بـ ران ــا

اولین قدم

شنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۲، ۰۱:۱۱ ب.ظ

ساده می­گویم خدای من.. پروردگارا ! تو شاهد تمام آنچه بوده­ام بوده­ای..!

پس شاهد باش بر هرآنچه هستم و آنچه می­خواهم باشم..

رئوفا ! مرا ببخش که چه ساده از هرآنچه تو به من عطا کرده بودی غفلت کرده و گذشتم..

پروردگارا ! مرا برای تمام غفلت­هایم ببخش و این­بار دستم را محکم­تر بگیر،

البته می­دانم گرفته­ای که هنوز زنده­ام، ولی می­خواهم بند بندِ وجودم را به عشقت مبتلا کنی..

عزیزا ! تو شاهد باش که برای جهاد در راه تو از هرچه در دل دارم می­گذرم..

پس هرآنچه را دوست داری در دلم جایگزین کن که جز تو لایق­تر برای دل­ها نیست!

خدای مهربانم!

آنقدر دلم برای سوختن در سحرگاهت تنگ شده است که دیگر هیچ عشقی را برآن ترجیح نخواهم داد..

معبودا ! ازین دنیا چیزی جز بی­وفایی ندیدم!

آنقدر دلم را به خود مشغول کرد که فراموش کردم این دل از آنِ من نیست و به تو تعلّق دارد!

خدایا ! خسته­ام ولی امیدوار..

می­خواهم اینبار جهادی را شروع کنم که تمام وجودم را عاشقانه بسوزد و در رکاب آخرین بازمانده از نورت به اوج بندگی یعنی شهادت برسم..

اولین قدم را از چشمانم آغاز می­کنم، و روی دل و نفسم پا می­گذارم!

این چشم­ها باید آماده دیداری بزرگ و پراز عشق و دلدادگی شود.

دیگر غریبه­ای نگاهم را نخواهد دید.

بسم الله الرّحمن الرّحیم.

لا حول ولا قوّة الا بالله العلیّ العظیم

نظرات  (۸)

سلام قسمت بعدی رمان رو زدم خوشحال میشم بیاین
پاسخ:

سلام

ب روی چشم

سلام
زندگانی برگ بودن در مسیر باد نیست
امتحان ریشه هاست
ریشه ای هرگز اسیر باد نیست
زندگانی پیچک است انتهایش میرسد پیش خدا
باید آن را آب داد
باید آن را سبز داشت......../






پاسخ:

سلام

زیبا بود.

لاحول و لا قه ال بالله العلی العظیم
+
پاسخ:
+
چقدر خوبه که اوین قدم رو از چشم شروع می کنید...

چشم پنجره ی روح است...
۳۰ شهریور ۹۲ ، ۱۶:۵۸ دلنــــــــامه
سلام خوبه...
انشالله بتونیم
البته خواستن توانستن است....
بسم الله....

دعا کنید
پاسخ:

سلام

ان شاالله

پروردگارا ! مرا برای تمام غفلت هایم ببخش و این بار دستم را محکم تر بگیر...

---

اولین قدم را از چشمانم آغاز می کنم...

خیلی زیبا بود و دلنشین.

سلام.
پاسخ:

سلام

ممنون

معبودا ! ازین دنیا چیزی جز بی­وفایی ندیدم!

خدایا ! خسته­ام ولی امیدوار..

حرف دل میزنی اخوی خداقوت
پاسخ:
سلامت باشی اخــــــــــــویـــ
۳۰ شهریور ۹۲ ، ۱۴:۵۰ محمد جواد آهنگر
اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه
سلام همسنگر
بوی دفاع مقدس آمده است
یه مطلبی در مورد 8 دفاع مقدس نوشته ام
منتظرم
پاسخ:

سلام

میام ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی