با شهدا
پاسخ:

سلام

خدمت میرسم

سلام
مرسی از حضورت ممنون
خوشحال شدم
بازم بیا
درپناه خدا
۰۸ تیر ۹۲ ، ۱۸:۲۲ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ شوق پرواز
سلام
خیلی ممنونم
قشنگ می نویسی... :)

خوشمان امد... :)
پاسخ:
خدا رو شکر
سلام ... بروزم ...
پاسخ:

سلام 

میرسم خدمتتون

سلام از حضور سبزت و مطالب قشنگ و گرانبهایی که برام نوشتی تشکر میکنم
´´´´´´´´¶¶
´´سلام´´´¶¶¶
¶¶¶´´´´´¶¶´¶
´¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶
´´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶
´´´´´¶¶´¶¶´´´´¶¶¶¶
´´´´¶¶´´´´´¶¶¶
´´´¶¶´¶¶¶¶´´¶
´´¶¶¶¶¶´´¶¶´¶´´´´´´´´¶
´¶¶´´´´´´´´¶¶¶´´´´´´¶¶
´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶
´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶
´´´´خوبی؟´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶
´´´¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶¶¶´´¶¶
´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶
´´´´´´¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶
´´´´´´´´¶¶¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´¶¶¶¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´¶¶¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´´´´´¶¶¶´´´´´¶´¶¶¶¶¶¶
´´´آپم´´´´´¶¶´´´´´¶´´´´¶¶
´´´´´´´´¶¶´´¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶
´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶
´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶
´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶
´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´´´´´¶¶¶
´´´´´´´´´¶¶´¶¶´´´´´´´´´´´¶
´´´´´´´´´¶´¶¶¶¶´´´´´´´´´´
´´´´´´´´´´¶¶
´´´´´´´´´¶¶¶
¶¶¶´´´´´¶¶´¶
´¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶
´´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶
´´´´´¶¶´¶¶´´´´¶¶¶¶
´´´´¶¶´´´´´¶¶¶
´´´¶¶´¶¶¶¶´´¶
´´¶¶¶¶¶´´¶¶´¶
´¶¶´´´´´´´´¶¶¶
´´´´´´´´´´´´¶¶
´´نمیای؟´´´´¶¶
´´´´´´´´´¶¶¶
¶¶¶´´´´´¶¶´¶
´¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶
´´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶
´´´´´¶¶´¶¶´´´´¶¶¶¶
´´´´¶¶´´´´´¶¶¶
´´´¶¶´¶¶¶¶´´¶
´´¶¶¶¶¶´´¶¶´¶´´´´´´´´¶
´¶¶´´´´´´´´¶¶¶´´´´´´¶¶
´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶
´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶
´´´منتظرما´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶
´´´¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶¶¶´´¶¶
´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶
´´´´´´¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶
´´´´´´´´¶¶¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´¶¶¶¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´¶¶¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´´´´´¶¶¶´´´´´¶´¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶´´´´¶¶
´´´´´´´´´¶¶´´¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶
´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´¶¶¶¶´¶¶¶
´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶
´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶
´´´´´¶´´´´´´´´´بدو´´´´´¶¶¶
´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´´´´´¶¶¶
´´´´´´´´´¶¶´¶¶´´´´´´´´´´´¶
´´´´´´´´´¶´¶¶¶¶´´´´´´´´´´
´´´´´´´´´´¶¶
´´´´´´´´´¶¶¶
¶¶¶´´´´´¶¶´¶
´¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶
´´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶
´´´´´¶¶´¶¶´´´´¶¶¶¶
´´´´¶¶´´´´´¶¶¶
´´´¶¶´¶¶¶¶´´¶
´´¶¶¶¶¶´´¶¶´¶
´¶¶´´´´´´´´¶¶¶

پاسخ:

       سلام

ب روی چشم

۰۵ تیر ۹۲ ، ۱۸:۴۱ محمدرضا محمودی
شهید مظلوم...
http://nimkat.blog.ir/post/69
۰۵ تیر ۹۲ ، ۱۶:۰۳ رضا غفاریان
در غـم هـجـر رخ مـاه تـو در سـوز و گـدازیـم
تا به کـی زیـن غم جانکاه بسوزیـم و بسازیم
شـب هـجـران تـو اخـر نــشــود رخ نـنـمـایـی
در همـه دهـر تـو در نـازی و مـا گـرد نـیـازیـم
........
برگرفته شده از bpnum.blog.ir
راستی باران جان یک سوال؟؟؟؟
قالبتونه میشه برا وبلاگ ازش استفاده کرد؟؟
چون واقعا به نظر من عالیه
ممنون
سلام خداقوت
خیلی عالی بود
یاعلی و التماس دعا
سلام از حضور سبزت و مطالب قشنگ و گرانبهایی که برام نوشتی تشکر میکنم
ܓ✿ܓ✿¸. •**•.¸ا¸. •**•. ܓ✿ܓ✿

براے زندگے
نہ سقف مے خواهم
نہ زمین...
نقشه ے جغرافیایے دستانت
برایم ڪافیست... !!

ܓ✿ܓ✿¸. •**•.¸ا¸. •**•. ܓ✿ܓ✿
پاسخ:

سلام

ممنون

سلام
بروزم
۰۵ تیر ۹۲ ، ۰۱:۱۲ محمدرضا محمودی
نور هر چه هست به برکت وجود توست ...

خدا کند که بیایی ...

یا ایهاالعزیز
سلام علیکم
اعیاد شعبانیه بر شما مبارک
...
با
دلمو گره زدم...
منتظر نگاه های گرمتونم
یا حق
http://dorbin-man.blog.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی