بـ ران ــا

دل تنگ ...

جمعه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۵۰ ق.ظ

بعضی وقتا که دلت میگره از دیگران ، دلت میخواد از تنهاییت بگی ...

اما ...

خجالت میکشی میبینی که امام زمانت چقدر تنها تر از توست

میخوای از دیگران بگی که چقدر دلت رو میشکنن و ...

اما ...

فکر که میکنی میبینی خودت چقدر دل آفا رو خون کردی.

آقا جان شرمنده که اینجور بودم.

فقط همین!

نظرات  (۲۱)

۱۹ مرداد ۹۲ ، ۲۲:۴۱ دلنــــــــامه
بازم مراسم امر به معروف و چادر و....

تلنگر خوبی بود ،نوشته ات.
باشه رسا .. نمیگم پیچوندی...

برو به سلامت.. اما دوباره زود بیا.. :)

گل گل
لیلی نگی باز پیچوند باید برم با بابام داریم میریم بیرون

لیلی جونمرسی خداحافظ عمو خداحافظ
پاسخ:

خداحافظ عمو 


یادت نرفته که مادرت؛ آقا 

رسااا کلا از اون دست آدمایی که احساساتش رو بروز نمیده..

شما ناراحت نشو باران.یا به عبارتی حالشو نگیر.. :)
پاسخ:
ن شوخی کردم :)
البته زیادم برام مهم نی این عمو باران که اسمشم دخترونست

شوخی کردماااااااا بعد حالگیری نکنیا
پاسخ:

خب باشه برات دارم 


خودت خواستی...

خواهش میشه من که کاری نکردم.. دختر خوووووب.. :)

عموت.. اوهوم... خوشبحالت که یه عمو داری اینقد براش مهمی.. :)
ممنونم بازم در مورد چادر

عمو بهم گفته
چه خبرااااا ؟ رساااااااا خانوم....

:)

گل گل
سلااااااااااااام رسااااا... خوشحالم اینجایی..

:)
سلام لی لی جون

مرسی خوبم

رساااا.. اومده....

سلام.. :)

آقا منم یه جمله بگم! خیلی این جمله رو دوست دارم.

چهره ای را که زیب و زینتش کردی و به حراج گذاشتی اش ،

بالاترین بهایی که بابتش می پردازند ، چشمانی هرزه است.


احسنت.باران.

چادر به ما معنی میده..

رسااااااا خانوم چطوری؟

اودفه که پیچوندی رفتی..



پاسخ:

سلام آبجی 


هنوز دلم گیره به همین خاطر امروز نیومدم سراغتون


رسا اینم یکی از طرفدارای شما

چشم

دوست دارم عمو
پاسخ:

ممنونم رسا 


راستی ازامام زمان چه خبر؟

اینو خدایی قبول دارم

پاسخ:

پس بش فک کن و نذار ...


مادرت اینجوری خوشحال تره 


خدارحمتش کنه مادرت دوست داشت دخترش با چادر باشه

شما چرا هی میگی چادر با اون رفیقات
پاسخ:

چادر  

        چون تو رو حفظ میکنه نمیزاره چشمای هرزه دنبالت راه بیفتن چادر به تو معنی میده تو رو بزرگ جلوه میده


ببین موقعی که ی دختر با تیپ بد بیرون میاد چجوری چشای هرزه افراد دنبالشن اما موقعی که با چادر میاد اون دختر ی فرق داره ابهت داره دیگه هیچکی  بهش نگاه بد نمیکنه سرشون میندازن پائین  

باز گفتی چادر بیخیال
پاسخ:

ن من نگفتم چادر 


گفتم چارقد رساااااااا

سلااااااام عمو

آره موقعی خودشون حالشون خوبه میان سراغت هر وقتم که حالشون خوب نی حاضر نیستن ب خاطر تو از حال خودشون بگذرن

ول کن شما خوبی؟؟؟
پاسخ:

سلام رسا 

              ممنون خوبم الحمدالله 


چارقد !!!

یا ایّها العزیز مسّنا و اهلنا الضّرّ و جئنا ببضاعه مزجاه فاوف لنا الکیل و تصدّق علینا ان الله یجزی المتصدّقین...
سلام
بله درست میگی.
اگه شرمنده باشیم که معمولا نیستیم [آدم به این پررویی نوبره والا].
یاعلی . . .
پاسخ:

سلام

        ممنون

اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:
آمیـــــــــــن
....

آقا جان.. شرمنده که اینجور بودم..

فقط همین!


----

امیدوارم آسمون گرفته ی دلت خیلی زود باز بشه.. و صاف..بدون ابر... باران.



پاسخ:
ان شاالله

تا ز رویت گرفته ام روزه
جز به یادت نکرده ام افطار
چقدر سخت است که این عزیزترین عید را بدون آن عزیزترین غایب از نظر بگذرانی
اللهم عجل لولیک الفرج

این عید بزرگ بر شما مبارک
پاسخ:

البته ایشان حاضرند و ما غائب


بر شما هم مبارک

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی