بـ ران ــا

حرف دلتون ...

يكشنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۲، ۱۲:۵۲ ق.ظ

اگر امام عصر(عج) در نزد شما بودند شما به ایشان چه می گفتید؟

نظرات  (۲۶)

صامدون زیبا نقل کرد "مهدی جان خیلی دوست دارم"
پاسخ:
واقعا همین است.
چی دارم بهش بگم؟؟؟
جز اینکه که بگم غلط کردم
اصلا فکرشم نمیکنم که بتونم سرمو بالا بگیرم..چه برسه به حرف زدن ....
۱۱ شهریور ۹۲ ، ۱۸:۰۴ محمدرضا محمودی
گاهی باید رفت...
گاهی باید چمدانی کوچک
به اندازه یک تکه از دلت
که هنوز در دستانت باقیست انتخاب کرد...
باید گذاشت و گذشت...
چشمها را بست و رفت...
دور شد از قضاوت های یکطرفه
و قصه های تکراری این موجودات دوپای
مدعی احساس...
باید رفت به نقطه ای برای آرامش...
آرامشی هر چند کوتاه و موقتی
باید برای پیدا کردن چاهی عمیق برای دفن خاطرات ازاردهنده تلاش کرد...
باید رفت...!!!
سلام ، شهادت جانسوز ششمین اختر تابناک و رئیس مذهب شیعه امام جعفر صادق (علیه السلام) تسلیت باد.

خدایا بحق امام صادق (علیه السلام) ایمان عارفانه و عمل صادقانه به همه ما عنایت بفرما . . .

با دومطلب جدید منتظر حظور گرمتون هستیم ..

اللهم عجل لولیک الفرج
سلام خسته نباشید .به نظر من زبان نا چیزم یارای تکلم را نداشته باشد .وفقط نظاره گر روی جمالش باشم وخموش.../ موفق باشید یا علی
سلام همسنگر
قطعا همه ایشون رو زیارت کنیم لکنت زبان میگیریم
اما بنده چیزی نمیگم چون خودشان میدانند در دلم چه می گذرد
در ضمن از مشهد اومدم و با یه مطلب جدید
(شهادت ششمین شمع روشنگر و وصی پیغمبر تسلیت و تعزیت)

از خجالت فقط مثل بید می لرزیدم و منتظر دست مهربانش می بودم تا با نوازشش بتوانم حداقل روی پاهایم ایستادگی کنم.
هرجور میتونی بمون! من با تو سازش میکنم ... هربار میگفتم نرو! اینبار خواهش میکنم.
۱۱ شهریور ۹۲ ، ۰۱:۱۷ بهنام اشرفی
سلام
از خجالت نمیتونستم چیزی بگم
۱۱ شهریور ۹۲ ، ۰۰:۱۵ محمدرضا محمودی
میگم که...
:(
:'(
۱۰ شهریور ۹۲ ، ۲۲:۰۳ دلنــــــــامه
وای چقدر متن صامدون قشنگ بود
آره واقعا تاثیر میذاره
سلام
لبیک یا زینب
یکی از علمای قم نقل می کردند که پسری داشتم که سی و یک سال قبل که دیپلمش را گرفت به دلیل اینکه در درسش واقعا عالی بود و معدل خوبی کسب کرده بود برای آمریکا بورس شد که ادامه تحصیل بده و پزشک شود و می گفت من خیلی نگران بودم که این پسر در آنجا دینش را از دست ندهد.دست پسرم را گرفتم و از علمای قم سوال کردم که من برای این پسر چکار کنم؟ گفتند برای اینجور موارد ما یک متخصص در ایران داریم که بهتره به اون مراجعه کنی.گفتم کی؟؟؟ گفتند حضرت آیت الله میلانی در مشهد مقدس.گفتم باشه و دست پسرم را گرفتم و رفتیم مشهد تا خدمت آقای میلانی برسیم.عرض کردم که آقا قضیه این هست که این بچه دارد می رود و من خیلی ناراحتم از اینکه در بلاد کفر می رود خراب شود.شما یک دستورالعملی برای پسر ما بدهید که بتواند خودش را حفظ کند.دفتر هم برده بودم که سلسله برنامه ی سلوکی ایشان بگویند و ما یادداشت کنیم تا بچمون در بلاد غربت انجام دهد.آقای میلانی فرمودند:این چیزی را که می گویم رعایت کن.از فردا هر روز صبح بعد از نمازت رو به قبله بشین(دلت بگوید یا نگوید,قلت باشد یا زبانت باشد,ظاهری باشد یا باطنی)این چیزی که میگم پنج دقیقه رو به قبله خطاب به امام زمانت بگو.فارسی هم بگو حتما لازم نیست عربی بگی . بگو : مهدی جان خیلی دوست دارم. آقا فرمودند همین یک عبارت انسان را مستحق عافیت هبه ای می کند.
سلام عمو
میگم که ....

مادرم.
سلام داداشی
فقط میگم که تو زندگی خیلی کمکم کردی و خیلی دوست دارم
۱۰ شهریور ۹۲ ، ۱۳:۵۸ دلنــــــــــامه
وای من یکی که انقدر رو سیاهم اصن روم نمیشه چیزی بگم
فقط میتونم بگم منو ببخشه ازش درخواست کمک میکنم ،کمکا بد جور گرفتارم
۱۰ شهریور ۹۲ ، ۱۳:۵۱ باران (رازی در منتهی الیه مشرق)
گفته بودم چو بیایی غم دل با تو بگویم
چه بگویم که غم از دل برود چون تو بیایی
۱۰ شهریور ۹۲ ، ۱۳:۴۹ محسن رامشگر
سلام من به مدینه به غصه های عجیبش
سلام من به بقیع و چهار قبر غریبش

سلام و تسلیت بزرگوار برا امام صادق (ع) به روزم تشریف بیارید
نام تو بردم لبم آتش گرفت

خودت میدونی که چی می خوام مهدی جان
۱۰ شهریور ۹۲ ، ۱۱:۵۵ علیرضا بیگدلی
سلام
به خودشان می گفتم و نه کس دگیری....
فرهنگ پرواز
سلام به دلیل عقبه ای که از خودم سراغ دارم به خودم اجازه ی حرف زدن نمیدادم
اما کسی نمیتونه منکر این بشه که ما آقا رو دوست نداریم ولی یک جاهایی از روی نادانی...
لطف و کرمی، دوباره ، بیشتر آقا
حاجات دلم را بده زودتر آقا
غصه نخور و شبیه ما راحت باش
این جمعه نشد جمعه‌ی دیگر آقا
من فقط نگاه میکردم.
منتظر میموندم ببینم آقا چی میگه.
شایدم از خجالت سرم رو پایین مینداختم.
یابن الحسن

چقدر جار زدم که دوستم داری
بیا مقابل مردم مرا خراب نکن...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی