بـ ران ــا

دارم آماده میشم برا مهمونی

پنجشنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۲، ۰۹:۳۲ ب.ظ

باید کم کم آماده بشم برا مـهـمـونـی 

چیزی نمیخواد براش بــخـرم 

فقط باید ی کم سـیـــنــه رو براش آبــــ و جـــارو کنم

چـشـمـهـا رو ی دونه عـیـنک بذارم تا فـیـلتـر داشته باشه و هر چیزی رو نـبـیـنه

آخ آخ آخ زبــون رو ی دو تا سنگ ریزه بذارم زیرش تا دم به دقه نتونه حــرف بزنه

گــوشـهـا رو باید براش ی سـمـعـک بذارم تا دیگه غیر عــشــق نشنوه

انـگـشتـامـو چیکار کنم؟ شما بگید لطفا

پـاهــامـو ی کفش براش بخرم تا کنترل کنه و غیر راه آســـمــون به جای دیگه نره

آخ دیدی یادم رفت ی در از جنس عشق به یـــوسـفــــ زهـــرا بسازم تا هر کس و نا کسی نتونه وارد بشه

یه دونه دفـــتـر خوشکل آماده بزارم کنار تا هر روز حســــــــــــاب کنم ببینم چقدر دل یار رو شکوندم !!!

نظرات  (۳۱)

۱۷ تیر ۹۲ ، ۱۳:۲۷ بـــ ا ر و ن
باز هم رمضان و یاد آن رمضانی که مشهد بودیم...
شبهای حرم و صفا و ....
سلام
مدل وبت باکلاس شده
خیلی قشنگ بود راست میگی
پاسخ:

سلام

چشای شما قشنگ میبینه

به تـو یا رب مـــرا روی نـــیاز است
گدایم دست من سویت دراز است
خوشـم زیرا که بــاب رحـــــمت تو
به رو عــــاصیان پیـوسته باز است
شیخ حسین انصاریان
در این ایام ناب دیگران را در دعاهایمان مقدم قرار دهیم....
مگر نه دعای برای دیگران ، زودتر برای خودمان مستجاب میشود...
التماس دعا
پاسخ:
ان شاالله
بهترین دعا در ایام باقیمانده ماه شعبان((اللٌَهمَ اِن َلم َتکُن غَفَرتَ لَنا فِی ما مَضَی مِن شَعبان فَاغفِرلَنا فی ما بَقِِیَ مِنهُ)) دعا برای پدر و مادر، دوستان و به خصوص اموات فراموش نشود.
سلام
شرمنده ...

....................
با طرح " اللهم رب شهر رمضان ... " بروزم.
یاعلی
۱۶ تیر ۹۲ ، ۲۱:۴۲ محمدباقر کمالی
سلام شرمنده هی مزاحم میشوم ولی بروزم دوباره یاعلی
۱۶ تیر ۹۲ ، ۱۹:۵۲ سرداران گمنام
بسیار زیبا
ایشالا که مهمونیه امسال خاص تر از هرسال باشه ...
خیلی وبلاگتون زیباست , خیلی ..............
مرتبه یه جورایی :)
با سنگ هر گناه پرم را شکسته ام
آه ای خدا ، خودم کمرم را شکسته ام

نه راه پیش مانده برایم نه راه پس
پلهای امن پشت سرم را شکسته ام

من دانه دانه اشک خودم را فروختم
نرخ طلایی گهرم را شکسته ام

دیگر مرا نشان خودم هم نمی دهند
آیینه های دور و برم را شکسته ام

دنیا شکست خورده تر از من ندیده است
حالا به سنگ خورده ، سرم را شکسته ام

آرام کن مرا و در آغوش خود بگیر
حالا که بغض شعله ورم را شکسته ام

راهم بده به باغهای شجرهای طیبه
من توبه کرده ام ، تبرم را شکسته ام

حالا ببین که به غیر از گدا شدن
در پیشگاه تو هنرم را شکسته ام

سلامپیشاپیش فرا رسیدن ماه بندگ و عشق بازی با خدا برشما مبارک [لبخند][گل]
سلام
پیشاپیش حلول ماه مبارک رمضان را تبریک عرض می کنم.
انشاالله ورود به این ماه، راهی باشه برای اینکه هر لحظه او را ناظر و حاضر ببینیم و بنده واقعی باشیم.
التماس دعای خیر...
پاسخ:

سلام 

ممنون 

شما هم دعا بفرمائید

زیارت قبول باران.. :)

سلام
قشنگ نوشتی به دلم نشست...
ولی من هنوز آماده نشدم ک...
راستی پنج شنبس؟جمعس..؟؟؟؟.وای به حال من...
به منم سربزنید !حالا شاید خوشحال شم...!!!
۱۵ تیر ۹۲ ، ۲۳:۱۸ محمد جواد ابراهیمی
سلام
زیبا بود
دعای 44 صحیفه سجادیه نهری است برای ورود به ماه مبارک رمضان
قرائتش فراموش نشود
پاسخ:

سلام

ایشالا

۱۵ تیر ۹۲ ، ۲۲:۳۹ فرزند آدم
یکی از بزرگان همیشه زیر زبونشون یه چیزی میذاشتن که راحت نچرخه
خیلی عالی بود..قابل تامل
۱۵ تیر ۹۲ ، ۲۱:۲۰ طهورا فاکر
روزی دو تا دوست تصمیم گرفتن خودشونو به خدا برسونن...
اللهم اذقنا حلاوة ذکرک یعنی خدایا لذت و شیرینی عبادت و ذکرت را به ما بچشان
اگه همین دعای ما مستجاب بشه برامون بسه چون لذت مناجات و بندگی خدا رو (به خصوص تو ماه رمضون) با هیچ کدوم از این لذت های کاذب و زودگذر عوض نمیکنیم.
من همان دم که وضو ساختم از چشمه عشق چهار تکبیر زدم یکسره بر هر چه که هست
تشکر می کنم از مطالب مهم و زیباتون که چکیده ای از راهکارهای عملی مرحله مراقبه که یکی از مراحل مهم سیر و سلوک می باشد
زیر زبونی یه دونه تسبیح بذارید،بهتر جواب میده

خیلی مطلب ایول داری نوشتی
ایول

التماس دعا
پاسخ:
ممنونم
سلام باران :)

گــوشـهـا رو باید براش ی سـمـعـک بذارم تا دیگه غیر عــشــق نشنوه ( خیلی زیبا گفتید...خیلی...


انگشت تات.. :(

انگشت تات... :(

دستت رو بده تو دست خدا ...
خودش مراقب انگشتات هست..!


دل یار رو شکستن... :( درد داره باران ...
دردش رو چطور میشه حساب کرد... :(
تعدادشو شاید بشه حساب کرد اما دردشو نه.. :(( 
درد داره ..
امیدوارم هیچ وقت دل یار رو نشکنیم.... :((

همون یاری که بدون هیچ منّتی، همیشه ما رو دوست داره و همراهمونه..


تو همون دفتر خوشگل ، تو دفتر دلت ، نام خدا رو حک کن.. :)

چه دفتری قشنگ تر از دفتر دل...
و چه نامی قشنگ تر از نام خدا...


عنوان و آدرس وبت رو دوست دارم باران. :)
خیلی قشنگه.

خیلی خووووووووووبه که داری آماده میشه واسه مهمونی خدا.. :)

خوشبحالت..
ما رو هم دعا کن.

شب و روزتون پر از محبت خدا . باران.
پاسخ:

سلاااااام آبجی

ممنونم


سلام
بسیار زیبا بود
کسی مسیر خدا را به من نشان بدهد
دل سیاه مرا دست آسمان بدهد

درون پیله سر در گمی اسیرم ، آه
کسی برای پریدن به من توان بدهد
پاسخ:

سلام

ساده ترین راه شـــهــدا و سید الشــــهـــدا

گرچه ساده خودمونی بیان کردید اما خیییییلی خععععلی سخته
پاسخ:
بععععععله که سخته
(آب توبه)

سحر بخیز تجدید وضو کن
به آب توبه خود را شستشو کن

اگر خواهی شوی پاک از پلیدی
به درگاه خدای خویش رو کن

به شکر نعمتش تا می توانی
لبت را آشنا با ذکر او کن

در رحمت به رویت کرده حق باز
به او رو آور و دفع عدو کن

گدای درگه حق شو به عالم
گدایی گر کنی با آبرو کن

هرآنچه درد دل داری به عالم
سحر با حقتعالی گفتگو کن

اگر خواهی تو فیض از محضرحق
از او توفیق طاعت آرزو کن


پاسخ:
بسیار زیبا
خیلی سخته این کارا اما سعی میکنم
پاسخ:
ایشالا
به نظر من انگشتاتو قطعش کن خیلی خوبه دیگه نمیتونی بری تو اونترنت
شووووووخخخخخخی بود
در جای تامل داره این پستتون
پاسخ:

سلام 

فعلا که یه بندش قطع شده

هواست باشه دفعه دیگه از این شوخیا نکنیاااااااا

بیا دنبالم کارت دارم
.
.
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
حالا بیا دنبالم...

.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.

.
.
بیا نترس من باهاتم...
..
.
.
.
.

.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
بیا پایین تر..
بیا حالا..
..
.
.
.
.
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.
.

نه بابا سر کاری نیس...
بیا تو
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
یه خبر داغ داغ واست دارم..
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.
.
دوس داری بدونی چیه اره؟
.
.
.
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.پس بیا...دیگه چیزی نمونده
.
.
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.
.
.
چیه خسه شدی؟آره؟.
.
.
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.
.
.
خوب حالا چشاتو ببند تا بگم
1
2...
.
.
.
.
.
.
.
سلام از حضور سبزت و مطالب قشنگ و گرانبهایی که برام نوشتی تشکر میکنم ضمنا" من هر روز با یک پست جدید منتظر آمدن شما هستم
ساده و عامیانه اما پر معنی
سلااااااااام حاج اصغر
پاسخ:

سلاااااااام

بچه های بالاااااا

سلام علیکم
خدا توفیق بده ...
پاسخ:
و علیک السلام
میتونیم با انگشتامون برای نامحرم کامنت نزاریم . منظورم کامنت با محتوای خاص نیست نه منظورم همین هست که من الان گذاشتم نه بیشتر .
التماس دعا .
۱۵ تیر ۹۲ ، ۱۴:۲۹ محمد باقر کمالی
احسنت
هممون داریم آماده میشیم
یا علی
به به به
فقط میتونم بگم در دفتر دلت برای همیشه نام خدارا حک کن !!!!!!!!!!!

نگذار هیچکس غیر او زیاد به دلت نزدیک شه !!!!!!!!

التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی