بـ ران ــا

صفا بود و بس

پنجشنبه, ۶ تیر ۱۳۹۲، ۰۱:۰۴ ق.ظ

خدایا دلم گرفته خودت دلم رو دریاب

۹۲/۰۴/۰۶

نظرات  (۳۴)

۱۴ تیر ۹۲ ، ۰۲:۳۰ احسان/طلبه ی شیطووون
آخی یاده مامان بزرگم افتادم...الان خیلی وقته بهشتهروزی دو تا دوست تصمیم گرفتن خودشونو به خدا برسونن...

یکی به مکه رفت یکیم به فکه!

حاجی وقتی از مکه برگشت رو دیوار عکس دوستش رو دید که بالا عکسش

نوشته بود:شهید نظر میکند به وجه الله

(محل شهادت:فکه)


پاسخ:
بسیار زیبا
۱۰ تیر ۹۲ ، ۱۸:۳۳ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ شوق پرواز
سلام
انقدر آلوده ی دنیا و زرق و برقش شدیم که سادگی و صفا رو یادمون رفته

ممنونم از حضورتون
یاعلی مدد
این پستو هر وقت میبینم حال میکنم
۱۰ تیر ۹۲ ، ۱۶:۵۴ پاتوق عمارها - ثامن گرافیک
سلام علیکم
جل الخالق
چه عکس باصفایی
پاسخ:

سلام


۱۰ تیر ۹۲ ، ۱۴:۱۳ محمدرضا محمودی
آرزویم این است...
نتراود اشک از چشمان تو هرگز...
مگر از شوق زیاد
و به اندازه ی هر روز، تو عاشق باشی
عاشق آنکه تو را می خواهد
و به لبخند تو از خویش رها می گردد
و تو را دوست بدارد به همان اندازه که دلت می خواهد
آرزویم این است...
سلام
وب خوبی دارید.
مخصوصا این عکس قشنگ که منو یاد پدربزرگ و مادر بزرگم انداخت.
خدا رحمتشون کنه.

لطفا از وب من دیدن کنید. خوشحال میشم اگه اجازه بدید لینکتو ن کنم.
پاسخ:

سلام

تشکر

سلام از حضور سبزت و مطالب قشنگ و گرانبهایی که برام نوشتی تشکر میکنم ضمنا" من هر روز با یک پست جدید منتظر آمدن شما هستم
بازم بیا لینکم کن$$$$$$$$_________$$$$$$$
$$$____$$$$______$$__$$$$
$$______$$$$____$$____$$$
$$_______$$$$__$$$____$$$
$$________$$$$_$$$____$$$
$$_________$$$$$$____$$$$
$$$________$$$$$$____$$$_____$$$$
$$$_________$$$$$___$$$$____$$$$$
_$$$________$$$$$__$$$$____$$$$
_$$$$________$$$$_$$$$____$$$$
__$$$$_______$$$$_$$$____$$$
__$$$$$______$$$$$$_____$
____$$$$$$____$$$$$____$$$
________.$$$$$$$$_____$$$$$
_________$$$$$._$$$$$$$$$$$$$$$$
_______s$$$$$$$____$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$________$$$$$$$
__$$$$___$$$$$______$$$$_$$$$
_$$_______$$$$_____$$$_____$$$
$$_______$$$$_$
$$______$$$$___$
$$$___$$$$$___$$
$$$$$$$$$$____$$___(?)(?)
$$$$$$$$$____$$$_(?)(?)(?)
_$$$$$$_____$$$_____(?)(?)
__________$$$$
_________$$$$$__(?)(?)
________$$$$$_(?)(?)(?)
_______$$$$$____(?)(?)
_______$$$
______$$$_(?)(?)
_____$$_(?)(?)(?)
____$$____(?)(?)
___$
__$$___(?)(?)
_$$$_(?)(?)(?)
_$$____(?)(?)
_$$
$$ __(?)(?)
$$_(?)(?)(?)
$$__(?) (?)
$$
_$
_$$___(?) (?)
__$$_(?)(?)(?)
۰۸ تیر ۹۲ ، ۱۸:۱۵ سرداران گمنام
سلام بروزم
پاسخ:

سلام

میرسم خدمتتون

۰۸ تیر ۹۲ ، ۱۷:۳۳ رضا غفاریان
ممنون از تجویزتون
یاعلی
پاسخ:
خواهش
یادش بخیر...صفا و صمیمیت و سادگی و عشق..


خدایا خودت دل گرفته ی باران رو باز کن... :)

سلاااااااااااام باران.سپاس از اینکه به یک سبد سیب اومدی..
پاسخ:

سلام

خواهش از شما هم ممنونم

۰۸ تیر ۹۲ ، ۱۵:۵۵ ابوالفضل اشناب
بسم الله

خب این عکس با تیتر و جمله ی زیرینش چه ارنباطی میتونه داشته باشه؟

پاسخ:

به نام خدای دلها

خب ای نعکس صفا یکرنگی قدیمیا رو میرسونه که الان اون صفا و سادگی نیست و بخاطر نبودش دلا یکرنگ نیستند

۰۷ تیر ۹۲ ، ۱۹:۰۷ محمد ابراهیم نامدار
سلام بسیار زیباست.
یا علی
۰۷ تیر ۹۲ ، ۱۷:۴۱ محمدرضا محمودی
چرا دسته ی جاروشون اینقدر کوتاست؟
بنده خدا حاج خانوم کمر درد میگیره...
اع قدم رو چشمای وبلاگم گذاشتی ممنون که لینکم کردی ....از طریق وبلاگ بصیرت صامدون با وبتون اشنا شدم...خوشحالم خیلی ایشالله همیشه موفق باشی همیشه وبت میام...خونه خودمونه
پاسخ:
منتظرتم
۰۷ تیر ۹۲ ، ۱۴:۱۲ محمدرضا محمودی
اون بند انگشترو بخرااااااااااااا
از کفت میره هااااااااااااا
:)
پاسخ:
متاسفانه شماره نذاشته
۰۷ تیر ۹۲ ، ۱۳:۲۰ او روزی خواهد آمد...
بنویس که هرچه نامه دادم نرسید / بنویس که یک نفر به دادم نرسید
بنویس قرار من و او هفته بعد / این جمعه که هرچه ایستادم نرسید...

اللهم عجل لولیک الفرج
۰۷ تیر ۹۲ ، ۱۳:۱۸ بهشت و جهنم
پیام خدا به بندگانش

هر دم که تو را دهم دردی، نالان شوی و به سویم آیی
هرگه که تو را دهیم شفایی / یاغی شوی و دگر نیایی
ای بنده تو سخت بیوفایی
سلام با مطلب اتحاد یا اختلاف با تخریبها کدام را دنبال میکنید؟؟؟؟ به روز هستم تشریف بیارید خوشحال میشم[گل]
پاسخ:

سلام

میرسم خدمتتون

یک جفت بند انگشت اشاره بفروش میرسد
فقط مصرف کننده تماس بگیرد
پاسخ:
حداقل شماره تماس میگذاشتید
سلام و ادب
خسته نباشید
....................................

با طرح "شهید شیخ حسن شحاته" بروزم.

یامهدی
سلام خوشحال میشم منو لینک کنین من شما رو لینک کردم با افتخار یاعلی
سلام علیکم
به روزم با دفاع همچنان ادامه دارد...

شما میتوانید از صفحه جدید وب "من و دوربینم"با عنوان "پونه خانم به روایت دوربین عمو" دیدن فرمایید

التماس دعا
یا حق

http://dorbin-man.blog.ir/
خدایا دل عاشقان زهرا را شاد کن ....
۰۶ تیر ۹۲ ، ۲۱:۲۵ مجتبی مومن
سلام وب جالبی داری...موفق باشی...
آپم....منتظر حضورتون هستم.


طلبه
۰۶ تیر ۹۲ ، ۱۹:۴۴ محمدرضا محمودی
دلگیـــر نبــاش"!
دلـــت کــه " گیـــــر " بــاشـد؛
رهـــا نمـی شــوی.....!
یــادت بــاشد :
"خــداونـــد" ، بنــدگان خـود را؛
بـــا آنچــه بـــدان " دل بستـه " انــد مـــی آزمـــاید.
پاسخ:

به چیزی دل نبستم 

کسانی که ادعای رفاقت را دارن چه باید کرد

تمام محبتت رو به پای دوست بریز اما تمام اعتمادت را به پای رفیق
امام علی(ع)
دل سپردن را دوست دارم
اما به چه قیمت؟
این رو بدون با چه کسی رفیق میشی آخه بعضی ها تو رو به خاطر خودت نمیخوان بخاطر چیزای دیگه میخوان
ای بابا بیخیال دنیا و این نوع آدماش دلت بسپار به ...
باران جان اخه چرا ؟
اگه به خاطر رفیقاتونه این رو بدون که تا بوده نبوده همین بوده رفیق واقعی کم پیدا میشه
پاسخ:
چی بگم
خیلی خیلی قشنگ آفرین
صفا + سادگی + ایمان + تعهد + ...
اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه

سلام بر شما همسنگر عزیز
وبلاگ ارزشی بصیرتیها قصد دارد از دنیا سیاست فاصله بگیرد و تمام تمرکز خودش را در بخش فرهنگی به کار گیرد
اما متاسفانه به این مطالب کمتر اهمیت داده شده است
امیدوارم شما با نظراتان در 3 پست جدیدمان باز هم یاور ما باشید البته از شما هم میخواهم به بخش فرهنگی بیشتر توجه کنید
خیلی عکس زیباییه
پاسخ:
ممنون برادر
سلام علیکم
چقد قشنگه عکستون
عالی ،پر از معنی
چرا دلتون گرفته از آدما؟
آدما همیشه همین طورن . منم یک وقتایی از دردی که از طرف آدما برام میاد دلم میگیره اما عادت کردم بهشون
دل منم گرفته اما نه از آدما از یک دوست گرفته
آسمون آرامش میاره
برید تو آسمون
امیدوارم متوجه حرفم شده باشید
یا حق
من و دوربینم http://dorbin-man.blog.ir/

پاسخ:

سلام

ممنونم

آخه درد منم از ... 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی